Ja by som sa až tak veľmi zase netešila však BBDS už neexistuje ? ako to , že si to nezbadal Ty s takým dobrým očkom ??..oj čo ak to len dáky ftipálek ??
Stránky by bolo vhodné aj prekontrolovaŤ a staré veci aktualizovať. Napríklad prepravný poriadok je ešte vydaný MHD BB, a. s. a zmieňuje sa výhradne o autobusoch.
Mal. DPP to pozaduje pri pohovoroch uz niekolko rokov, ale nie konkretne anglicky, len proste jeden svetovy. Takisto by to malo byt aj u policajtov(hlavne mestskych).
Nemal by revizor vediet aspon po anglicky? Inak bude kazdy druhy chytrak skusat na revizora "aj dont andRstend".
Takisto doporucujem uvadzat ceniky a vsetky informacie o tarife a odbavovacom systeme minimalne 2 jazycne.
Ak o doprave tak môžme, ale len chvíľku.
Re #20217 mimi: Aspoň vidíš, že prečo postupne nabiehajú stránky DPMBB a nie naraz. Aj keď by to mohlo byť rýchlejšie.
povedal by som, ze ten pruh sa po celej dlzke pouziva ako busovy, az na miesto pripajania, tam sa rozumni vodici stahuju do stredneho pruhu aby uvolnili miesto pripajajucim. Cize stacilo by vyznacit buspruh a auta tam nemaju co hladat (a ani tam vacsinou nie su az na pretekarov).
Re #20206 cerno: a "babka" tiez povedala, ze neodchadzaju vsetci, ostava clovek ktory "ma poslanie" ...
Všetrko pokladám za lepšie riešenie, ako neexistenciu pripájacieho pruhu. Preto ma napríklad mimoriadne irituje aj tzv. "severná D1", kde sú vo veľkej časti nedostačujůce - úzke odstavné pruhy, pripájacie pruhy a odbočovacie pruhy síce na Dechtároch nejako po balkánsky dorobili na normovú šírku aj dĺžku, ale na dlhé roky rekonštruovanej diaľničnej križovatke Východná pripájací pruh nie je a za to by som priamo strieľal. Podľa mňa žiadna komunikácia typu R alebo D by nemala neexistenciu týchto pruhov pripúšťať a na iných komunikáciách by sa mali budovať v maximálnej možnej miere. Neuveriteľne to totiž zrýchľuje dopravu, zvyšuje bezpečnosť a slúži to aj ekológii. Druhou vecou je, že niektoré indivíduá by sa museli naučiť tieto pruhy používať. Niekedy mám pocit, že najdoležitejšou úlohou klobučníka je zaradiť sa po vjazde z vedľajšej komunikácie čo najskor a v čo najnižšej rýchlosti, zatiaľ čo pri opúšťaní komunikácie odbočovací pruh ignorovať, brzdiť v priebežnom jazdnom pruhu a potom to strhnúť doprava do odbočky pred fých, čo idú civilizovane v odbočovacom pruhu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mirkobb