Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kvorka #19064:

Výpis z Obchodného registra Okresného súdu Banská Bystrica
Tento výpis má len informatívny charakter a nie je použiteľný pre právne úkony !

Oddiel: Sa Vložka číslo: 392/S

Obchodné meno:
Mestská hromadná doprava Banská Bystrica a.s.
(od: 27.12.1996)
Sídlo:
Čsl. armády 26
Banská Bystrica 974 01
(od: 27.12.1996)
Reakcia na: JJ #19063:
môže byť, ale predsa, ak nietko používa na označenie formu akciovej spoločnsoti...na ČSA 26 je akurát MBB, a.s.

Inak 81 som si tam ani nevšimol, takže to je aj podľa mňa úplna zbytočnosť
Reakcia na: kvorka #19058:
blud to nie je - v orsr este nic nie je - ptreto je to skúšobná prevádzka
Reakcia na: wizard112 #19061:
Oprava, L26 interval by bol v rannej špičke nedostatočný, minimálne nechať 20 minút, pri sólach možno aj 15 minút.
Reakcia na: Patriot #19054:
Tie nočáky sa mi zdajú nejaké povedomé ? . Podľa LUKa je to ale zbytočný luxus.

Výhrady:
L20 by mala na Javorníckej problémy s otáčaním a to nielen v zime.
L26 interval by bol v rannej špičke nedostatočný, minimálne nechať 20 minút, pri sólach možno aj 25 minút.
L27 a L28 Patriot, pochop, že linky 27 a 28 sú zbytočné.
L81 nie je to luxus nízkopodlažný voz do Majera?
Reakcia na: Bystrican. #19053:
ako si to nasiel?
Inak ked som dival ten zaznam z diskusie. A pocul hovorit isteho cloveka tam tak ma napdlo kedy bo u lekara.
Bo zato co vravle by urcite potreboval vysetrenie u specialistu.
On to tak casto hovori v mediach ze tomu snad aj sam uz veri.
ten DPMBB, a.s. je zatiaľ určite len blud, na Obchdonom registri zatiaľ nič také nie je, takže asi len fanúšikovský pokus. Ale na slušnej úrovni. Bodaj by to bola pravda... ?
Reakcia na: Patriot #19054:
mám niekoľko výhrad:

1. linka 9 určite nie je potrebná v takom rozsahu, satčí 1 bus za hodinu aj v špičke aj v sedle

2.pri linke 20 by som nechal prejazd cez žel. stanicu, dsoť ľudí to využíva pri cesta do kauflandu a na vlak

3.linka 27 a 28 sa mi zdá značne nadhodnotená, ak, tak len ako doplnkový spoj, alebo ubrať niekoľko spojov z 25 a potom áno. ale nie 15/30/60.

4.33 - zrušiť úplne, resp. zmeniť trasu cez nábrežie, ten jesenský vŕšok je somarina

5. 34 - pri ESC nech stojí, ale potom aj na štadlerku je zbytočné. treba skracovať cestovný čas, a nie stáť pri každej vŕbe

6. 41 - treba posilniť. veď kedysi to bola nosná linka, chodila častejšie ako 2 bola vždy celkom využitá

7. s tými nočákmi súhlasím, dobrý nápad.

8. 80 by bolo tiež dobré nechať online i cez "a"

Inak fajn nápad. Treba špekulovať čo a ako vylepšiť, veď to je práve otázka diskusie. ?
Reakcia na: maciatko #19055:
Juj,ci som sa zlakol,ten Tvoj dovetok bol tak presvedcivo emocionalny,ako keby uz Danny preliezal zabradlie a ochranu siet na Nuselskom moste!
Reakcia na: Habibi #19048:
Podľa mňa ten pokles je úmerný počtu samovrahov, ktorí si v zúfalstve zo situácie v MHD vzali život.
Danny, preboha nerob to!
To má byť žart alebo vážna vec ten DPMBB ??? No, ked uz tak sem davam novy navrh linkoveho vedenia aj s potrebou vozidiel:

Toto je návrh, ako by mohla vyzerať MHD v Banskej Bystrici, intervaly sú písané nasledovne: špička/sedlo/víkend

