Slepo ti závidím..aj ja by som takého vodiča chcela zažiť..a tiež by som chcela zažiť, aby konečne cestovné poriadky boli tam kde majú byť..aby som sa nemusela naučiť celý CP MHD BB ZV naspamäť..nemohol by sa nemenovaný dopravca opýtať bývalých zutekancov ako sa to robí ???, lebo fakt začnem byť znova protivná, alebo použijem zbrane nemenovaného horehronca, ktorý problémy s dopravou rieši jednoducho skalou....??? ..a inak ten ujo čo montoval ten pliašok pod CP na Starohorskej otočke bol trochen šmrncnutý, že ho tak tak lízol na kríž ??
Dnes som konečne zažil vodiča, ktorý vie správne pristavovať do zastávky... Nebudem ho menovať, aby nemal zle, keďže je tu jeden ujo s prevráteným rebríčkom hodnôt... ?
Hribik by mal obyvatelov Riecky(Kralik, Kordik,..) posadit do tych svojich autobusov, priviest ich na BBSK, aby im tam "kompetentni" vysvetlili, preco maju jazdit tak draho, ked by vlastne nemuseli..!?
Vyjadrenie Stanislava Hribika k predmetnemu neudeleniu licencie prevzate z jeho webovej stranky: http://www.hribik.sk/
Citacia:
Prečo nerobíme aj prímestskú dopravu?
Meno Stano Hríbik je v Riečke a okolí dostatočne známe. Obaja, otec a syn, už dlho pôsobíme v oblasti diaľkovej a zájazdovej dopravy. Spočiatku sme prevádzkovali 1 spoj na linke do Bratislavy, neskôr pribudol druhý a od roku 2006 aj tretí. Ako obyvatelia našej malebnej obce Riečka poznáme problémy jej obyvateľov s dopravou. Chceli sme (nielen) pre svojich známych a kamarátov priniesť lacnejšiu a výhodnejšiu dopravu do obce.
Preto som dňa 28.8.2006 požiadal Banskobystrický samosprávny kraj (BBSK) o udelenie dopravnej licencie na prímestskú linku do Riečky. Aby linka nekolidovala s MHD, upravil som na návrh mesta Banská Bystrica cestovný poriadok. Po zapracovaní pripomienok nemal námietky ani dopravca v prímestskej doprave - SAD BBDS Banská Bystrica (SAD BB), ani kompetentný pracovník BBSK.
Vyhovel som všetkým požiadavkám, udelenie licencie pod rôznymi zámienkami odďaloval iba vedúci odboru Ing. Milan Chabada, ktorý na BBSK prišiel z SAD Zvolen. Tento pán nechránil záujmy cestujúcich, ani BBSK, ale svojho bývalého zamestnávateľa. Nechceli sme žiadnu dotáciu, ponúkali sme lacnejšie cestovanie.
Práca pána Chabadu sa prejavila keď, s platnosťou od 8.12.2006, bola rozhodnutím č. 4787/2006/ODS udelená licencia na linku č. 601462 dopravcovi SAD Zvolen. Na základe toho sa mohol pán Chabada preukázať listom SAD Zvolen, že nesúhlasí s udelením licencie. To bol december. Medzitým pán Chabada splnil svoju úlohu a vrátil sa naspäť do SAD Zvolen. Radosť z jeho odchodu však nebola na mieste. Na jeho miesto nastúpil p. Orság, zhodou okolností tiež z SAD Zvolen (prevádzka Žarnovica). Tento, náležite poučený, úplne odmietal komunikovať a vyhováral sa na novelu zákona č. 168/1996 Z.z. o cestnej doprave, ktorá hovorí o súbehu s dotovaným dopravcom a o pláne dopravnej obslužnosti. Nebral do úvahy že žiadosť o udelenie licencie som podal už v roku 2006, teda pred začiatkom účinnosti novely. Rozhodnutie o udelení, alebo zamietnutí licencie však odkladal. Kvôli tejto neistote som prišiel o prímestské autobusy, ktoré som mal zabezpečené na linku.
