K tým trolejbusom. Má DPM BB nejakých vodičov, ktorí budú od 1. apríla zabezpečovať prevádzku trolejbusov? Lebo ak nie, tak neviem, kto bude tie trolejbusy šoférovať. Na CP a odbavovací systém som tiež veľmi zvedavý. Ale ja DPM BB verím a dúfam, že tieto problémy už odstránil alebo na nich intenzívne pracuje. ?
"Zmluva s mestom Banská Bystrica zaväzuje SAD Zvolen odjazdiť ročne minimálne tri milióny kilometrov."
"...budú možno na obnovených trolejbusových linkách jazdiť okrem trolejbusov MHD BB naďalej aj autobusy SAD Zvolen."
Ja nerozumiem, čo za logiku SAD ZV používa. Keď už sa toľko oháňajú zmluvou o odjazdení tých troch kilometrov ročne, nech posilnia linky na trase Nám. slobody - Sásová (v špičke, v sedle určite, možno aj cez víkend), ďalej L25 (stačí v špičke, nech uvažujú o obnovení L91), tak isto L34 (v špičke, v sedle a cez víkend), môžu rozšíriť ponuku nočných spojov. Ale oni radšej nechajú linky chodiace súbežne s trolejbusmi, kde bude stratový SAD ZV aj DPM BB (tieto linky budú voziť vodiča a vzduch), no a ľudia idúci zo Sásovej či Podlavíc budú vypadávať z autobusov. ? ?
"Zmluva s mestom Banská Bystrica zaväzuje SAD Zvolen odjazdiť ročne minimálne tri milióny kilometrov."
"...budú možno na obnovených trolejbusových linkách jazdiť okrem trolejbusov MHD BB naďalej aj autobusy SAD Zvolen."
Ja nerozumiem, čo za logiku SAD ZV používa. Keď už sa toľko oháňajú zmluvou o odjazdení tých troch kilometrov ročne, nech posilnia linky na trase Nám. slobody - Sásová (v špičke, v sedle určite, možno aj cez víkend), ďalej L25 (stačí v špičke, nech uvažujú o obnovení L91), tak isto L34 (v špičke, v sedle a cez víkend), môžu rozšíriť ponuku nočných spojov. Ale oni radšej nechajú linky chodiace súbežne s trolejbusmi, kde bude stratový SAD ZV aj DPM BB (tieto linky budú voziť vodiča a vzduch), no a ľudia idúci zo Sásovej či Podlavíc budú vypadávať z autobusov. ? ?
snopko