Trolejbusové linky:
L. 1 - Žel. st. - Nám. slobody - Úsvit - Tajovského SOUS - Nemocnica a späť
- 10/20/30 Potreba: 6 trolejbusov
L. 2 - Nezachádza ku Tescu
- Žel. st. - Nám. slobody - Nám. Ľ. Štúra - Sládkovičova - Vozovňa a späť
- 15/20/30 - Potreba 4 trolejbusy
L. 3 - Nemocnica - Tajovského SOUS - Kyjevské nám. - Sládkovičova - Vozovňa a späť
- 12/20/60 - Potreba: 5 trolejbusov
L. 6 - Žel. st. - Nám. Slobody - Úsvit - Tulská a späť
- 15/20/30 - Potreba: 4 trolejbusy
L. 7 - Žel. st. - Nám. Slobody - Nám. Ľ. Štúra - Poľná - Internátna a späť
- 20/30/60 - Potreba: 3 trolejbusy
L. 8 - Nám. slobody - Nám. Ľ. Štúra - Sládkovičova - Tesco a späť
- 60/60/60 - Potreba: 1 trolejbus
L. 9 - Nemocnica - Tajovského SOUS - Kyjevské nám. - Sládkovičova - Tesco a späť
- 30/60/60 - Potreba: 2 trolejbusy
Trolejbusové linky, stav - 27 trolejbusov, potreba - 25 trolejbusov, všetko kĺb,

