Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Danny #9470:
Junak suvisi. Usek zel. trate medzi BB-ZV bude sucastou metropolitneho integrovaneho dopravneho systemu Banska Bystrica Zvolen,Ty o tom este nevies?? Po tej trati bude premavat rychlodraha(nieco ako "S-bahn") a ta bude kostrou celeho dopravneho systemu,vsade vo velkych mestach je tomu tak,ani to nevies?? No, a potom budu existovat prestupne terminaly na troleybusove a autobusove linky,vies..?
PIT: bolo na case! Ale ani im dlho netrvalo, kym sa rozhybali, iba 9 rokov...
Reakcia na: BigMac #9468:
Náhodou v elektrifikácii sa skutočne niečo aj robí, keďže v posledných týždňoch býva pondelok až štvrtok výluka na trati cca medzi 10:30 a 16:30. V nedeľu som išiel cez žst. Radvaň a videl som tam už betónové základy na stĺpy vedenia (2 boli dokonca aj na hl. st., kde majú označkované umelohmotnými fľašami miesta i pre ďalšie). Takže niečo sa predsa už robí...
Reakcia na: Kami #9476:
šak už sa stavia vo veľkom. Už sú osadené pätky v celom úseku ZV-BB... Každý týždeň je výluka. Teda akurát tento nie... ?
Bigmac #9468: aby si nebol prekvapeny. 🙂 Tentoraz je zmluva, su vyclenene peniaze a pomaly sa cerpaju. Uz boli nejake verejne sutaze na dodavatelov prac a nejake bubaky sa uz aj minuli.

maciatko: poniektori ignoruju aj ZSSK. 😛
Zliner Vrakosa je ešte stále vo Zvolene... 🙂
Reakcia na: mirkobb #9466:
zvyknú sa splniť, nedávno som o tom čítala v jednej rozprávke ? .

Re #9470 Danny: keďže takmer všetci z imhdbb bojkotujeme mhd, nemáme takmer o čom písať. Pozitívne je, že si aspoň trochy ušetríme nervy ? . Tak im nechaj aspoň tie vláčiky, nech sa chlapci pobavia.
Reakcia na: BigMac #9467:
...ale nezabúdaj, že "zeleznica ako taka robi pre zakaznikov maximum"... čiže, keď má možnosť maximálne zmiasť vlkä, tak prečo to neurobiť??? ? ?
Reakcia na: Danny #9470:
S MHD to súwisí veľmo veľa... ? Máš pocit, že sme Ti vstúpili do nejakej búrlivej pútavej diskusie o MHD? ?
Reakcia na: S499.1023 #9469:
A ako to junak suwisi s MHD? ? ? ? ☺ Hoc nas vsetkych trapia problemy zeleznic, ejha, no joooo 😃
Reakcia na: LUK #9464:
Špeciálne u jednotiek radu 840 (mimochodom, dokáže niekto vysvetliť, prečo tá istá jednotka v elektristickom úzkorozchodnom prevedení má označenie 425.95? Potom by malo byť buď 825 alebo 440. Kryšpín by debilov do riti kopal až na druhý koniec Slovenska) je bezpodmienčné nutné vlak čo najčastejšie prečíslovávať, aby substrát získal dojem, že týchto jednotiek nie je 6 ale asi tak 250, čím sa ZSSK stanú dľa teórií občas tu prítomného kolegu Dromológa/SZKV tzv. SBB/CFF/FFS východu:-P. Mimochodom, podľa mňa nastal čas tak tretinu, čiže 2 ks potkanä preveliť do iného depa, aby došlo uplatnenia aj železničné pravidlo "Chaotickými presunmi vozidiel medzi depami rastie ich počet", nie ? ?
Mirkobb: snivaj dalej, posilni si vieru v dokoncenie elektrifikacie. Uz v roku 1995 som pocuval smele plany zvolenskych rusnovodicov o tom, ako raz budu jazdit s pantografmi z Novych Zamkov do BB a neskor aj do Červenej Skaly. A zatial im zrusili spesakovo-osobakovy obeh Zv-ŠAHY-ŠTÚROVO-ZV-BB-BR-ČS, takze vyhodne ksefty so zeleninou a ovocim sa skoncili.
LUK: ajhla, aj pozitivum sa naslo. Ale terazky ZSSK nemoze uplatnit bod1 VZDY SA TO TAK ROBILO a bod neviem kolko CESTUJUCI BY TO NEPOCHOPILI. Lebo ked ich x rokov trenujes prestupovat z rovnakeho vlaku do rovnakeho vlaku, tak z toho mozu byt v roku x+1 / 2.zmena GVD aj nejaki zmäteni 😃
A co takto po elektrifikacii medzi BB-ZV..? To by sa mi pozdavalo:
http://vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=686
A na dlhsie trasy zas Pendolino:
http://ekonomika.idnes.cz/tiskni.asp?c=A050614_134030_ekonomika_maf&r=ekonomika
Ze vraj sa sny niekedy zvyknu aj splnit..?
Reakcia na: Papyr #9459:
Ani veľmi nie. Až na to, že sa zriaďuje tá L37 s novou trasou a hustejšou dopravou.
BigMac: nejde o samotné čísla, ale o to, že sa konečne dozvieš REÁLNU trasu dotyčného vlaku. Napríklad jednotka radu 840, idúca v trase Zvolen - Červená Skala, sa v tejto trase tvárila ako tri rôzne vlaky (ZV-BB, BB-BR, BR-ČS). Bežné vlkä nastúpi vo Zvolene a chce ísť do Brezna. No priamy vlak nemá... Tak v BB vykoná 'prestup' z 840 do 840... Proste hovadina na entú...
LUK: aj ked v skutocnosti s cislami vlakov ZSSK nema nic, trasy a cisla dostavaju od ŽSR. A vlkä cisla vlakov v 95% nezaujimaju a 92% ich nepozna vobec.
LUK: Aleba!? Velka Zlocinecka Narodnooperatorska Prozakaznicky Orientovana vlaciky precislovala od poslednej zmeny? Mozno Modre Gumy usudili, ze i Zr a Os vlaciky treba povinne miestenkovat, aby sa zneuzitiu zo strany cestujucej verejenosti predislo! Tipujem, ze to je kvoli tomu, aby s tym KVC v buducnosti (od GVD 05/06) problemy nemalo... 😛
Ikarus WRC: zasadna otazka 😃 : bol si nas pozriet na Vyroci

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.