pridané: 8.9.2006 (12:38:38)
MHD
Chcel by som len podotknut ze mudrci co schvalovali cestovny poriadok MHD nou necestuju ale sa vyvazaju autami, preto nevedia ako blbo sa cestuje. Bolo by dobre keby aspon jeden cely tyzden cestovali ako my smrtelnici a potom by sa spamatali co spravili. Ja zijem na Uhlisku a poviem Vam komplet cele je "odrezane od sveta". Odtial Vam ide len jeden autobus na Sasovu a jeden do nemocice. Predtým s tým nebol problem teraz je to otras. Okrem toho nikomu nedoslo, ze ludia chodia aj z prilahlých dedín a su viazaní na MHD....
>>> ODPOVEĎ:
Je pravdou, že v súčasnej dobe je mestská časť Uhlisko zabezpečovaná dvomi linkami a to č.20 a č.80. Čo sa týka kapacitného využitia na počet cestujúcich a využívanie dopravy z tejto časti mesta je tento stav postačujúci.
Napriek tomu je našou snahou ešte daný stav vylepšiť. Na základe dlhodobých požiadaviek od občanov bude v krátkej dobe zahájená aj z tejto časti mesta prevádzka tzv. Citybusu, ktorý zabezpečí lepšie spojenie pre obyvateľov hlavne z centrom mesta.
Ing. Miroslav Snopko – poverený vedením Referátu dopravy a komunálnych služieb
obyvateľ BB
ZDROJ: internetové diskusné fórum mesta Banská Bystrica
Prebrané z diskusie mesta (Pre adminov, opraviť CP):
pridané: 6.9.2006 (18:18:36)
Zastávky na znamenie
Chcel by som sa opýtať, koľko je v BB zastávok na znamenie, ktoré sú to, a ako sú označené?
V BA je na označovníku zastávky pod jej názvom jasne napísane zastávka na znamenie, v BB som to zatiaľ nevidel ani na jednej. Tak isto sú tieto zastávky označené aj v CP.
>>> ODPOVEĎ:
V rámci mestskej hromadnej dopravy v Meste Banská Bystrica nie sú oficiálne vybrané ani nijak inak označené „zastávky na znamenie.“ To znamená, že vodiči liniek MHD sú povinní zastavovať na každej zastávke v rámci danej linky bez predchádzajúceho vyzvania.
Ing. Miroslav Snopko – poverený vedením Referátu dopravy a komunálnych služieb
adrive
neveríš vlastným slovám... v BB sú najstaršie displeje od EMtest-u a mnohé ešte fungujú, ale medzi nami - dievčatami, BB tiež moc tej údržbe ani servisovaniu nedávala...
ale stačí si odskočiť napr. do Třinca, kde jazdí ďalšie také múzeum EMtest-u.... ?
Obávam sa, že v rámci objektivity musíme povedať taktiež, že EM-TREST po deviatich rokoch prevádzky už nie je viditeľný vôbec, pretože nefunguje a nič sa na tom nezmení, pretože dodávateľ v rámci priebežnej modernizácie už 9 rokov starý model ani neservisuje.
Táto správa nie je určená SAD ZV, pretože sa nejedná o najmodernejšie hovoriace autobusy, ale spoločnosť TEDOM, ktorá finišuje s výstavbou nového výrobného závodu v Třebíči, ponúka na predaj sedem nízkopodlažných skúšobných vozidiel. http://bus.tedom.cz/akcni-nabidka.html
Re #17605 Petik: dovolím si nesúhlasiť... BUSE po deviatich rokch prevádzky je také špinavé, že pri osvetlení neónkou je iba mizerne viditeľné... ? LEDkové BUSEčká to už je iná káva..
Táto otázka osatne nezodpovedaná do vtedy kým nebude podpísaná zmluva o prenajme o trolejbusov a trati medzi SAD BBDS a mestom B.Bystrica. Potom sa hádam dotiahne všetko ostatné.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
A ako to s podpísaním, ako aj samotnou zmluvou vyzerá?