Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
tux: ak sa troška začítaš v histórii tejto diskusie, tak zistíš, kto má takéto 'úmysly'...
ja sa tiez nesnazim zlikvidovat mhdčku v bb, takze neviem, kde sa ten nazor vzal
Dopravné značenie v úseku ZV-ZH už bolo doplnené aj o max. povolenú rýchlosť 90 km/h... Čiže význam celej akcie asi bude naozaj len v štatistickom náraste počtu kilometrov diaľníc... A rovnako je označený aj úsek ZV-Budča.
Reakcia na: Papyr #9802:
? nie, od teba nemám ten dojem...
Reakcia na: VLK #9801:
Mas dojem, ze ja sa ju snazim zlikvidovat? To nie ja.
Reakcia na: Papyr #9796:
tiež mám veľa výhrad voči MHD v BB... ale tiež nepovažujem za dobré ju zlikvidovať... nikomu sa už nebude chcieť ju oživovať...
Reakcia na: LUK #9799:
No sak maju pravdu, jedna z TOP 50 najlepsich urcite bude 🙂
tux: ...ale napriek tomu všetkému máme podľa gen. riaditeľa jednu z najlepších MHD na Slovensku... ?
Bohužiaľ máš úplnú pravdu... Kiež by sa našlo viacej ľudí, ktorí im to napíšu... ?
neberte moj prispevok v zlom, to nie, ale nedavno som navstivil bb azhrozilo ma tam niekolko veci
1. nevedel som, ze mhdčku prevadzkuje SAD, a tak som po vystupeni z vlaku prisiel ku tete v stanku a pytal som si od nej listok na mhd, zhrozene sa na mna pozrela a opravila ma, ze listky sa kupuju u vodica

2. cena listka, ved 15korum sa neplati ani v Ziline pri jej stave mhdčky a ani v doplnkovom predaji u vodiča (tam je 14Sk)

3. celkovo ten SAD like system, dlhe rady pred prednymi dvermi a podobne

4. kvalita vozov (trolejbusov konkretne) - viezol som sa na 1ke ku Roosveltke 1510 a to bola katastrofa (pre porovnanie zo ZA - ani 227 tak nehuci a nevybruje) - skakajuci kryt, priserny zvuk od kompresora, kviliace motory, potom prisla na rad 1526 a to uz som ani poriadne nepocul
Reakcia na: Papyr #9795:
Myslím, že UL chcelo všetky kraťasy okrem jednoho, ktorý by si nechalo na trolejbusoškolu, predať.
Reakcia na: VLK #9793:
No ja do toho teda vobec nevidim, ale zda sa mi, ze politka kvality banskobystrickej MHD sa zuzuje na velmi pochybny argument "ked su nove a pekne vozidla, tak to znamena, ze MHD je dobra." Okrem dobreho technickeho stavu vozidiel a sviznej jazdy trolejbusov cez vyhybky je totiz v Bystrici zle uplne vsetko.
Reakcia na: LUK #9792:
Alebo z Usti nad Labem, pokial sa ich este nezbavilo celkom. Tam maju asi 5 ci 6 kusov, ktore maju nabehane minimum km, pretoze v Usti je vsetkych 10 liniek klbovych. (Mimochodom, kazda z nich jazdi celodenne v 15 min. int. bez rozdielu spicka/sedlo. Usti n.L. ma asi 100-105 tisic obyvatelov.)
Po dlhsej odmlke sa opat hlasim. Dost si vsimam prazdninovu vypravu plnu sol a vsimam si aj ich vytazenost hlavne na 24 a 25, vacsinou su plne tak do polovice.
Reakcia na: Petik #9785:
wow... naťukol si vcelku zaujímavú tému... veru, veru, aj ja by som rád vedel, akú koncepciu má BB ohľadne MHD a čo očakáva od MHD. pretože hlavne mesto zadáva prevádzkovateľovi svoje požiadavky a od neho to nakoniec aj závisí... [nielen finančne] ?
Pre vedenie BBDS: sólo busov máme dosť svojich, ale trolejbusy sóla si môžete požičať z Košíc, tam stoja nevyužité... ?
Reakcia na: Petik #9787:
tiez som si to kukol. Nechce sa mi skumat tie firmy, ale zjavne suvisia s CSAD Ostrava (a financnictvom). Napriklad ten hotel patril CSAD.

Re #9789 LUK: tunelom cez Sasovske podhradie. 😃 😛 Nepoznas? 😃
Reakcia na: Petik #9787:
Kua, to bude teda tunel...
Kami: Hr. Dúbrava - Šaštín? A to kadiaľ vedie? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.