Nerozumiem celkom panom dopravnym inzinierom z SAD Zvolen. Oni budu radsej 2krat kruzit okolo Tatranskej, namiesto toho, aby prehodili konecnu s linkou 22.
22 by jazdila v trase Pieninska - nabrezie - Tulska
26 Tatranska - Partizanska - nabrezie - Kremnicka/Rakytovce
Obidve linky by mali jednu pevnu konecnu a bolo by po problemoch.
Mozno chcu tym kruzenim dohnat vozokilometre.
Tiez som zvedavy, ako L23 so spickovym intervalom 60minut(!) pomoze doprave do Sasovej.
22 by jazdila v trase Pieninska - nabrezie - Tulska
26 Tatranska - Partizanska - nabrezie - Kremnicka/Rakytovce
Obidve linky by mali jednu pevnu konecnu a bolo by po problemoch.
Mozno chcu tym kruzenim dohnat vozokilometre.
Tiez som zvedavy, ako L23 so spickovym intervalom 60minut(!) pomoze doprave do Sasovej.
Cakam na info ...
VLK
ale prekvapilo ma, že "zaznamenali presun cestujúcich na konkrétne linky v súvislosti s dochádzkou žiakov do skôl"... hmmm, ako na to prišli, že aj žiaci potrebujú cestovať?