Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fonzo #54203:
"Južné" rýchliky sú viac-násobne domrvené. Po prvé do nich diletanský zasiahol Počiatek keď začal žltý vekslák opľúvať všetkých naokolo lebo mu neumožnili prevádzkovať linku BA-BB a žiadal aby mohol po čase prejsť z autobusov na vlaky. Zo senzácie za pár eur je už od roku 2016 i tak cenovo bežná záležitosť myslím, že už bez tých zliav, ktoré boli úplne nereálne vzhľadom k nákladom na prevádzku linky. A keď už aj vznikla vlaková linka BA-BB, na ktorej sa zbytočne ťahá 8 vozňov - i tak sa na peróny vo ZV, mesto a BB, mesto vojde len 6 vozňov - tak za chvíľu ovládli maďaróni MDV a sprznenie "Južných" rýchlikov dosiahlo nový level. Každý druhý R BA-KE, zvyšok BA-BB s tým, že R zo Žiliny jazdia do Zvolen a z Ostravy do BB, príp. do ZV s tým, že v BB súpravy kvasia 3 hodiny. To však nikoho nezaujíma na MDV, hlavné je, že si Most-Híd splnil agendu voči voličom na juhu, zvyšok cestujúcich a akákoľvek dopravno-prevádzková logika sa môže ísť opäť raz bodnúť. Istá nádej bola, keď sa bol Érsek osobne dorábať do rýchlikov južnou trasou, že snáď tento primitívny fóliovnikár s poslabším ovládaním úradného jazyka a mizernej orientácií v dopravnej agende si všimne aký je stav tratí 150 a 160. Omyl. Minister namiesto kvality, ktorá by spočívala v ráznej rekonštrukcií a investícií do tratí 150 a 160 (nebyť "komančov" a toho, že vybudovali dvojkoľajky aspoň v istých úsekoch, tak by bola 160ka komplet jednokoľajná) a priložení noža na krk manažmentu ZSSK aby riešili kvalitu opráv a údržby len populisticky zaviedol 3,5 páru vlakov BA-KE. To, že SPD Zvolen má deň čo deň problém s počtom prevádzkyschopných HKV má minister u prdele. To, že úsek Kozárovce - Nová Baňa sa láta asi 7 rokov po 100-200m úsekoch má tiež u prdele - resp. rozumie vôbec ten analfabet, že čo od neho odborníci železničiari zo ŽSR chcú?! Namiesto toho aby boli realizované projekty na dobudovanie druhej traťovej koľaje výh. Slatinka - Kriváň a Lučenec - Lovinobaňa, tak minister opäť primitívne populisticky - aby zahral starostom rovnakej ak nie aj nižšej IQ úrovne - tlačí na stavbu rýchlostnej cesty pri Mýtnej a tak sa krásna nedotknutá dolina zmení na betónové stavenisko s dvoma cestami, zatiaľ čo ekologická železnica - ktorá je k prírode šetrná - ostáva zanedbaná v desaťročia rovnakom stave a ako chudobný príbuzný môže pozerať na cestnú dopravu, ktorá má k riadnej ceste I. triedy ešte aj rýchlostnú cestu ako už je tá ohava od Kriváňa po Vígľaš, čo je perfektná práčka peňazí ktorá sa úplne zbytočne kľukatí na vysokom násype a špatí Podpoľanie.

