Len tak BTW:
Dnes som sa na vlastne oci videl ako to vyzera, ked pri tvorbe grafikonov niekto pouzije mozog. (nemyslim to ironicky!)
Bol som niekde kde je momentalne vyluka elektriciek a premava nahradna autobusova doprava.
Samozrejme ze 2xT je na jeden autobus moc a naopak jeden bus dvojitu elektricku nanaplni.
Co spravil DP?
Zaradil na koncove useky (od vyluky na koniec mesta) solo vozy a skratil interval takmer na polovicu.
Dnes som sa na vlastne oci videl ako to vyzera, ked pri tvorbe grafikonov niekto pouzije mozog. (nemyslim to ironicky!)
Bol som niekde kde je momentalne vyluka elektriciek a premava nahradna autobusova doprava.
Samozrejme ze 2xT je na jeden autobus moc a naopak jeden bus dvojitu elektricku nanaplni.
Co spravil DP?
Zaradil na koncove useky (od vyluky na koniec mesta) solo vozy a skratil interval takmer na polovicu.
Parte
Svoju karieru zacal tento autobus v lete 1989 s evidencnym cislo 106. Spolu s dalsimi 4 kolegami robil zalozaka. Ako najmladsi dostal neskor vysadu, po namontovani zdvihacej plosiny, vozit vozickarov. V tejto podobe vydrzal napriek tlaku lakovne az do svojho konca. Nahradili ho Citybusy.
Prach si a na hrdzu sa obratis.