Nuž veru pravdu píšeš pokladne boli tak trochu zbláznené, ale ujo vodič boli poučený ? neotvoril predné dvere na nástup a pozoroval nastupujúcich druhými dverami a neuveriteľnô !!! chcel ma chytiť bez platenia ? zábavné kolega bývalý no čo už, ale hravo vyšmaril mladú diovku čo sa márne snažila kartou DPMBB kúpiť lístok...fajné len tak trochu na hlavu ? hlavne, že cestujúci od železničnej stanice smer Sásová to mali zadara..nuž integrovaný systém dopravy všetci spolupracujú ?
Nooo, tak to už hej. Ale ako som to tak sledoval, veru nevyzeralo to na pokazené pokladne... A že tak práve na linke X... Ja viem, na sásovských linkách sa tiež možno začnú kaziť pokladne, ale až keď tam budú jazdiť trolejbusy...
ešte raz, uniklo mi niečo? Prečo reaguješ na mňa s najmladším vozovým parkom, keď som v daných príspevkoch a asi ani v žiadnych iných nespomínal niekoho najmladší vozový park?
A to uz nehovoriac o tom, ze dumpingova cena v spolocnosti, ktora je ziva z dotacii obcanov, je pekne svinstvo. Ale to tu uz napisali dvaja predrecnici
Az taky zapadakov zase nie sme, sak mame 40% vypravy nizkopodlaznej Akurat ze mestsku linku prehlasit za medzimestsku a nasadit na nej tarifu, ktora nezodpoveda ani mestskej, ani medzimestskej, a je zhruba tretinova z obvyklej ceny, tak to sa u nas naozaj nikde nerobi. Toto nie je CENOVA KONKURENCIA, toto je DUMPINGOVA cena a to sa naozaj nielen u nas na vychode, ale NIKDE OKREM BB nerobi.
Vies, co je cenova konkurencia? Ked napriklad SAD Presov ide do Prahy za 570 Sk a Student Agency za 500 Sk. Alebo ked vsetky SADky jazdia Presov-Kosice za 53 Sk, ale Bus Karpaty jazdi za 47 Sk.
Vsimni si, ze nikto nejazdi Presov-Praha za 150 Sk ani Presov-Kosice za 15 Sk. To by bolo ekvivalentne tomu, co stvarate vy.
ja len zareagujem na zavádzanie z tvojej strany ohľadom veku vozového parku - SAD ZV v MHD BB NIKDY nemala najlmadší vozový park na slovensku... tento primát si drží Považská Bystrica svojím vozovým parkom (nakoľko vozidlá vo vlastníctve mesta nejaký ten rôčik tiež majú)... len toľko....
Naopak ja takuto malu sondu do minulosti povazujem za velmi zaujimavu. Aspon je vidiet, ze nikto z dnesnych podporovatelov trolejbusov nebol zastanca ani obhajca BBDS a ze podobnej kritike ako dnes SADZV celila v minulosti aj BBDS. Jednoznacny dokaz objektivnosti imhd:)
Skutocne by ma velmi zaujimalo, odkial pochadza ta dezinformacia, ze za SAD ZV stoji Penta. Nie je trochu paranoidna predstava, ze za vsetkym stoji Penta? Keby ich ovladala Penta, tak tam davno vymenia manazment, nekupuju stare rozpadnute autobusy a spravaju sa profesionalne. Tuto famu som pocul uz viac ako pred rokom a pytal som sa na to uz vtedy v Pente, a dostal som odpoved, ze je to nezmysel.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.