Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BigMac #10934:
Ked som toto vyhlasenie vcera videl na TA3, mal som chut rozkopat televizor !!!
Reakcia na: Mikolaj #10933:
Pretoze bystricka i zvolenska SAD-ka je neuveritelne sprosta, aj ked primotora Kralika v sprostosti a debilite nemaju sancu predbehnut...
Reakcia na: PIT #10942:
To je sice pravda, ale zrejme by to znamenalo len zakonzervovanie sucasneho otrasneho stavu MHD. Kto by mal v tom dopravnom podniku vacsinu? BBDS? To by sme si moc nepomohli.
Reakcia na: mimi #10937:
to je pekné až na to, že sa musia súčasne dohodnúť aj s BBDS, ako prevádzkovateľom dráhy...
Nebolo by jednoduchšie dať teraz riadne "do laty" BBDS a keď sú momentálne "ochotní" konečne zriadiť DPMBB? Vyriešili by sa tým určité majetkové problémy a zvýšil by sa reálny vplyv mesta na prevádzku MHD, samozrejme i vrátane zodpovednosti, ktorú by mesto prevzalo.
Nechcem kaziť vaše nadšenie, ale je skoro na taký optimizmus... JPP ešte veľa nezaváži... 😛 (mimi sorry ? )
Reakcia na: mimi #10937:
Dobra sprava po rane potesi:)
Reakcia na: mimi #10937:
hádam sa to pohne správnym smerom...
Aktualna novinka z MSU mesto ide rokovat so SAD Zvolen o prevadzkovani trolejbusov, bez vysledku rokovani neodobri primator vstup Sad Zv. Dalsia vec celou zalezitostou sa zacalo zaoberat aj ministerstvo dopravy.
Reakcia na: S499.1023 #10903:

