no fakt zvlastne tu 34 zatocili,ale aspon si my studenti pekne vystupime na malej stanici a supky do 34
a aky to ma vlastne vyznam ze 34 nepojde za hlavnu stanicu?
Majkl:
1. nastastie sa katastroficke famy nepotvrdili
2. elegantne sa vyhne zapcham pri VUBke a zcasti na nabrezi => kratsia jazdna doba => rychlejsi obeh => menej vozov/kratsi interval
3. mat v sedle na L33 Karosu bol luxus. => dole vodic a jedna smena Karosy
4. len dufam ze som si to dobre zapamatal
Hmmm.... síce neviem, kadiaľ Bystričania vstupujú do centra, ale ja už akosi tradične za vstupnú bránu do centra považujem Kapitulskú ul. Preto mi pripadá zvláštne, že L34 neobslúži zastávku OVS. A už vôbec nehovoriac o prestupoch na Nám. slobody a spojení so stanicou.
1. to je všetko? (to by nebolo také zlé... I keď môj bratranec chodí 34 do školy a doteraz vystupoval na 29. augusta, Mlieko)
2. čo sa dosiahne tým, že pôjde po Bellušovej?
3. super, zasa nová linka
4. takže je to oficiálne? A bol aj oznam??? Chválim!!!
Autobusy: treba zvonit vsade. Domaci vodici vedia kde treba stat, no tam aj tak vzdy niekto zazvoni. U striedaca nikdy nevies.
Trolejbusy: zvoni sa len s kocikom, inak minimalne pribrzdi (vecer, ked je prazdny bus).
U je znamy rozsah redukcie. Vcelku v pohode, Petik sa mozno potesi. A zanadavaju si studenti z intrakov na Sidlisku.
Od 7.1.2004 sa meni linka 34. Pojde popri Malej stanici cez Belusovu na Micinsku, aj spat rovnako.
31 aj 33 pojdu len v spicke, v sedle a cez vikend ich nahradi L30 Sasova - Uhlisko - THK.
54 sa redukuje cez vikend, takisto 56, ktora pojde cez Senicu.
94 sa rusi spoj 5:25c/6:06c.
No to by mi ani tak nevadilo. Tento systém sa praktizuje v Košiciach. Aj v Prešove sa v podobnej situácii, i keď je zastávka oficiálne stála, často nestojí...
Horšie by však bolo, keby som vystupoval v preplneného autobusu, kde by vodič, aj keby na mňa nnevidel len na základe akejsi tradície nezastavil, lebo ja som mal predsa vedieť, že tam sa vždy zvonilo. Kým sa toto nedeje, celkom sa to dá...
BBDS nemá vo veľa veciach zavedený žiadny systém. Zastávky na znamenie neexistujú - v podstate sú nimi ale všetky. Pokiaľ nikto nie je na zastávke a vodič má prehľad o cestujúcich vnútri vozidla, tak nezastaví.
Vladimir: napr. 24/25 maju aj plno prestojov, takze ma aj hodinu na striedanie. Nemusi hned palit prec. Ale tato prestavka zas moze byt kratsia ako BP.
Nepoznam sluzby, tak neviem uviest konkretne casy.
Linky ako 53, 33, ci 56 vtedy koncia pri VUB. Tyka sa to vzdy len 1 vozu. No podobne su riesene aj BP.
Ked nevies ci je na znamenie (nemas ako), tak si zazvon. To som chcel povedat tou formulaciou.
Ale mám tomu rozumieť tak, že niekedy okolo 13.00h, keď je striedanie, dolezie nejaký bus na L24 na Starohorskú, potom uteká do vozovne, tam sa vymenia a beží na Starohorskú späť.
Tankuje sa aj na Kremničke?
A čo taká L53, ako sa striedajú vodiči na tejto linke?
norma sa odvija od udaju vyrobcu, teda pre kazdy typ je samostatna. Praveze LIAZy su na tom vcelku dobre, nemaju divoku spotrebu ako napr. Varia, ci Iveca.
Re #1815 Vladimir: Sasova zas nie je tak daleko. A len jeden spoj konci pri BBDS, inak bud na Sidlisku, alebo v Sasovej. Plus ranne a vecerne prejazdy naprazdno cez cele mesto.
Zaujímavé. To je nejaké dedičstvo tradície? Ale aj tak mi to pripadá dosť nákladné. Čo linky, ktoré po Partizánskej nejazdia? Napríklad také L24, 25... To fakt zaťahujú a následne robia výjazd z vozovne?
Re #1814 Majkl: Prečo títo vodiči majú problém? Rozličné typy vozidiel a motorov by mali byť zohľadnené v norme, či nie?
Kami, Vladimír: ľutujem tých vodičov, čo majú pridelené Citybusy a Karosy B941 s LIAZ motorom - 775AB - to akože aj oni majú problémy kvôli vysokej spotrebe?
Heh, tak to potom aby rýchlo spravili riadny interval na nosných linkách
O tvrdom šetrení mi nemusíš rozprávať, u nás máme jedno z najtvrdších. Len ma zaráža nutnosť tankovať pred striedaním vodičov. Veď to musia byť šialené kilometre do vozovne a späť.
V Prešove totiž takéto veci nepraktizujeme, nakoľko máme palubné počítače, ktoré spotrebu monitorujú. Tankovať tak stačí večer.
Sú bystrickí vodiči autobusov za úsporu PHM a vodiči trolejbusov za úsporu elektrickej energie odmeňovaní? Ako? Koľko?
Tieto veci sú už plne v kompetencii mestského zastupiteľstva. Ja by som sa ako Bystričan asi svojich poslancov pýtal, ako je možné, že v Žiline je MHD taká a u nás taká a že prečo je to tak. Som zvedavý, čo by mi odvetili.
Re #1808 Kami: Máš pravdu, ale možno by nebolo od veci, keby sa aj na okrajových vetvách L51 a 34 utvorili pravidelné odstupy medzi spojmi. Napríklad taká L34 už na Tajovského smerom do mesta po zložení všetkých vetiev vyzerá skutočne lepšie, ale 18 min. interval v sedle sa mi nepáči. To je taký problém predĺžiť ho na 20 min.?
S tankovaním si ma dorazil. To akože aby sa vedelo, ktorý vodič koľko spotreboval, tak sa chodí tankovať aj pred striedaním? Odpadám
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.