Až po vyjdení článku v Novom čase dňa 13.3.2007 mi bolo doručené rozhodnutie o zamietnutí žiadosti. Mimochodom, na rozhodnutí je dátum 26.2.2007. Tu je uvedené rozhodnutie, priložil som aj zápisnicu z rokovania dňa 3.10.2006.
Nie je ťažké si domyslieť, prečo je lepšie ak na linke jazdí dotovaný dopravca a pýta si 16 Sk, kým s nami mohli cestujúci jazdiť za 12 Sk, v meste len 10 Sk.
Je dobre, ze uz to nie je len zla BBDS a jej zamestnancami ovladane imhd a nimi podporovany peticny vybor a byvalym zamestnancom BBDS riadeny dopravny podnik mesta, kto torpeduje snahy SAD ZV o kvalitnu dopravu v meste a sirokom okoli, ale ze sa na stranu "rozbijacov" pridava aj Hribik.
BTW co keby o licenciu na niektore primestske linky poziadal DPMBB? Podobne ako v Prahe obsluhuje cast primestskych liniek DPP.
z rozhodnutia citujem:
"Spoje číslo 3, 4, 5, 6, 7 nie sú vedené medzi dvoma alebo viacerými obcami, čím sa neplní podmienka prímestskej dopravy (sú len na území mesta Banská Bystrica)"
601462 SAD Zvolen: Banská Bystrica - Banská Bystrica,Roosevelt.nem. - Riečka - Riečka,Jednota - Riečka,rázc. - Tajov - Kordíky
Spoj číslo 75 je vedený len: BB, AS - Rooseveltova nemocnica
Spoj číslo 77 je vedený len: BB, AS - Rooseveltova nemocnica
Spoj číslo 79 je vedený len: BB, AS - Rooseveltova nemocnica
Spoj číslo 81 je vedený len: BB, AS - Rooseveltova nemocnica
Spoj číslo 78 je vedený len: Rooseveltova nemocnica - BB, AS
Spoj číslo 80 je vedený len: Rooseveltova nemocnica - BB, AS
Spoj číslo 82 je vedený len: Rooseveltova nemocnica - BB, AS
Spoj číslo 84 je vedený len: Rooseveltova nemocnica - BB, AS
Spoj číslo 86 je vedený len: Rooseveltova nemocnica - BB, AS
601458 SAD ZV: Banská Bystrica,Roosevelt.nem./Pieninská - Zvolen
Spoj číslo 60 je vedený len: Zvolen,Sekier Dom dôchodcov - Zvolen, Centrum
Spoj číslo 62 je vedený len: Zvolen,Sekier Dom dôchodcov - Zvolen, CMK
Spoj číslo 60 je vedený len: Zvolen,Sekier Dom dôchodcov - Zvolen, Centrum
Tak to tu už máme – ďalšie machinácie hlava-nehlava, len aby sa uspokojili záujmy SAD Zvolen, a. s. Dosť, čo tu totálne rozflákali celý systém verejnej hromadnej dopravy v meste a robia všetko proti vytvoreniu integrovaného dopravného systému (keď už je žiaľ momentálne nutné sa s nimi dočasne vôbec integrovať), aby DPM BB nemohol fungovať v prospech svojho mesta, ktoré ho založilo, jeho obyvateľov a návštevníkov. A to sa predseda BBSK po nástupe do funkcie vzrušoval nad spôsobmi „nadštandardného správania“ BBSK v predchádzajúcom volebnom období k spoločnosti DIAGO, s. r. o., Brezno. Teraz je to tu ešte výrazne horšie!
