lebo sa zvrhnr debata k osocovaniu jednotlivych kandidatov a to tu na imhd nepotrebujeme.
Dufan ze kazdy ma svoj rozum cisty a vie koho treba zvolit v decembri. Tolko k tomu.
Saktor? Nie je to nejaky odborarsky sef? To byvaju tie najhorsie populisticke svine, ktore vecne hucia svoje a odmietaju vziat na vedomie objektivnu realitu
Zvláštne je to preto, že inokedy na to neboli peniaze a keď idú voľby tak sa zrazu nájdu, bohužiaľ, beriem to ako billboard za naše peniaze... Na záver som sa pýtal, či je to vlastne zvláštne, takže tomu úplne chápem
Papyr: Dík za radu, "budem voliť" Saktora, tak ako väčšina bystričanov.
Neviem, čo sa ti zdá na tom zvláštne. Analogicky sa to opakuje každé štyri roky. Preto nebuď prekvapený, keď sa v predvolebnej kampani tieto zmeny budú určite prezentovať ako "POČAS štyroch rokov nášho pôsobenia sme dokázali ..." .
Papyr: Ale potom už asi niet koho voliť, jedine zase nejaké hlodavce. ?
Pozmenovat otázky vedia, vedia odstraňovať konce príspevkov, nevedia odpovedať.
Niekoľko krát som sa pýtal.
Napr. v auguste som si všimol, že hore na stránke mali uverejnené, že odpovedajú od 1.9.2006, no nad formulárom mali napísané, že odpovedajú od 1.8.2006. Keď som sa ich na to opýtal, tak dátumy rýchlo zmenili.
Pýtal som sa aj na to, prečo majú čas pozmeniť príspevok, a nemajú čas odpovedať. Pýtal som sa aj na to, že prečo sa zatiaľ nik nevyjadril k žiadnej otázke počas prázdnin, a počas tých istých prázdnin došlo k schváleniu CP...
Mesto je začarovaný kruh... Inak sa mi znova začína páčiť, ako sa rekonštruujú cesty, zasypávajú hlinou niekoľkoročné "vydupané trávy", ako sa pracuje. Zvláštne však, že až teraz, tri mesiace pred voľbami... Vlastne zvláštne?..
Totot je jeden s tych spokojnych obacanov ako sa vyjadril isty profesor.
Inak by ma aj zaujimalo kedy zacnu odpovedat na prispevky na Bystrickom fore.
Je tam pisane ze 1.9. ale nevsimol som si zeby sa daco pohlo.
dovolil som si prevziat prispevok z diskusie na www.banskabystricq.sk
pridané: 12.9.2006 (13:07:11)
MHD - nekonečný príbeh
MHD v Banskej Bystrici zabezpečuje SAD Zvolen už viac ako 8 mesiacov. Ani po tejto dobe však nie je táto spoločnosť schopná vyriešiť nedostatky, ktoré sa ťahajú od začiatku tohto roku. Na prevažnej väčšine označníkov stále chýbajú názvy zastávok, čísla liniek nie sú na žiadnom označníku. Cestovné poriadky, ktroré sú nalepené na označníkoch, sú väčšinou postrhávané alebo inak poškodené. Za čias BBDS boli chránené pleksisklom, čo zaručovalo ich dlhšiu trvácnosť. Niektoré označníky sú postavené naozaj geniálne. Napríklad pri Bille na Fončorde (zastávka Nové Kalište, smer Rooseveltova nemocnica) sa človek musí posaviť na svah, aby si mohol pozrieť CP. Keďže z tejto zastávky chodí aj mnoho dôchodcov, pre niektorých z nich je problém pozrieť si odchody autobusov. Čo sa týka nového CP, ten je jednoducho úžasný. Na viacerých linkách došlo k zníženiu prepravnej kapacity, asi najhoršie je na tom Sásová. Páni zo SAD Zvolen, skúste ráno medzi 7. a 8. hodinou cestovať linkami 21, 22 alebo 25. Zaujímalo by ma, ako mohlo mesto takýto CP schváliť. Cez víkendy je CP nepravidelný a preto je aj nezapamätateľný. Niekoľkokrát za deň tu dochádza na mnohých linkách k narušeniu pravidelného intervalu. Tento CP je stavaný hlavne pre potreby vodičov a nie cestujúcich. Absolútna nekoordinovanosť sa objavuje u liniek 20, 21, 22 a 26. Napríklad odchody zo zastávky Námestie slobody smer Sásová po 19. hodine vo víkendovom režime sú nasledovné. Autobusy idú 19: 26 27 28. Počas dvoch minút idú tri spoje! Najbližší spoj ide potom až o 37 minút. Takéto problémy sú aj s linkami 1, 6, a 26. Často idú v priebehu dvoch troch minút dva spoje, či už cez víkend alebo v pracovné dni. Bol by som rád, aby SAD Zvolen zaviedol pravidelné intervaly počas víkendov a aspoň sa pokúsil o nápravu súbehov spomínaných liniek. Spojenie