Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: brefos #18049:
Pre prírodu, to sú teda duševné zvratky!
Po meste videný jeden z CityBusov BB-317CK - vodiči pravdepodobne spoznávajú jednotlivé trasy.

Pri Úsvite doplnením názvu zastávky vznikli ďalšie označníky ? Akurát, že svoj tieň opäť neprekročili - formát písma je zase iný, ako napr. na zastávke na Partizánskej ceste (a v každom prípade to lepšie nevyzerá).
Sasovcan: Nečuduj sa tá prímestská karosa sa odjakživa objavovala v MHD ZV hádam ako ju vyrobili začiatkom 90. rokov. ZV-902AY na linke 9 a tá druhá ZV-831AY na linke 16. Kým sa na jar 2005 stratili. Tak to majú zaužívané asi, že patrí do Mestskej Hromadnej Dopravy. Čiže sila zvyku. ?
Príbeh z dnešného "cestovania" prostredníctvom ZVHD:

Na zastávke Kyjevské nám. som najprv zistil, že dopravca ani po vyše mesiaci od zmeny CP nemal potrebu na zastávke uverejniť platný CP L26 (nie sú tam žiadne známky potom, že by nalepený bol a nejaký vandal ho odtrhol) a potom som sledoval, ako sa pred 7:39 čakajúci cestujúci konečne dočkali príchodu spoja L3 (pravdepodobne spoj L3/33 s odchodom podľa CP o 7:32) v smere na Nám. L. Svobodu. To bol však koniec ich radosti, keďže na zastávku dorazilo vozidlo určené pre prímestskú dopravu VK-445AG označené len číslom linky bez akéhokoľvek ďalšieho popisu trasy linky, ktoré bolo navyše už plné cestujúcich. A tak sa začal boj, komu sa podarí nastúpiť. Vodič otvoril všetky DVOJE dvere vozidla a ľudia sa začali snažiť nejako dostať dnu. Samozrejme vodič to postrehol a tak rýchlo druhé dvere zavrel, keďže dopravca nezabezpečil do vozidla zariadenie pre tarifné vybavenie cestujúcich i k týmto dverám. Vzhľadom na to, že niekoľkým sa nastúpiť druhými dverami podarilo, vodič dvfere otvoril a začal cez vozidlo kričať na nich, aby vystúpili, pričom používal absolútne hulvátsky štýl a spôsob správania sa k zákazníkom vrátane ich označovania za "Talianov" a pod. Vtedy som ho už upozornil, že sa správa nevhodne a v prvom rade je to problém dopravcu, že nezabezpečil na prepravu vozidlo zodpovedajúce požiadavkám na prepravu z hľadiska konštrukcie i obvykle požadovanému dopytu po prepravnej kapacite. Vodič reaoval ďalej agresívne, že jeho to nezaujíma a na moju reakciu, že koho to má zaujímať, keď nie dopravcu, ktorého zastupuje práve on a koho sa teda máme spýtať - odpovedal "starej metere". Uvedené správanie vodiča (tento prístup zďaleka nie je ojedinelý) asi len veľmi ťažko možno označiť za správanie "milého a zdvorilého" vodiča, ako ich nepretržite prezentuje vedenie SAD Zvolen.
Neviem, koľkým z cca 11 cestujúcich, ktorí ešte zostali na zastávke sa podarilo nastúpiť, keďže som nastúpil do ďalšieho vozidla na L6, ale v každom prípade zaujímava situácia mala nastať na zastávke Nové Kalište. Spočítal som si, že na spomínaný spoj L3 chcelo nastúpiť minimálne ďalších 22 cestujúcich. Keď nás vozidlo VK-445AG na zastávke Nové Kalište dobehlo, len bez akejkoľvek snahy o zastavenie na zastávke pokračovalo v jazde ďalej a teda všetci spomínaní cestujúci zostali na zastávke.