Dočkáme sa niekedy vôbec ministra, ktorý bude viac podporovať železničnú dopravu a zmení pomer financovania zo súčasného 9:1 v neprospech pre železnicu aspoň na 4:6 v neprospech železnice? Nedávno sa Érsek vyhováral v dueli s Maroszom z OĽaNO, že dlhy z minulosti nejde zmazať tak rýchlo. Lenže ani takto sa to nerobí, že pre železnicu nevyboxujeme viac peňazí, príp. nezmeníme pomer financovania železnica vs. cesta. Namiesto diaľníc, obchvatov a rýchlostných ciest je treba podporiť železnicu a peniaze do cestnej siete v prvom rade dať na celoplošné opravy už existujúcej cestnej siete I. až III. triedy, ktoré vedú neraz do koncových obcí. Nápadne táto politika štátu pri financovaní infraštruktúry (zásadne vyhadzovanie peňazí sú súbežných trás železnica - cesta) pripomína stupídnu politiku VÚCiek pri financovaní hustej autobusovej dopravy zásadne tam, kde celkom solídne funguje aj železničná doprava. Resp. ono to nie, že pripomína, ono to je na vlas rovnaké. A potom v koncových obciach sú cesty ako tankodrom a obsluha VHD je tam na minimálnej až mizernej úrovni - autobusy tam dostávajú výdatne zabrať vďaka stavu vozovky - stačí sa pozrieť na taký okres Veľký Krtíš napríklad. Bez železničnej dopravy, cesty rozbité, autobusy cez víkend takmer nepremávajú, cez pracovné dni spoje po 17:00 PAD výnimočne.
Reakcia na: Mirtschi #54193:
Toto je (pa)kultúra SAD Zvolen, pre ktorých je čo i len elementárne robenie vecí na ako takej základnej solídnej úrovni nadľudský výkon. Napr. tie online informačné tabule na nábreží pod Národnou sú fraška par excellence. Každý normálny človek, aj nenormálny vidí, že spoj zmizne z tabule, pričom ešte neprišiel, lebo mešká ale z tabule zmizne ako keby už zo zastávky odišiel.
Reakcia na: BB-Schuhu #54207:
Údajne je rozbitých len pár okien a spätné. Ostatok vraj vyzerá ok. Našťastie ľudia sú v poriadku a to je najdôležitejšie. 😊
Reakcia na: Vlaran #54206:
Dúfajme, že ho dajú dokopy. Môj obľúbený autobus (navyše s príjemnými vodičmi), ktorým som sa viezol už veľakrát.
Reakcia na: BB-Schuhu #54205:
Áno máš pravdu. Bol to mikulášsky Crossway RK909BR. Snáď na tom nebude moc zle...
Dnes nehoda autobusu ARRIVA Liorbus medzi Liptovskou Osadou a Donovalmi. Autobus ostal prevrátený naboku mimo vozovky. Pravdepodobne sa jednalo o RK-909BR, stálicu linky č. 505430 Liptovský Hrádok - Banská Bystrica.
https://www.topky.sk/gl/558365/2319597/FOTO-Nehoda-autobusu-s-15-cestujucimi-pred-Donovalmi--Zenu-previezli-do-nemocnice
Reakcia na: fonzo #54203:
R847 má iba jedno šťastie, že od polky trasy už nekrižuje oproti žiaden R, tak preto nemešká. 😆
Reakcia na: Agent007 #54200:
Praveže zo všetkych rýchlikov ktoré tu meškajú na každodennej báze (napr. taký R811 a nadväzujúci R946 - každý jeden deň 20 minút a viac), je práve spomínaný posledný R847 ten, ktorý chodieva zvyčajne načas a zo všetkých rýchlikov na trati je asi najspoľahlivejší. Ak mešká, ide naozaj o výnimočnosť. Vlastná skúsenosť.
Reakcia na: Mirtschi #54198:
cize tu nie je problem v systemovom rieseni, ale v neschopnosti intergalaktickeho dopravcu urobit sviatkove obemdzenia tak, aby to malo zmysel...
Reakcia na: 810zssk #54196:
toto je prispevok roka! Zlosuk nieco nehejtoval!
Reakcia na: 810zssk #54199:
myslis ten vlak, co prichadza hodinu po "zaverecnej" a pravidelne meska od 15 do 60 minut?
Reakcia na: Mirtschi #54198:
Z kategorie nenadvaznosti medzi MHD a vlakmi je mojim favoritom neexistencia akejkolvek dopravy od posledneho vlaku z Bratislavy do Banskej Bystrice. Keby aspon do Sasovej nieco islo...
Reakcia na: Mike #54197:
Tak inokedy sa samozrejme 35/36 využiť dá, ale 25.12 do 10:00 tie linky nepremávali a odchod vlaku bol 9:34 ( Aby sa človek dostal cez pol Slovenska a skoro celú Českú Republiku večer do Ústí nad Labem. ) Inak podla mňa je pre Podlavice právě L34 nosná, tak ona by malá na vlaky nadväzovať.
Reakcia na: Mirtschi #54194:
35/36 sa nedá využiť?
Reakcia na: Mirtschi #54193:
Mne sa taketo umiestnenie pozdava, lebo oznamy mimo priestoru na CP su vyraznejsie a tazsie uniknu pozornosti. Akurat je nestatne to spagatove riesenie, mne sa viac paci toto: https://imhd.sk/transport/galeria-media/galerie-vyhladavanie/162237/
Reakcia na: Mirtschi #54193:
Je to uz bystricke kulturne dedicstvo. 🙂 Vitriny sa nevyuzivaju, takmer ziadne v BB nie su.

Takze ano, je to povesane po celom meste a postupne tie oznamy "same odchadzaju".
A ešte jedna vec. Fakt SAD Zvolen, alebo kto to má, mohli spoje MHD lepšie nadviazať na vlaky. Konkrétne L34 cez víkendy a sviatky: Spoj má vždy príchod na Hlavnú Stanicu v 39. minútu , to akurát každú druhú hodinu v párnu 8 minút predtým odíde vlak smer Zvolen i v nepárnu zasa 5 minút po odchode vlaku smer Žilina. I mne osobne sa nechcelo moc kysnúť zbytočne skoro hodinu na stanici.
Zdravím. Tak zo zajímavosti: Počas mojej vianočnej návštevy v BB pri cestovaní od parku na hlavnú železničnú stanicu na vlak , sa mi naskytol pohlaď na zastavkový označník s priviazanými zmenami v MHD cez sviatky na A4ke v euroobale. Boli tak tie zmeny priviazané po označníkoch po celom meste, či len po zastávkách, kde nebolo miesto to vylepiť, alebo dať do vytríny? Ono samozrejme informovanie je dobré, ale príde mi toto tak trochu na taký balkánský spôsob, naviac na frekventovaných zastávkach takto pripevnený papier v euroobale môže nejaký vandal lahko strhnúť.
MHD v Banskej Bystrici bude 1. januára 2019 zadarmo.
(zdroj: oznamy vo vozidlách autobusov)
Zmena niektorých nástupíšť od 09.12.2018 (hl. autobusová stanica):

http://funkyimg.com/i/2PphE.jpg

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.