Nase ranne vtaca sobotne je zaneprazdnene, tak spustim ja. Takze predseda, totalne vitazstvo nad tym "molochom" byrokratickym, uspesne tazenie proti akejkolvek arogancii snubiacej sa s hlupostou, vyhra nasich idealov az do zdarneho konca a nech sa Ti podari vsetko na cokolvek siahnes v Tvojom pracovnom zivote ? ? No a v sukromnom, tak to Ti zvlast, sukromne.. Vsetko najlepsie! ?
Pred vyše mesiacom som tu písal prípad s L35 (voz BB-028AG) o totálne randomovom usporiadaní nácestných zastávok a dnes sa podobná situácia zopakovala znova. Linka č. 25, voz ZV-315BI. Áno, v obidvoch prípadoch bolo zobrazené správne číslo linky, v tomto prípade dokonca aj cieľová zastávka. No medzi priebežne zobrazovanými nácestnými zastávkami na transparentoch sa vyskytovali o.i. "Senica, Jednota, Skubín, I., Uľanka, Chema, Žiar nad Hronom, Slovalco, atď". Takže ja som naozaj nevedel, že L25 chodí aj cez ZH ? ?
A o to väčšia sranda bola, keď tieto "uletené" zastávky hlásilo aj vo vnútri autobusu. Na Severnej hlásilo "Skubín, I.", na Komenského hlásilo "Kostiviarska, rázc.", na Karpatskej "Senica, Jednota", atď.
Prípad opäť len potvrdil, čo nám už bolo jasné v minulom roku, a to veľké problémy, ktoré má SAD Zvolen s informačným systémom inštalovaným vo vozidlách (transparenty, hlásenie zastávok).
To by som do toho nemontoval. Ani SAD STS CBB CCC nepravádzkuje dopravu z humanitárnych dôvodov ale za účelom tvorby zisku. Takže ak má Polanský dobré zmluvy, prečo by sa nemohol vyvážať na novom aute?
Na 756BX fučí vzduch - nikoho to netrápi? Na 241AY fučí vzduch - nikoho to netrápi?
Dojíma ma táto ZZVDH... Miesto toho, aby cestujúcich rýchlo doviezla do cieľa, tak všade všetko obstáva a vetrá... Alebo keď ste si zaplatili, tak seďte a čušte? ?
Výrobcovia majú taký zvyk nechávať si testovať autobusy a dúfajú, že niekoho ulapia no a na druhej strane majú šancu dozvedieť sa názor odborníkov))) ako som počula tak teda ešte toto čudo modré nikoho neočarilo ?
Ja som sa tým Yutongom nedávno viezol na linke BBDS z Blavy do Bystrice. Ale keďže mal prievidzké EČV, asi bol len zapožičaný. Osobne dúfam, že BBDS nad nákupom tých šmejdov neuvažuje...
Tak ako sa na európskom trhu zavili v šesťdesiatych rokoch Žaponci s komickými vozítkami a dnes sú európskym vozidlám vážnou konkurenciou, tak ako sa tu koncom osemdesiatych rokov objavili obskúrne kórejské zlepence a dnes sa začínajú dostávať na slušnú úroveň, tak určite o 30 rokov budú aj čínske vozidlá porovnateľné s našim štandardom. Zatiaľ, po tom, čo som videl videozáznam crashtestu akéhosi čínskeho pseudodžípu, rešpektujem nejaký čínsky Prassat, rešpektujem SsangYong, čo je vlastne čínsky Mercedes, ale do čínskeho autobusu, ktorý nie je stavaný na zálade licencie od nejakej renomovanej firmy, ešte pár rokov radšej nenastúpim ? .
azda preto, že Yutong nepatrí medzi obľúbené autobusy a navyše ho úspešne prežiera hnusná korózia (ftuj)... nehovoriac o odlupujúcich sa koženkách, absolútne nedoriešenej klíme a podobných "drobnostiach" čínskeho zlepenca Yutong...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Schuhu
A o to väčšia sranda bola, keď tieto "uletené" zastávky hlásilo aj vo vnútri autobusu. Na Severnej hlásilo "Skubín, I.", na Komenského hlásilo "Kostiviarska, rázc.", na Karpatskej "Senica, Jednota", atď.
Prípad opäť len potvrdil, čo nám už bolo jasné v minulom roku, a to veľké problémy, ktoré má SAD Zvolen s informačným systémom inštalovaným vo vozidlách (transparenty, hlásenie zastávok).