Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Kami: myslíš tú "firmu", ktorú berie diaľkový autobus na diaľnici domov?
Reakcia na: Papyr #1401:
Naozaj sa nesmie upratovat. Na to je predsa firma! 😃
Reakcia na: Kami #1399:
Nie zeby sa tam nesmelo upratovat, iba sa na cistenie interieru nesmie puzit voda 🙂
Reakcia na: Schuhu #1398:
zazil som preplnenu 22 aj inokedy. Ale kym poberu vsetkych, tak sa nic nezmeni.
Reakcia na: Danny #1397:
a najviac sa iste rehlil vodic ked to upratoval 🙂. Neviem si to predstavit v takej Blave kde je zakazane upratovat. Tam by museli poslat zalohu 🙂
Opäť musím pochváliť vaše stránky. Potreboval som zistiť otváracie hodiny v stánku, kde dobíjajú čipové karty, resp. obedňajšiu prestávku. Najskôr som hľadal na oficiálnej stránke BBDS, kde som samozrejme nič nenašiel. Tak som skúsil na vašej stránke a za 5 sekúnd som to mal zistené.

Ešte by som chcel poznamenať k linke č. 22. V poslednom čase som si všimol, že cez víkendy v podvečerných hodinách má pravidelne problémy pri VÚB pobrať všetkých ľudí a napriek tomu chodia stále krátke vozidlá.
Psie hovienko dokaze rozveselit cely autobus! 🙂

Dnes som zazil krasnu prihodu. Nastupim do autobusu- malej Karosy a ked som si sadol- sakra to je smrad! Nenapadne sa obzeram po cestujucich, ze ci nie daky houmlesak. Nic som nezistil, smrad silnel, no hruza! Autobus sa pohol a na dalsej zastavke sa zacali take styri zenske chechtat. Stale som nechapal, no po chvili to doslo nielen mne ale aj polke autobusu. Asi meter za kabinou vodica-medzi sedlami na podlahe bolo krasne hovienko-co hovienko, hovno jak svet! a bolo nadherne rozslapane po celom autobuse :-))) Tak zakonite kazdy, co nastupil, si co-to odniesol na topanke 🙂 A pri tom hovienku si zakazdym niekto sadol na sedacky, cely nateseny ze nasiel v narvanom buse volne miesto. Len akosi priserne smrdelo! 🙂 Ked tu pred nim krasna sracka na dlazke. A znova sa rehlil cely autobus 🙂 „Posedkalo“ si takto aspon 20-30 ludi 🙂 A znova pri nastupovani do hovna skocili dalsi a dalsi.... a smial ci skor sulal sa od smiechu cely autobus 😃
A bola dobra nalada na cely vecer 🙂
Reakcia na: Petik #1395:
Boli aj vo Veleniciach (1907 - 1916) aj v Budějoviciach (1909 - 1914).
Reakcia na: Papyr #1394:
Neboli tie historicke nahodou v Ceskych Velenicich (Gmund)? To je kusok vedla (50km).
Reakcia na: Petik #1393:
Ano, Budejovice su zvlsatna kapitola. Tie mali trolejbus trikrat, raz historicky Daimler-Stoll, niekedy na zaciatku 20. storocia. Potom v 1948 zaviedli trolejbus zase, v 70. rokoch znovu zrusili a v 90. znovu zaviedli.
Reakcia na: Papyr #1392:
No ja ked som tam prisiel, tak som ich pravdupovediac aj hladal:), myslel som ze ich obnovili. Ale to som si to asi splietol ze by s Budejicami.
Reakcia na: Petik #1390:
A mali tam dost dlho aj trolejbusy... az im ich komunisti v 1972 zrusili...
Petik: v roku 1949 sa po ceskych a moravskych DP hladali autobusy na zacatie MHD. Raz si to mozme zopakovat 🙂. Ale az na ten TAM a nizkopodlazaky je ZV podobny. Navyse ma I280 a vek vozidiel 🙂.

A co rajmok? Pocul som len dobre ohlasy. Akurat biskup sa zrejme velmi nevyspal, lebo nonstop obcerstvenie na namesti bolo vyuzite.
BTW:
Minuly tyzden som bol v Decine (mesto velkosti Zvolena). Maju tam perfektny vozovy park. Asi v priebehu hodiny som z hospody videl toto: nizkopodlazny Ikarus, Karosa Citybus, Karosa B7xx, B9xx (kratke aj dlhe), SOR B7.5, klbovy TAMBUS.
Ono to asi závisí aj na dohode s elektrárňami. Možno by mohli dať BBDS výnimku, keďže ide o podnik verejných služieb a nie klasický ziskový podnik. Ale elektrárne sa týmto zjavne bránia proti nevyrovnanému odberu.
Petik: zeleznice su sproste. Keby DP platili taku sadzbu za kW tak v sedle nevypravia trolejbus ani tahany T813 🙂. Zeleznice nemaju taku vyraznu spicku, este by usetrili. Vsak maju aj nakladnu dopravu a ta nie je viazana na silne casy. DP si bud dobre dohodne odber, alebo sa prisposobi. Bud ako PO, alebo ako BB. Mozno keby sa troleje postavili uz v roku 1937 kym malo mesto vlastnu elektraren, vyzerala by MHD v BB inak.
Reakcia na: Majkl #1384:

Mozno sa to zmeni, ked sa liberalizuje trh s elektrinou. Alebo by DP mohli kupovat elektrinu od zeleznic, ktore (myslim) neplatia podla spickoveko odberu.
Alebo nech si DP postavi precerpavaciu elektraren na Urpine 🙂
Reakcia na: Kami #1380:
No neviem, podla mna by malo logiku iba jedno - tlacenie CP vsetkych liniek z 1 zastavky. Ale ak to aj niekedy spravim, tak asi len pre bratislavske CP, kedze tie su spravene v lepsom formate ako CP pre BB a KE. (Ale mozno spravim konverziu udajov do takych, ako su v BA.) A na priamu otazku "preco sa neda tlacit" odpoviem "Lebo nemam cas sa hrat s hracickami, ktore nevyuzije tolko ludi, co ine veci" 😉 Cize vsetko je o case...

Plz. neodpovedajte v diskusii, lebo si to aj tak neprecitam, kedze sem nechodim 🙂
Celá táto logika elektrární voči DP-om sa mi zdá zvrhlá. Ale už sme to tu tuším v minulosti rozoberali.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.