nejdem to hodnotiť...takýchto návrhov tu u padlo dosť...a nikto kompetentný sa tým nezaoberal....
aa "k linke 26, že linka by chodila obojsmerne cez Starohorská, ZSŠ - Starohorská, rázc. - Tatranská - Rudohorská" - Tatranská ulica je jednosmerka ?
Ešte rýchlo chcem dodať k linke 26, že linka by chodila obojsmerne cez Starohorská, ZSŠ - Starohorská, rázc. - Tatranská - Rudohorská a konečná zst. KARPATSKÁ.
V názve konečnej "Rooseveltova" mi vypadlo slovo "nemocnica"
trolejbus 6 (klbák)
Tulská – Nám. Ľ. Štúra – Nám. slobody – Železničná stanica
10/12/10//20
autobus 20 (sólo)
Senica – Partizánska cesta - Železničná stanica
30/60/30//60
Železničná stanica – Nám. slobody – Rudlovská – Sásovská – Komenského – Tajovského – Rooseveltova
60/60/60//60
autobus 36 (sólo)
Šalková – Partizánska – Železničná stanica
60/120/60//120
Železničná stanica – Komenského – Tajovského – Podlavice
20/60/20//60
Podlavice - Mlynská
20-40/60/40//120
v tých ekonomických otázkach je nejasností oveľa oveľa viac... a mám pocit, že niekomu o niečo išlo... keď úmyselne DPM navýšili náklady a ponížili výkony oproti realite... ?
Tak som si zbezne cital ten skvost a tiez mam z neho zmiesane pocity. Nie som odbornik na dopravu, ani nemam patent na rozum, ale tiez mam ten dojem, ako uz bol spomenul "21Tr", ze to veldielo je praobycajny oblbovak na objednavku balkanskych Anciasov.
Btw., nedavno som kdesi cital, ze busy s plynovym pohonom plodia (okrem sklenikoveho CO2) aj akesi karcinogenne castice. Ci je to tak, to neviem, ale urcite je cudne, ze ekologicke a pri vacsom rozsahu ich vyuzivania aj ekonomickejsie trolejbusy sa maju utlmovat (napr. ta spominana Internatna...) a medzi riadkami sa zosmiesnuje vyznam zatrolejovania Sasovej.
Dufam a verim, ze navrh na zmenu organizacie MHD v BB v tejto forme nebude realizovany. No, snad raz VUC strati ten svoj pomenej sarmantny balkansky nadych... ?
Uznávam, že stavebné mechanizmy nie sú ešte víťazstvom (môže sa stať napr. ako v prípade AS), avšak po dlhých 30 rokoch sľubovania to bude výrazný posun vo veci. A napokon, ani dokončená stavba ešte neznamená bezproblémovosť (viď cesta ZV, Západ - Stráž - Budča, ktorá bola relatívne dlhú dobu po postavení blokovaná betónovými zátarasmi kvôli sporom). Úzko vzaté tá istota tu nie je nikdy.
Mimochodom, zmluva s konzorciom Vinci už bola podpísaná? Ak áno, kedy? Ja to totiž teraz nejako nesledujem.
Celkovo ten dokument nič ale nič nevyčíta autobusovej doprave, len tam pixluje do trolejbusov. Inak som si všimol, že bez obsluhy ostane trať na Internátnej aj do TESCA. Načo to potom mesto stavalo tie trate, keď to teraz nejaký V(eľký)ÚD plánuje ignorovať? To sú trendy jak na Ukrajine. Mne sa poslednou dobou zapáčilo, že Nitra uvažuje o vlastnom dopravnom podniku, ale v BB to ide skôr opačným smerom.
Inak v MHD Brezno platí nový cp. Samozrejme na stránke www.sadzv.sk je ako vždy po starom. Som zvedavý kedy to aktualizujú a aj prímestské a diaľkové ?
"Ja budem najspokojnejší až keď zhliadnem prvé stavebné mechanizmy priamo v akcii." - A to znamena ze stavba bude? Odporucam navstivit Janikov dvor v BA kde uz dokonca stihli vykopat zaciatok tunela metra v "depe Janikov dvor" ?
Asi fakt porovnávaš neporovnateľné.. ? ? Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO) nemôže predsa zrušiť takej firme ako Vinci zakázku, ktorá je už podpísaná a hlavne keď sa nepreukázalo v tendri na túto akékoľvek jeho porušenie.
Ad Tvoja poznámka, že keď zhliadneš prvé mechanizmy v akcii, tak budeš spokojný. No, k tomu snáď len toľko, že ani rozostavaná stavba ešte nezaručuje, že sa aj doopravdy dokončí.. ? Ja by som skôr chcel vidieť premávať po tej ceste už konkrétne autá, až potom by sa dalo povedať, že dielo sa podarilo. ? V BB máme viacero názorných príkladov nedokončených objektov, napr. AS, atp. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.