Autobusové linky:
L. 20 - Zmeny: Nezachádza do Starej Sásovej (nahradené minibusmi) a ani na žel. stanicu (nahradené L. 22)
- Smer Sásová - Viestova - Nam. slobody - Dumbierska MS - Dumbierska - Rudohorska 1 - Rudohorska stred - Karpatská - Javornícka
- Smer Uhlisko - Javornícka - Karpatská - Rudohorska stred - Rudohorska 1 - Dumbierska - Dumbierska MS - Nam. slobody - Bellušova - Hviezdoslavova - Viestova
- 30/60/60 - Potreba: 2 autobusy (sólo)
L. 22 - Zmeny: Končí na žel. stanici, hlavná linka v smere Sásová - Nám. Slobody
- Pieninská - Rudohorská - Rudohorská 1 - Auris - Nám. Slobody - Žel. st.
- 8/15/15, Potreba: 6 autobusov (kĺb)
L. 24 - Trasa bez zmien, 15/30/60, Potreba: 4 autobusy (kĺb)
L. 25 - Trasa bez zmien, 15/30/60, Potreba: 4 autobusy (kĺb)
L. 26 - Zmeny - končí na parkovisku mičinská, zrušený "okruh v Sásovej" - provizórnou konečnou bude Rudohorská (širšia cesta ako na Tatranskej)
- 25/30/60, Potreba: 2 autobusy (sólo)
L. 27 - Zavedenie spojov z Pieninskej na Tajovského, SOUS a do nemocnice
- Pieninská - Magurská - Rudohorská - Rudohorská 1 - Ďumbierska - Sásovská cesta - Strieb. nám. - Tajovského SOUS - Nemocnica a späť
- 15/30/60, Potreba: 4 autobusy (kĺb)
L. 28 - Spojenie Sásovej s Podlavicami cez Strieb. nám, posilnenie v smere Sásová - Tajovského SOUS
- Mlynská, ot. - Podlavice - Tajovského SOUS - Strieb. nám. - Karlovo - Ďumbierska - Staroh. ot. - Tatranská - Rudohorská (len provizórna konečná pre lepšiu orientáciu) a naspäť na Mlynskú (Karpatská, Karlovo...)
- 30/60/90, Potreba: 3 autobusy (sólo)
L. 32 - Trasa bez zmien, 60/60/120, potreba: 1 autobus (sólo)
L. 33 - Trasa bez zmien, 30/60/60, potreba: 2 autobusy (sólo)
L. 34 - Zmeny: Stojí aj pri ESC a na Štadlerovom nábreží, zlepšenie intervalov
- 20/30/60, potreba 3 autobusy (sólo)
L. 35 - Zachádza do Šalkovej 30/60/60, potreba: 2 autobusy (sólo)
L. 36 - Zrušená (nahradená L.28 a L.34)
L. 41 - Trasa bez zmien, 30/60/120, Potreba: 2 autobusy (sólo)
L. 42 - Trasa bez zmien, 60/60/60, potreba: 1 autobus (sólo)
L. 43 - Trasa bez zmien, 30/60/60, potreba: 2 autobusy (sólo)
L. 61 - nočná trolejbusová linka, Kremnička, vozovňa TD – Sládkovičova – TESCO – Poľná – Kyjevské námestie – Úsvit – nábrežie – Námestie slobody – ŽST, každých 120 min. od 22.30 - 04.30
L. 62 - nočná linka, Gaštanová – Tajovského SOUS – THK – Úsvit – nábrežie – ŽST – Námestie slobody – Rudlovská cesta – Ďumbierska – Rudohorská – Pieninská, každých 120 min. od 22.30 - 04.30
L. 63 - nočná linka, Starohorská otočka – Rudohorská – Karpatská – Sásovská cesta – Ul. na Karlove – Strieborné námestie – Námestie H. Vajanského (ESC) – Námestie Ľ. Štúra – Sládkovičova – Kremnička, vozovňa TD - Rakytovce, každých 120 min. od 22.30 - 04.30
L. 80 - Nejde cez Rudohor. stred a Karpatská
- 90/90/90, potreba: 1 autobus (NP sólo),
L. 81 - Majer - Uhlisko - Nám. Slobody - Jesenský vŕšok - Nemocnica a späť
- 90/90/90 Potreba: 1 autobus (NP sólo)
L. 90 - Zastavuje aj pri ESC
- 60/90/120, Potreba 2 autobusy (kĺb)
L. 91 - Ako L. 21 ale nestojí všade, 60/90/120, potreba: 2 autobusy (kĺb)
L. 92 - Tatranská - Rudohorská - Rudohorská 1 - Partizánska - Nám. Slobody - Majer a späť
- 60/-/-, potreba: 1 autobus (sólo)
L. 93 - Mládežnícka - Úsvit - Nábrežie - Nám. Slobody - Žel. st.
- 60/-/-
Autobusové linky, potreba 23 kĺbových autobusov (celkovo 28*) a 23 sólo autobusov (celkovo 40**, z toho 2 NP)
Minibusové linky ostanú v nezmenených trasách aj časoch
Dnes som pri jazde s autobusom autoškoly Zvolenčanom skoro zlikvidoval jednu blbo zaparkovanú B952E. Keď tak teraz čítam výroky pána Polónyiho, ľutujem, že iba skoro. Hneď by bol "nárok" na kompenzáciu o niečo nižší...
Kedze v hlavnom meste RTV nevysiela, mam informacie len z clanku v SME. Polony tam tvrdi, ze znizenie vykonov o tretinu im sposobi nevyuzitu investiciu do autobusov. Ale SADZV predsa investoval len do casti autobusov. Zvysok ma prenajate od mesta! Nech teda pozaduju predcasne ukoncit tento prenajom. Ich autobusy zostanu vyuzite, nadbytok vozidiel presunu na bremena mesta. Alebo nech im nieco podobne navrhne rovno mesto!
Vsetko co sa deje v terajsej MHD vobec nemuselo nastat nebyt predsilvetsrovskeho podpisu zmluvy o vykonávyní MHD s jednou nenazranou spolocnostou, ktora teraz dokazuje, ze jej nejde o nic ine len o co najvacsi zisk. Berem kazdy podnikatelsky subjekt chce dosahovat zisk a nebyt stratovy. Ale v tomto pripade ide uz o nenazranost, kedze ziadaju nahradu v podobe 30 az 40 milionov korun, priscom sucasne linky 1-9 pritom 8 uz nepremava a 2,6 chodia ovela poriedsie nez chodili urcite nevykazuju trzby v takom rozsahu. Vsak toby bola uplna blamaz pre mesto ak by im tych 30 az 40 milionov schvalilo. VEd pre tychto nenazrancov by to boli ciste peniaze bez akychkolvek nakladov a mesto by este k tomu robilo stratovo trolejbusovu dopravu vo verejnom zaujme. To kde uz my Bystricania spejeme budeme sponzorovat nenazrancov zo Zvolena??? Spolocnot ktora chce dosahovat zisk musi preto aj nieco robit. Kedze ich zakaznikmi a hlavnymi zdrojmi trzieb sme my obcania musia sa snazit o co najlepsie sluzby pre nas aby sme ich mohli vyuzivat. Lenze od zaciatku januara minuleho roku nenastali ziadne zlepsenia co sa tyka dopravi. Pardon aby som nekrivdil o je to o cosi lepsie nez to bolo v tom january ? Ale o nic lepsie nez za dopy prevadzkovania MHD banskobytsrickou spolocnostou, ktora mala snahu o zachvanie trolejbusovej dopravy a hlavne spolupraci s mestom. A vtedy co ziadalo dotacie vo vyske 50 milionov? Ano ziadlo, ale preto lebo prevadzkovalo aj trolejbusovu dopravu a mesto uz okrem tych penazi dalsie ine vyclenovat nemuselo. Naproti dnesnej situaci kde musi platit prenajom za trolejbusy, pripadne opravy a este aj ich prevadzku + navysenie dotacii SAD ZV. Smozrejme teraz je to v hypotetickej rovine ale je to uplny nonsens ako sa zmenila situacia z roku 2005 a v terajsom roku 2007. Myslim si ze je to humus a malp by sa stym konecne nieco urbit. Hadam tu nebudeme sponzorovat sukromne subjekty z nasich penazi....Jednoznacnym a jedinym moznym (ci moznym to neviem, ale dovody aj nizsie pomenovane na to su) je prevadzkovanie MHD mestskou spolocnostou MHD a.s bez akych kolvek zashov sukromnej spolocnosti nenazrnacov zo Zvolena ktory nam prevadzkuju uz aj primesteske linky (podplateny starostovia.....) a stale nemaju dost najlepsie je pre nich zbavit sa akejkolvek konkurencie a len hrabat hrabat hrabat bez akehokolvek navysovania nakladov na skvalitnenie (tych posr*nych 50 autobusv nech si strcia do r... vsak aj tak deru 35 mestskych najviac). Je mi tu z toho na zvracanie hlvne z pana P. a v neposlednom rade z poslancov a primatora ktori kralovali v mestskom zastupitelstve v roku 2005 a tento stav vobec dopustili. Vymenit jedneho menej nenazraneho sa ovela nenazranejsieho dopravcu. Hamba pre mesto Banska Bystrica ako take je tato situacia. The end
Stredoslovenské letisko Sliač pri Zvolene využilo v minulom roku 15.509 cestujúcich, čo je o 12 percent menej ako v roku 2005.
Pravidelná linka Československých aerolínií (ČSA) Sliač - Praha z toho previezla 8778 cestujúcich, ostatných ľudí prepravili charterové lety a malé súkromné lietadlá, informoval obchodný riaditeľ letiska Viktor Stančík.

