Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
pred chvilou presla agora na kyvadlovke a na vsetkych dispejoch mala aj logo dpmbb... ?
Reakcia na: Ali B. #28868:
podla katalogu je biela 0648, takze asi to bude ona.
Reakcia na: Papyr #28863:
Maďar požaduje nepríčetné peniaze za peáž. Modré gumy asi ešte v Schengene nie sú...
Reakcia na: Miro #28864:
To máš pravdu, ale neviem, do akej miery bol ten projekt ešte upravený.
Reakcia na: Kami #28867:
hej, a potom som sa opravil, že 0643 je modrá a 0642 je biela.
Budem to musieť odkukať v teréne, ktorá to je biela a šedou farbou zatretú hrdzu.
Reakcia na: Ali B. #28862:
spominal si 0643 a 0639, plus 4406 ako biele.
Reakcia na: mirkobb #28865:
Tato trat vedie 50 km prakticky po hranici, mohla by obsluzit madarske i slovenske prihranicie. No dokym je rozdelena, tak ani pre H-START, ani pre ZSSK nema v podstate ziadne vyuzitie. Niekdajsia hlavna rychlikova trat sa hranicou rozdrobila na niekolko zbytocnych lokalok. Na madarskom uzemi (trat MAV c. 78) este chodia osobaky do Balassagyarmatu, u nas (trat ZSR c. 161) uz par rokov ani tuk. Pritom mnohym slovenskym obciam, ktore su tesne na hranici a autobusom sa do Lucenca dostavaju vselijako komplikovane, by prave sprevadzkovanie tejto trate pomohlo rychlo sa dostat do Lucenca a zaroven do Siah. Sice to nie je bohvieco, dochadzat 2-4 km cez hranicu na vlak, ale v porovnani s idiotskym planom postavit pre nikoho prelozku trate 161 na uzemie SR je to hyperinteligentny plan. A este je to cezhranicne, takze na to EU da rada €€€... ale my sme hrdi slotovci, cudzie nechceme a svoje nemame, pardon, svoje si nedame.
Reakcia na: Papyr #28863:
To by si po nich moc chcel, takáto vízia je pre nich moc komplikovaná, nevieš predsa, že teraz majú inú "robotu" a to stavanie Slotových dvojkrížov ako "obrancov vlasti" na slov.-maďarskom pomedzí.. ?
Reakcia na: S499.1023 #28860:
Normalnerozchodna zeleznica Hronska Dubrava - BS bola projektovana este pred bolsevikom.
Reakcia na: Schuhu #28853:
S prepacenim, aky vyznam ma v ere Schengenu a Europskej unie robit prelozku trate Kalonda-Busince z madarskeho uzemia na slovenske (teda vystavba paralelnej trate o 5 km severnejsie?)

Keby radsej dostavali kedysi davno uz existujucu spojku Sahy-Dregelypalank (dlzka 5,5 km), dorobili lavky cez Ipel medzi slovenskymi dedinami a madarskymi zeleznicnymi stanicami (namatkou podla mapy ma napada M.Calomija-Dejtar, Vrbovka-Örhalom, Kovacovce-Hugyag, Trenc-Litke) a spustili osobne vlaky na trati Lucenec-Kalonda-Ipelsky Trnovec-Balazske Darmoty-Dregelypalank-Sahy a dalej alternativne do Zvolena alebo do Sturova, urobili by pre miestnu dopravu omnoho viac...

... ale za hranicou je podla tychto planovacov asi len sire more...
TeBeCe: mám tu síce s oneskorením niečo k zisteniu pôvodu B 732.

1Z2 0639 je na 100% táto:
http://www.dpmdas.cz/Sluzby/Prodej/Vuz_156_prodej.pdf
ten tenký červený pásik pod oknom jej ostal.


Druhý voz -
http://www.dpmdas.cz/Sluzby/Prodej/Vuz_124_prodej.pdf

je tu tiež, len teraz neviem ktorý to je, Kami by mohol vedieť, jemu som ešte v januári písal, že je tu biely voz a na spodku má šedou farbou pozatieranú hrdzu - je to buď 1Z2 0638 alebo 1Z2 0648. Ak má ešte ten mail niekde...
Reakcia na: S499.1023 #28860:
Tak toto som nevedel.. Však mám aj knihu doma o tej úzkorozchodke, tak sa na to skúsim pozrieť.
Reakcia na: Schuhu #28855:
Najväčšia sranda je, že stará úzkorozchodná štiavnická Ančaq mala stanicu omnoho bližšie k centru, pri znormálnorozchodňovaní to boľševik v záujme jednoduchšieho trasovania takto sprznil.
V pondelkových MY novinách sa písalo o Severnom obchvate mesta Banská Bystrica. Padli tam ďalšie termíny - napr. vysporiadanie pozemkov k 1. júnu 2008, vydanie stavebných povolení do augusta 2008 a začatie stavebných prác ku koncu roka 2008.

Môj názor je taký, že tomu neverím. Už raz bolo všetko pevne na tom, že stavba sa začne v 4Q2007, nestalo sa tak, čo ma osobne dosť sklamalo. V súčasnej situácii si už netrúfam posudzovať, nakoľko je uvedený termín reálny.
Reakcia na: pfm10 #28857:
Chcel by som ho este videt
Reakcia na: TeBeCe #28856:
Z Teplic? A preco?
ex BB-775AB putuje do Nitry ?
Reakcia na: S499.1023 #28854:
Tak tá stanica vo VK je naozaj nešťastne postavená, to je pravda. To je ale problém viacerých železničných staníc. Napr. aj v Banskej Štiavnici je stanica dosť ďaleko od centra a najhoršie je, že tam porušili aj spoje prímestskej dopravy od križovatky a centra v tom roku 2003. Ja stále hovorím, železnica má perspektívu, ale bez vzájomnej koordinácii s autobusovou dopravou v rámci regionálnej dopravy to pôjde len veľmi ťažko.
Reakcia na: Schuhu #28853:
To by v prvom rade museli presmerovať aj tú trať vo VK, keďže na stanicu ZA MESTOM nikto chodiť nebude.
Ale vo VK som mal úžasný zážitok asi okolo roku 1998-1999, keď tam Richard Bílek organizoval objednanú jazdu VK - štátna hranica a v stanici, už niekoľko rokov bez osobnej dopravy, bola otvorená osobná pokladňa ? . Ďalší šok som utrpel kdesi v Bušinciach, kde na priecestí cesty asi 57. triedy s traťou, kde vtedy maximálne raz denne prešiel vlak, slúžila závorárka...
Pozeral som ÚPN VÚC Banskobystrický kraj - rozvoj železničnej dopravy a bol som dosť prekvapený. Medzi návrhmi stojí napr.:
- výstavba železničnej trate Revúca-Muránska Lehota-Tisovec
- výstavba železničnej trate Kalonda-Bušince po území SR a Veľký Krtíš-Šahy

Všetko to znie síce veľmi pekne, ale predpokladám, že v skutočnosti sa nič nepostaví. Ak by som sa mýlil, bol by som veľmi rád. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.