Každému triezvemu a aspoň trocha znalému človeku je úplne zrejmé, že uvedeným konaním dopravca opäť (zďaleka nie ojedinele) porušil zákon NR SR č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave, keďže si nesplnil osobtnú povinnosť dopravcu, nezabezpečil pre jazdu vozidlo zodpovedajúce zamýšľanej preprave (keďže nedisponuje dostatočnou techickou základňou, ktorú zákon vyžaduje a je dôvodom pre odobratie dopravnej licencie - navyše dopravca pri jej vydávaní vôbec tieto podmienky nespĺňal a nie je schopný ich splniť pravdepodobne ani naďalej), nevykonával dopravu podľa CP, nesplnil si prepravnú povinnosť voči cestujúcim a to ešte nejdem ďalej rozoberať absolútne neprijateľné správanie vodiča k cestujúcim a porušovanie práv cestjúcich. Takým spôsobom sa môže správať pastier k dobytku a nie zamestnanec ku klientom vlastnej zamestnávateľskej obchodnej spoločnosti, ktorá ho živí.
Pritom je smutné, že dopravcovi sa stále toleruje anarchia, ktorú už vyše 10 mesiacov praktizuje v BB...kedy konečne príde to zlepšenie?! Stav je stále strašný v porovnaní so zlým, ktorý sme tu už trpeli predtým.
Myslím, že čas na prijatie zásadných opatrení vypršal už dávno...
Dnes má linka 26 zaujímavé zloženie: krátke karosy:BB-694BI, BB-589AF, BB-629AS dlhé karosy: BB-715BE, ZV-318BI a ako čerešničku na torte som si nechal dlhú(aspoň že tak) prímestskú karosu ZV-902AY ?

A ešte som si všimol že namiesto BB-390CH chodí ZV-355BI
Reakcia na: PIT #18050:
co neskodi Bystricanom skodi Zvolencamom 🙂
Reakcia na: brefos #18049:
„Ide predovšetkým o cestujúcu verejnosť, ale aj o ekológiu a ekonomiku,“ povedal Anton Mazán. „...Navyše zemný plyn nevylučuje také výfukové plyny ako nafta, šetrí teda životné prostredie a ľudia na zastávkach nemusia dýchať smrad zo spaľovanej nafty.“ - to sú tí istí ľudia, ktorí tu rozprávali o tom, aké fantastické sú autobusy v porovnaní s trolejbusmi vzhľadom na ekológiu!!!

Navyše tieto motory by nemali v zimnom období zamŕzať, takže sa u nich vylučuje aj meškanie alebo vynechávanie spojov z tohto dôvodu.“ - ako keby trolejbusu zvykol asi bežne zamrznúť elektromotor - to je fakt irónia...
vcera som isiel L26 z nam.slobody smerom do sasovej(mimochodom kratka karosa ZV-160BH)...a na zel stanici si vodic pomylil nastupiste a zastal na nastupisti smerom na foncordu...a tak si okolo stanice obehol...a za dve minuty zastal na spravnom nastupisti...a az potom otvoril dvere..(tak sme sa v preplnenom buse previezli)
Kami: ozvi sa mi na mail, chcem niečo ohľadom fotiek z Košíc
JJ: Pravdaže že nedosahovali, keď porušili spoje, dokonca niekde už nejazdia busy vôbec (aj dediny). ? A tento rok stopro budú riadne tržby.
Reakcia na: Petik #18042:
to fakt netusim..., ale je mozne, ze minuly rok (2005) nedosahovali az take trzby ako budu tento rok
Reakcia na: JJ #18041:
Akoze tam neni SAD ZV??? To vyzera skoro ako chyba.
Najväčšie dopravné spoločnosti v SR, podľa konsolidovaných tržieb za rok 2005
http://firmy.etrend.sk/41305/firmy/najvacsie-dopravne-spolocnosti-v-sr
S499.1023: No práve, nevedel som ani ja či bol, alebo nebol opitý. ? Niekomu hrabe ale poriadne. Ak som pochopil, tak ten Brezniansky súkromný dopravca môže byť len D.... .
Reakcia na: brefos #18038:
Ta tie hyeny sú už úplne ***nuté v honbe za senzáciami? Napíšu "Opitý vodič zapríčinil nehodu autobusu" a v texte píšu "Vodič nebol pod vplyvom alkoholu". Okrem toho by som chcel vidieť tú hyenu (ktorá v živote riadila maximálne tak Pažout 206) ako sa otáča špecificky v Červenej Skale pred stanicou na poľadovici s autobusom.
Reakcia na: karosab961e #18026:
a zase trolejbusy s I

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.