liniek 6 a 26 nebolo najoptimálnejšie. Po predĺžení linky 26 na Tulskú dochádza v rannej a poobedňajšej špičke k výrazným meškaniam tejto linky, ktoré niekedy presiahnú aj 10 minút. V utorok 12.9. meškala táto linka na zastávke Námestie slobody smer Tatranská 7 minút. Spoj o 10:51 išiel až 10:58. Mnoho obyvateľov Tatranskej ulice vníma negatívne ukončenie linky 26 na tejto ulici. Táto zmena má za následok, že obyvatelia Tatranskej už túto linku používajú na presun do mesta menej. Trasa linky 20 cez Starú Sásovú prinesie problémy hlavne v zime. Neviem si predstaviť, ako táto linka bude prechádzať úzke ulice a ostré zákruty po napadnutí väčšieho množstva snehu. Alebo sa SAD Zvolen spolieha na to, že túto zimu nenasneží? Ďalej by ma zaujímalo, prečo na linkách MHD naďalej premávajú autobusy prímestského typu. Stále jazdia na nočných linkách (pozitívne je, že aspoň počas jarmoku bol na nočnej linke kĺbový autobus) a aj na linke 42. V pondelok 11.9. sa objavila prímestská kĺbová Karosa dokonca na linke 24. Myslel som si, že po 20.8., keď vstúpil do platnosti nový CP, ju už v uliciach mesta nestretnem. Ale tu je možné všetko. Dúfam len, že je to iba krátkodobé riešenie. Hlavne, že nízkopodlažná Karosa City bus a Tam bus nejazdia a namiesto nich sú tu staré prímestské Karosy. SAD Zvolen asi nízkopodlažné mestské autobusy neuznáva a preferuje prímestské vysokopodlažné vozidlá. Predpokladám, že mnohé nedostatky sa v najbližších týždňoch alebo skôr mesiacoch neodstránia a SAD Zvolen bude aj naďalej tvrdiť, aká je naša MHD perfektná. SAD Zvolen, ďakujeme...
Ano, uz vidim tie clanky v Novom Case: Odborari v banskobystrickej MHD sa buria!
Mestske zastupitelstvo rozhodlo, ze MHD na byvalych trolejbusovych linkach bude zabezpecovat firma Demeter Kovac a syn z Ocovej. Ako pre nasu redakciu prezradil Cigan Demeter, dopravu bude zabezpecovat povozmi tahanymi jednym konom, v case spicky dokonca 2 konmi.
Tato doprava je vysoko ekologicka, dokonca ekologickejsia ako trolejbusy, kvoli ktorym spisali bystricania minuly rok peticiu. Prof. Svetozár Dluholucký dodal, ze trolejbusy uz teraz nebudu nikomu chybat. Pokial pri vyrobe elektriny vznikaju exhalaty, pri konskej doprave bude vznikat iba trus, ktory bude Cigan Demeter predavat do JRD Podkonice. Konska doprava tak bude najekologickejsia na Slovensku a mozno aj v celej Europe.
Otazky sa ale vynaraju nad kvalifikaciou vodicov a prave to je trnom v oku odborarom z konkurencnej spolocnosti. Pan Mgr. Polony nam telefonoval, ze na linke cislo 1 videl dokonca kocisa, ktory este nemal 15 rokov! Demeter Kovac ale oponuje: "Neexistuje ziadny zakon, ktory by urcoval, kolko rokov musi mat kocis. Dokonca nepotrebuje ani vodicsky preukaz. Vsetci Cigani z Ocovej vsak maju dostatocne skusenosti z riadenim povozov uz od 12 rokov a o ich schopnostiach nemoze nikto pochybovat. Patria vo svojej profesii ku spicke."
Odborari sa uz obratili na Roberta Fica, a na ministra dopravy, ktory je tiez clenom odborarskej strany Smer. Robert Fico uz oznamil, ze bude jednat s Ciganom Demeterom a bude pozadovat 6% znizenie ceny listka. V opacnom pripade spolocnost Demeter Kovac a syn pociti, ze podnika na uzemi suverenneho statu, ktory sa nebude necinne prizerat. S komentarom sa pridal aj jeho koalicny partner Jan Slota: "My tu nebudeme trpiet, aby nejaki spinavi cigani oberali o pracu narodotvornu bielu populaciu!"
Ako sa nakoniec situacia vyvinie budeme aj nadalej pozorne sledovat. Niektori bystricania su ale spokojni. 75-rocna pani Julia nam povedala: "Som velmi spokojna. Na niektorych spojoch je dokonca okrem kocisa aj huslista, ktory celu cestu vyhrava." Pani Julii to pripomina mladost, prezradila nam so slzami v ociach.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mimi
Dufan ze kazdy ma svoj rozum cisty a vie koho treba zvolit v decembri. Tolko k tomu.