Bo aj keby boli vložené B952 nebolo by to nič slávne: za prvé sú stále v leazingu (čiže to možné asi len tak nebude) a za druhé aby stáli vo vozovni? Ani Citelisy 18M by nemali v tomto smere zmysel. Naviac, v predstavenstve už sedia balkánske zadky. Takže potom kedy bolo vložených oných 49%? Asi to tu začína smrdieť nie len odborne, názorovo a stranícky, ale aj protizákonnosťou.
PS: v obchodnom registri je možné vždy vytiahnuť aj starší výpis (čiže pred 07.08.2009 ako uviedol draxter), a je možné nazrieť do zbierky listín! A tam uvidíme, čo bolo vložené. kto chce, môže už ráno, na Okresnom súde. Posvietime si na tento zúbok? ?
to by bolo teda ozaj škandalózne, ak by "kapitálovou" účasťou boli tie B932. ? K čomu by DPMBB boli? Veď behali predtým na PAL, teraz akože BB-číslo je všetko?
Prezistím to a poviem ti. ?
... je naplutie do ksichtu vsetkym bystricanom... najprv im slubit ako vklad do DPMBB autobusy a potom tam vlozit dve stare hrdzave sunky...
ale holt sme v BB a tam vzdy SADZV urobi nieco ine, ako si to zvysok sveta vysvetli... za vsetky priklady zrusenie druheho pasma...
AHOJ IRIZAR POCUVAJ NECHCEM SA DO TOHO STARAT ALE NAPIS PRESNE ZE KEDY TO BOLO LEBO TEN SPOJ SOM ISIEL JA A TEN SOFER BOL V POHODE A NIE AKO JU TAM OPISOVALI??NAHODOU NEKLAMES??????TEN SPOJ ISIEL POLO PRAZDNI AUTOBUS. TAK NA CO TO POVIES??
Mňa by zaujímalo, že prečo tieto nové busy dali do prevádzky SAD ZV a nie do DPMBB keď je to vlastne ekologizácia mesta BB a poskytlo tieto autobusy ministerstvo život prostredia. Takže je to aj ďalšia odpoveď, že to nemohol byť vklad sad ZV do dopravného podniku keď to nebol ich majetok.
Citelisy patria SAD ZV, to je OK. Ide skor o to, preco maju tieto B 932 BB znacky.
Kedze pri Crossoch, ani Citelisoch sa neuplatnilo prihlasenie podla prevadzky v ktorej budu jazdit (co sa moze a malo by sa, ak si dobre pamatam), je prevod do majetku DP jedine pravdepodobne vysvetlenie. Chcel som napisat rozumne, ale vklad vozidla po ekonomickej zivotnosti a pred koncom technickej zivotnosti je ... (dopln su sam).
Ked sa niekto zo zucastnenych prizna, alebo dokaze opak, tak bude nova novinka.
aj to je pravda, ale ešte tretia vec je, že na tých busoch má záložné právo štát a len s jeho súhlasom sú moýné akékoľvek prevody, ktoré sú aj tak na 10 (alebo inu dobu) vylúčené.
Mne sa zda, ze v tej sprave o minibusoch ("citybusoch") od Nemca sa pisalo, ze jedinym akcionarom je mesto BB. Takze neviem, ci SADZV je skutocne akcionar alebo nie.
Ale Citelisy urcite neboli tym vkladom - to by predsa mali bystricke spz.
"Nové trolejbusy s tým nemajú problém. Naštartujú pomocný motor/prípadne zapnú pohon z batérie a pokračujú ďalej." - No tak pozor, toto nie je automaticka sucast novych trolejbusov, ale len doplnkova vybava
a odporúčam informovať sa na MsÚ (podľa zákona o informáciách), kto, kedy, v akej výške vložil niečo na ZI do DPMBB. Pokiaľ však DPMBB na túto otázku neodpovedá, je to porušenie zákona o informáciách!
Jedna drobná poznámka: kapitálový vstup do DPMBB nemohol byť prostredníctvom nových Citelisov, akže by som rád autora požiadal o to, aby túto úvahu radšej z článku o vyraďovaní B732/741 odstránil.
A to z týchto dôvodov: §59 ods. 2 ObZ: nepeňažný vklad musí byť splatený pred jeho zápisom! A keďže aktuálna výška ZI s amenila dňa 07.08.2009, je to vylúčené. A potom § 59 ods.3 by vyžadoval aj znalecký posudok k návrhu na vklad, avšak na neexistujúci predmet v tom čase.
Problem TD je v tom že tie vozidla su staré a niektore v žalostnom stave... Derave mechy,hrdzave plechy, A najlepšie su tie po "oprave" ktorym su menené biele plechy a nikoho ani netrkne to hodit na červenu aby to nevypadalo až tak úboho.
ohladom trolejbusov sa mi podarilo ešte vykúzliť z http://trolleymotion.com/en/ toto http://www.tbus.org.uk/ Stránku venovanú moderným trolejbusom. Keby také dačo jazdilo po naších tratiach. To by som len slintal.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.