"Najčastejšie sa v letnej dovolenkovej sezóne lietalo zo Sliača do bulharského Burgasu," povedal Stančík. Na cestu k čiernomorským letoviskám využilo sliačske letisko 2831 turistov.

Nižší počet cestujúcich zapríčinilo nepriaznivé počasie minuloročnej jari, keď do Nízkych Tatier neprišlo očakávané množstvo českých turistov, ale aj neistota okolo možného zrušenia dlhodobo stratovej pravidelnej linky do Prahy. Úhradu možnej straty na jar minulého roka ČSA zaručili Železiarne Podbrezová, ktoré sú aj majiteľom novovzniknutej spoločnosti Hron Air. Tá bude v blízkej dobe zabezpečovať spojenie Sliača s Prahou spolu s ostravskou spoločnosťou Job Air patriacou pod CCA - Central Connect Airlines.

Sliačske letisko využívajú okrem obchodných cestujúcich najmä turisti, ktorí chodia na Slovensko lyžovať, v lete prichádzajú za turistikou, do kúpeľov a termálnych kúpalísk.

Letisko sa pred dvoma rokmi pretransformovalo na akciovú spoločnosť. Pretože jeho súčasťou je aj vojenské letisko, na ktorom sú umiestnené bojové lietadlá, majoritným majiteľom zostal štát. Tretinu akcií si rozdelilo mesto Zvolen a Banskobystrický samosprávny kraj.



ČTK


A ja viem kde zmizli cestujúci zo Sliača !! No predsa vozia sa na MHD BB za výhodné ceny udržujú počet prepravených osôb ..počítajú ich cez družicu pravdepodobne keďže ja si pamätám, že vlani v januári takmer nikto nevydával cestovné lístky a hádzali sme do klobúka vodičovi.../no dobre tak každý druhý mal lístok!!/tak jedine zhora mohli byť spočítaní ľudkovia..fuj či som protivná ?
A este nieco naco pisu na trasu linky pred zastavkou B.Bystrica !To co ma byt ??To by hadam aj madar zistil ze ked je v meste BB tak ze ta zastavka bude v BB nie??
A aj keby ake oni chcu dotacie??Za to ako sa staraju o Busy v BB no tak to nie !Este si svojvolne zmenili nater jednej BB karose konkretne je to Karose B 931 č. BB-027AG !A dufam ze ich co najskor vyzenieme prec s BB vsetko tu len dosrali! A navrhujem aby sa im ziadne dotacie nezvisili ked chcu prachy nech si zarabaju vo inych mestach za to co tu robia s busmy tak to nee(ospravedlnte moje chyby)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.