Znova hovoris len o ekologickom hladisku, ja som tych faktorov uviedol ovela viac. Este raz zdoraznujem - nie som ani zastanca ani odporca likvidacie trolejovky, neviem to posudit hlavne z ekonomickeho hladiska. Pritom ekonomicke hladisko bude pre buduceho prevadzkovatela najdolezitejsie. Prevadzkovatelovi pojde o zisk a na ekologiu sa kasle. Je to smutne, ale je to tak. Okrem toho aj pri nahradeni vsetkych trolejbusov autobusmi s EURO4 podla mna dojde v BB k zanedbatelnemu narastu emisii. Uvedomte si prosim hustotu dopravy cez BB, ake mnozstvo nakladnych automobilov horko-tazko splnajucich stare, alebo nesplnajucich ziadne normy prejde cez Bystricu kazdy den. Obchvatu BB sa uz asi ja nedozijem ale som presvedceny, ze by z ekologickeho hladiska pomohol vyrazne.
Niekto to tu uz pisal - sucasna situacia je dosledkom dlhorocneho nezaujmu mesta aj SAD BBDS nielen o MHD, ale aj o rozvoj dopravy v regione. Ked nieco pada na hubu tak su spravidla na vyber len zle riesenia.
Dnes presne pred rokom, t.j. 15.12.2004 bola stavebne dokončená najnovšia (a zrejme posledná) trolejbusová trať v BB. Pre nevysporiadané majetkoprávne záležitosti bola premávka na nej spustená až o 2 mesiace neskôr 15.2.2005. A o ďalších 10 mesiacov reálne hrozí, že ostane opäť nevyužívaná... ?
Reakcia na: Danny #10925:
Zastreľte toho debila, rozkopte mu prdel, pretože ak niekto vyhlási do TV, že on nahradí t-bus a-busom Euro3 tak, že to bude ekologickejšie, tak je to len a len diletant. Nebola to predtým modrá guma z RD Zv a nekonvertovala na autobusovú vieru, aby mohla terazky šíriť svoje demagógie tam(tu)? Čo to je za magora?
Ahojte! Volam sa Mikolaj Bartlomiejczyk, byvam v primorskom Polskom meste Gdynia. Zaujima ma jedna vec. Prečo Banska Bystrica (zial, nie len BB...) sa nesnaži ziskať fondy z EU k rozširavaniu trolejbusovej dopravy? Napr. v "proti-trolejbusovej" Polske (v rokach 1990 - 2000 u nas boly zrušene 3 trolejbusove prevadzky) šanca na prostriedky z EU sposobila nahle, zazračne zastavenie obmedzenia trolejbusov v Lublinie, a v Gdynie prave je uskutočňovany navrh rozširovania sieti: dneska boly prve skusebne jazdy na novej tratie na sidlisko Dabrowa, na buducny rok bude postavena trať na dalse sidlisko Dabrowka a uplne nova vozovna trolejbusova. Okrem teho bude nakupene 10 kusov trolejbusov Trollino 12 - všetko je v polovicy podporovane prostriedkami z EU. Ked EU by prispiela Bansko Bystricke trolejbusy dotaciamy v hodnotie napr. 50 % na nakup novych vozov, tak udržba trolejbusovej dopravy bude lacniejša ako autobusov... Okrem teho BB to idealne mesto pre trolejbusovu dopravu - z dôvodu na kopcove cesty (velke stupani) a ekologicky charakter. Pozdravujem, Mikolaj Bartlomiejczyk, Gdynia
Mne to nesmrdí.Ja som priam skalopevne presvedčený (na základe okolností celého výberového konania),že SAD ZV šla na istotu.
Reakcia na: poslanec.sk #10929:
otázka je, či tie vozidlá vôbec SAD Zvolen objednal. Ja som iba reagoval na to čo písal včera Danny, že SAD ZV očakáva prvé dodávky až vo februári. To, či ich už objednala alebo ešte nie - to naozaj neviem.
Ale ak by už boli objednané (teda možno už aj pre zasadnutím MsZ), prikláňam sa k tvojmu: "Niečo mi tu smrdí" ?
tak som pozrel tie spravy a velmi som sa pobavil na vyroku toho bryndziara ze busy kategorie euro3 sa emisnevyrovnaju t-busom(ha a to odkedy)
Reakcia na: JJ #10928:
Niečo mi tu smrdí, možno tomu ale nerozumiem. Keď si niekto objednáva nové busy, musí vedieť že bude mať pre ne prácu, inak je ekonomický samovrah. Mýlim sa? Kedy ich SAD ZV objednal? Použil by ich inde, keby "nedostal" BB?
nebolo by výhodnejšie, keby primátor naozaj zatiaľ predĺžil zmluvu s BBDS o 1 rok za podmienok, ktoré ponúkli zástupcovia BBDS na Mestskom zastupiteľstve?

lebo ak primátor podpíše zmluvu so SAD Zvolen, v tom momente dôjde k porušeniu niekoľkých právnych noriem z dôvodu nemožnosti dodržania množstva lehôt, ktoré nariaďujú zákony ako už predtým spomínal PIT.

samotná SAD ZV, ako povedal Danny, očakáva prvé dodávky vozidiel až vo februári (aj to nie všetky vozidlá), čo znamená, že SAD ZV nebude schopná prevádzkovať MHD v BB od 1.1.2006, tak ako znie podmienka mesta.
Navyše, ako tu tiež niekto spomínal, nasadenie vozidiel do MHD, ktoré na to nie sú určené (mám na mysli tie odstavené LC736 vo ZV), či by sa tiež nejednalo o porušenie nejakých ďalších zákonov.

navyše, predĺženie zmluvy s BBDS o 1 rok, by vytvorilo časový priestor na vyhlásenie novej súťaže (hádam už aj v januári) s presne stanovenými podmienkami na prevádzkovanie MHD na území mesta
...toť moja idea ?
poslanec.sk zajtra idem navstivit redaktorku RTV a bude pestra reportaz.
Patik mas pravdu zisky treba aj v doprave, ale nie na ukor toho ze mame nieco vybudovane, podme to zrutit, takto mozeme zrusit skoly, nemocnice, lebo su neziskove a ostanu nam nastavane hypermarkety a budeme stastni.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.