Vies, toto nie je nezavisla stranka ale stranka DPMBB, jej zamestnanci tu maju dokonca poziciu admina. Takze o objektivite IMHD sekcia BB sa neda hovorit... ? ?
Preco by Ta niekto nemohol ohovarat verejne, ked Ty to robis niekolkokrat denne, vazeny pracovnik DPMBB?? Citaj forum a tak zjednaj napravu. Zevraj na mail..
podvečer bola situácia taká, že dokým križovatku riadil zelený mužíček, tak bola pohoda. Akonáhle zapli semafóry, tak boli problémy v smere od Huštáku.
Pohľadom na rozmiestnenie stĺpov sa moje obavy o riešenie toho kruháku stupňujú...
Presne tak, ja som tiež raz niekedy okolo r. 1998 videl okolo 13:00 prechádzať BB-006AG (vtedy ešte čerstvo po GO) na L53 z Nemiec a skoro mi vyrazilo dych... ?
Ešte do roku 2003-4 (?) premával školský spoj z Podlavíc nielen po Jesenský Vŕšok (L43), ale až do Nového Sveta, naspäť sa vracal po 8. hod na L54 cez Karlovo. Neskôr bol tento spoj skrátený po Jesenský Vŕšok. Niekedy dávnejšie tam zvykol jazdiť BCA 0559.
Zaujímavá situácia nastala tiež, keď v r. 2005 v CP na L55 (spoj 7:25a z Mičinskej robil prejazd kĺbak z 22 - i keď len 2x/rok, pretože v tom období boli cez víkendy nasadzované na L22 výlučne sóla). Tiež 1.11.2005 bol na poobednú smenu L55 nasadený kĺbak BB 035BM. Počas jarmoku 2006 jazdil tiež jeden kĺb na L34 (ak tam zotrval dlhší čas - čo už asi nezistí nikto, tak určite prestriedal aj L35, 36 čo mohlo byť viac než zaujímavé).
A takto by som mohol pokračovať aj ďalej, pretože história MHD BB je viac než zaujímavá a pestrá ?
Tak ja keď som tade išiel ráno od Úsvitu na L6 o 7:45 (akurát vykladali stĺpy z kamióna), tak to až také strašné vôbec nebolo, čomu sa čudujem od začiatku výluky. Ten policajt to tam zvládal celkom dobre, akurát mi nie je jasné, čo strašné musel vyviesť, keď ho určili slúžiť na tú križovatku ?
Dnes sa už osádzajú stĺpy pre budúce trolejové vedenie na novom kruháku. Ráno bola dopravná situácia v tomto mieste katastrofálna, najmä vodiči, ktorí stáli pri Úsvite, museli poriadne nadávať.
a predsa len ešte napíšem "spomienku":
možno si niekto pamätá na Ikarus BC 49-38 (neskôr nahradený BB-006AG), ktorý v rokoch 1996 až 1999 premával z Uhliska o 12:45 na L53 do Nemiec
Takže Ikarusy bolo možné vidieť na mnohých miestach...
podľa mňa aj toto hodne vadí, nakoľko je informačná hodnota elekronického panelu degradovaná nezmyselnou úpravou podľa požiadaviek SAD STS ZVHD. Keď ako cestujúci pomaly z 5-tich metrov nevidím, kam to vôbec ide, lebo konečná je tak malá a nevýrazne napísaná, tak je to nanič. V tomto prípade je fajn, že SAD STS ZVHD ešte nepreprogramovala BUSE... ?
ja nevravím že to je chyba, len to nie je najlepší spôsob, ideálne by bolo, keby sa riadok doroloval a potom to išlo po novom...
ale minimálne by som dal tučným konečnú. A potom by to hore išlo rýchlejšie, lebo by bolo viac vidieť...ešte ak by vyppustili modifikácie BB, Ban.Bystr..atď
No ale bodaj by len toto vadilo, že? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.