Reakcia na: VLK #18666:
No, ja na Slovensku poznám prevádzky, ktoré sú na tom o dosť horšie než MHD v LM. Ale ak máš nejaký nápad, ako jej kvalitu zvýšiť bez rušenia spojov, zvýšenia dotácie (čo mesto odmietlo), zastavenia obnovy vozového parku alebo zvyšovania cien cestovného, rád si ho vypočujem.
burz
K článku IDS po "zvolensky": Píše sa tam, že MHD BB išla do "obchodného rizika" tým, že nemala zaručené, že jej peniaze budú preplatené. Čo by sa ale stalo, keby sa situácia obrátila: cestujúci si kredit doplní na kartu u MHD BB (neviem, či to je momentálne možné, ale problém to nie je) a cestovať bude linkami SAD Zvolen. Pre koho to bude potom obchodné riziko, kto bude takto prichádzať o peniaze??? Takže keď žiadna dohoda nie je, nemožno sa čudovať SAD Zvolen, že začala "prekódovávať" svoje karty.....
K článku Zvolenská veštiareň a "verejný záujem": SAD Zvolen podľa autora šla do "obchodného risku", keď dala objednala v novembri zastávkové označníky. Odkiaľ toľká istota, že boli určené práve pre linky okolo B.Bystrice?? Veď SAD Zvolen zabezpečuje prímestskú dopravu v 7 okresoch!!! Takže tie označníky mohli byť kľudne použité aj niekde úplne inde...
A posledná poznámka: Zaujíma ma, prečo MHD BB, keď začala prevádzkovať minibusové linky, označila zastávky iným názvom, ako SAD Zvolen? (Hviezdoslavova I., Hviezdoslavova II., Národná, Sládkovičova,kostol, THK-Dixon, atď.) Obyvateľom mesta to je možno jedno, ale čo napr. návštevníci, ktorí sa v meste veľmi nevyznajú? Keď má nejaký integrovaný systém vzniknuť, bolo by snáď dobré, aby sa zastávky volali rovnako u všetkých dopravcov a nie, aby každý dopravca nazval zastávky podľa svojho.