nie, naozaj, Flying ma pravdu. Len vdaka SAD ZV sa dnes bavime o DPM, za co jej patri naozaj velka vdaka. Konecne vsetci zacali chapat, ze zabezpecovanie verejnej dopravy na uzemi mesta (dokonca aj za predpokladu, ze je v meste zavisla trakcia) roznymi sadkami nikam nevedie. Navyse ak sa ma mesto ako objednavatel sluzby s jej poskytovatelom donekonecna dohadovat na uplne elementarnych a primitivnych poziadavkach. Dopravcovia, ktori posobili v MHD v BB si sposobili sami, ze nejaky DPM vobec vznikol, resp. ze pojde do rozvoja. Nikto iny na tom nema zasluhu.
Bez tak sebavedomeho a nadradeneho pristupu doterajsich dopravcov, ako poskytovatelov verejnej dopravy na uzemi mesta, by sme sa o DPM snazili bezvysledne cele veky.
Bez tak sebavedomeho a nadradeneho pristupu doterajsich dopravcov, ako poskytovatelov verejnej dopravy na uzemi mesta, by sme sa o DPM snazili bezvysledne cele veky.
LUK
1) vďaka SAD ZV sa ešte stále trepeme do busu iba obmedzeným počtom dverí (na veľa miestach iba prvými)
2) vďaka SAD ZV sa redukujú aj vyťažené linky a na miesta bez dopytu sa vozí vzduch (hlavne v kĺboch)
3) výšku cestovného ovplyvňuje výška dotácie (kde žiadnu nedáš, tam si to zacvaká substrát)
4) vďaka SAD ZV tu máme bežne busy C734 ? sám veľmi dobre vieš, že 732ky už boli za BBDS iba v zálohe. A načo je mi nový vozový park s nepoužiteľnou ponukou CP?
5) omyl techniky Vario sa už chvalabohu nerobí, preto ho SAD ZV nevlastní a teda nemôže použiť
6) vďaka SAD ZV tu tbusy nejazdia vôbec
7) "Minimalny pocet vecernych a ziadny pocet nocnych spojov SadZv" súhlasí...
"oproti roku 2005 je to poriadny skok"
PORIADNY SKOK... do priepasti... ?