ešte ad úroveň vagónov: bárjaký obyčajný rakúsky spešný vlak má rovnakú úroveň vagónov ako naše tzv. VVK - ICčka
Jediný drastický víkendový výkyv je asi nedeľa večer cez školský rok, prídu vlaky napratané študentami a trpí hlavne 34 a 1.
. Kto vie, ako sa teraz vola ?

. A samozrejme vikend. 30 min interval, 2 x denne kvoli BP 40 min. Tiez nejake chronometraze.

Majkl
Ich logika je: cestovné je lacné (tržby= asi 30% nákladov), nemôže to byť už lacnejšie, už to bude len drahšie. A z toho vypývajú aj prihlúple zľavy typu Tatranský trojlístok, ktorý sa oplatí len ak jazdíš 6x denne hore dole
Lenže oni si asi neuvedomujú jednu vec: Zámerne to preženiem kvôli jednoduchosti:
Súčasnosť:
Lístok BA-Brno: 670 Sk, počet cestujúcich mesačne:
300. Tržby = 200 000
Fikcia:
Lístok BA-Brno 400 Sk = > počet cestujúcich 700.
Tržby = 280 000
A touto logikou sa zasa riadia ČD: znížiť cenu a tým prilákať viac ľudí, čo bude mať za následok vyššie tržby...