Reakcia na: 81-71 #12690:
problém je práve v takýchto názoroch, že poďme riešeiť momentálny problém. Ten samozrejme je nutné vyriešiť, ale zásadnou je skutočnosť, že v tomto meste neexistuje koncepcia rozvoja MHD a teda nikto nevie, k čomu chceme dospieť vo všeobecnosti, ako aj v konkrétnych rokovaniach s potenciálnymi dopravcami. Práve uvažovanie "riešme problém, keď vznikne a to bez toho, aby sme si videli ďalej, ako na koniec nosa" nás stále vedie k tak obrovskej nekvaklite celej mestskej doprave, k akej dnes dospela. A všetci dobre vieme, že keď sa aktuálny problém zažehná (uzvretím zmluvy na príslušný rok), nikto sa ďalej koncepčne nezamýsľal a dopredu nepripravoval podklady pre ďalšie rokovania o zlepšovaní MHD. A po roku sa situácia opakovala znova. Jediná snaha bola tá obchodná verejná súťaž, ktorá však z dôvodu nemožnosti vychádzať z koncepcie rozvoja MHD, ktorá neexistuje, skončila podľa môjho názoru totálnym fiaskom, keď v nej neboli jasne stanovené podmienky, rozsah dopravy a predovšetkým kritériá výberu. A predovšetkým sa do praxe nedostalo množstvo podmienok, ktoré v súťaži deklarované boli. Hlavnou je fakt, že sa jednalo o výber dopravcu na zabezpečenie Trolejbusovej A autobusovej dopravy s možnosťou uzavrieť zmluvu samostatne na trolejbusovú A samostane pre autobusovú dopravu. Napriek tejto skutočnosti zmluva na trolejbusovú dopravu nebola vôbec uzavretá v rozpore so základnou podstatou súťaže.
Karol Nagy
UVÁDZAM LEN LINKY, KDE SÚ TIE MIESTA PRAVIDELNE (aj viackrát denne) AKTUALIZOVANÉ. Tri linky denne (ktoré sa síce nemenia, ale mení sa VŽDY to, čo je za nimi) s krátkym vysvetlením denne by hádam nemalo nikoho zabiť. Howgh.