Ja osobne to vidím tak, že BBSK si nesplnil zákonnú povinnosť rozhodnúť vo veci (ak nebolo možné na podklade dokladov predložených účastníkom konania rozhodnúť bezodkladne) v lehote podľa § 49 ods. 2 zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok):
„V ostatných prípadoch, ak osobitný zákon neustanovuje inak (pozn. zákona NR SR č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave neurčuje inak), je správny orgán povinný rozhodnúť vo veci do 30 dní od začatia konania; vo zvlášť zložitých prípadoch rozhodne najneskôr do 60 dní; ak nemožno vzhľadom na povahu veci rozhodnúť ani v tejto lehote, môže ju primerane predĺžiť odvolací orgán (orgán príslušný rozhodnúť o rozklade). Ak správny orgán nemôže rozhodnúť do 30, prípadne do 60 dní, je povinný o tom účastníka konania s uvedením dôvodov upovedomiť.“.
Zo zverejnených podkladov na stránke dopravcu Autobusová doprava Stanislav Hríbik a v zmysle vydaného rozhodnutia č. 771/2007/ODS zo dňa 26.02.2007 je zrejmé, že BBSK skoro 4 mesiace bezdôvodne protiprávne zdržiaval vydanie dopravnej licencie, keďže o vydaní dopravnej licencie mal rozhodnúť minimálne 1 mesiac pred vydaním dopravnej licencie na linku 601462 pre SAD Zvolen, a. s. a napokon rozhodol ešte aj o jej nevydaní...
To je tu fakt ešte niekto, kto si naivne myslí, že pod IDS sa má rozumieť fakt, že celý dopravný trh má výlučne patriť amatérskej SAD Zvolen, a. s., s veľmi „čudnými“ spôsobmi presadzovania svojich podnikateľských zámerov, ako si to predstavuje a prezentuje práve tento dopravca??? Je vidieť, že nám už poriadne všetkým prerástli cez hlavu - "kompetentní", kedy sa už konečne zobudíte???
Dnes išla opäť L22 o 5 minút skôr. Miesto 13:26 už 13:21 (mám podozrenie už, že stále tak chodí).. Ako nevadilo by mi to vôbec, keby pred tým nemeškal vozeň z Prahy 348 minút, a keby na ďalší autobus išiel o 15 minút... Zase som sa presvedčil, že máme najkvalitnejšiu dopravu v strednej Európe.
Pre nás čitateľov je isto záhadných viac informácií..síce nerozumiem tvojej odbornej rétorike o zbernici RS-485, ale zase sú tu takí čo isto rozumejú...keby som sa veľmo chcela dozvedieť tak zistím...ale načo? ...ja vidím problém v celkom niečom inom...zahrajme sa na situáciu, ktorá teda vznikla ..keby si bol vodič ako by si sa zachoval ??...ja ako cestujúca by som sa isto z toho nezrútila...sú vraj zákony..)) ak sa má niečo pokaziť tak sa to aj pokazí..a teraz čo ?? hm...a na cestách zomiera toľko nevinných ľudí..
Možno by stačilo ísť vodičovi slušne oznámiť, že tlačiareň je nefunkčná /možno vedel ..možno nie../..no poznám aj také prípady, že vodič oznámil cestujúcim, aby opustili vozidlo bo sa pokazil...tento sa zrejme rozhodol odviesť ťa do práce a umožniť ti prežiť si maturitné hrôzy...)) a je to...a teraz neviem máme vodiča pochváliť, alebo ho pre výstrahu zastrelíme ?? ))
Tak co dnes "cestujuci"predvadzali v autobuse ,ktory mal pokazenu zadnu tlaciaren,tak to bol nemy uzas.To nezelam zazit ani jednemu z vas.Maturity su oproti tomu nic.Autobus L.25 cislo spoja16 odchod zo Starohorskej otocky 6:46 vodic cislo 83018 autobus BB 349BJ.Proste vodic nechal "cestujucich" prikladat cipove karty ku strojceku ,ktory nevydaval listy,jedna pani dokonca vyhlasila ze ona to skusi opravit,dalsia ze revizori udajne pouzivaju citacku kariet a podobne novinky. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mirkobb