Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: brefos #40383:
Prečo by pre hladovú dolinu mal vlak väčší význam než autobus, keď za rovnaké peniaze môžeme mať dvakrát viac autobusových spojov?
Inak lae súhlasím s tým, že väčší nárok má Krupina, než Muráň. Však aj ten Muráň, to je také riešenie "abysakozynažraliavlkostalcelý".
Reakcia na: S499.1023 #40381:
Však máš pravdu, ale z môjho pohľadu, ak by tá trať fungovala, tak pre "hladovú dolinu" okolie KA, by bola výhodnejšia. Hlavne že je zaujímavé to že na Muráň vlak sem tam ide. Ja si stále myslím že Krupina má väčšiu šancu na osobnú dopravu ako trať na Muráň.
Reakcia na: brefos #40366:
Ja ale nepočítam cenu cestovného ale cenu cestovného + dotácie, čo sú taktiež naše peniaze prefiltrované cez dane.
Reakcia na: expresbb #40364:
Nemám pocit, že by TEŽ bola porovnateľná. Nejazdia tam sólo šukafóny a sú to Tatry.
Reakcia na: mirkobb #40374:
Práve že aj podľa tvojho vysvetľujúceho príspevku mi vyplýva, že som to pochopil správne. Jednoducho si treba z hláv vyhodiť myšlienku, že bude stále odvšadiaľ všade jazdiť nejaká linka MHD (tu si treba spomenúť aj na to, aké sú základné charakteristiky MHD). Preto som upozornil na to, že nie je racionálne, aby sa na dočasne neobsluhovanú jednu zastávku, ktorá je v podstate v normálnej pešej dostupnosti iných zastávok na hlavných trasách liniek MHD, vymýšľala náhradná linka, ktorá by opäť išla krížom cez mesto a duplicitne obsluhovala územie "v správe" iných liniek a jej celá pointa by bola odviesť ľudí na jednu zastávku v úseku NS/Partizánska cesta - Cesta k nemocnici. Technologicky nezmysel, ekonomicky tiež a síce chápem, že sa jedná o zastávku pri zdravotníckych zariadeniach a niekomu by pomohlo sa tam odviesť, avšak fakt toto nie sú riešenia. Však ak aj v súčasnosti príde niekto z Podlavíc L34 do centra, tak buď ide pešo tú jednu zastávku alebo musel prestupovať a platitť za tú jednu zastávku po prestupe. Teraz sa jedná o mimoriadnosť, kedy absolútne nie je racionálne dopravu zabezpečovať takýmto "náhradným" spôsobom, takže to skrátka nepovažujem za vhodné.
Mna by skôr zaujímalo kedy to chcú ohlásiť, že tade nebude premávať autobus.
Reakcia na: Petik #40359:
ja by som tam poslal trolejbus
Ad #40372 a Re #40374 mirkobb: Možno som sa špatne vyjadril, keď som tam napísal že "kyvadlo", ale to som myslel len obrazne.. ?
Reakcia na: PIT #40372:
No, asi si ma zle pochopil.. ? Kde som ja v mojom príspevku #40355 napísal, že linku "odnikiaľ nikam"..? ? Naopak, napísal som, že jednu konečnú by mala tá linka práve tam a druhý koniec niekde trebárs na Podháji, Fončorde, Rooseveltke, atď., podľa toho aký smer by sa hodilo v pracovnom čase posilniť. Napísal som tam doslovne, citácia: "..výstupná a nástupná zastávka tam existujú, no a ešte mu vymyslieť nejakú zmysluplnú opačnú konečnú.." Takže žiadnych 400 m a podobne, ale nejaká zmysluplná linka, trebárs zabezpečovaná len iba Ciciakom, alebo "vláčikom" (žartujem?) raz za hodinu v pracovnom čase, večer tam už potreba nebude.
tak ani 24 hodin neostava k uzavierke cesty a ziadne obchadzkove trasy niesu zname ??? myslim ze popri stv nebude vhodne riesenie kedze su tam uske ostre zakruty a vyhibat autobusy v spicke ? to by bol chaoz uz teraz je to tam nabyte kratkymi busmi ,. a myslim ze zastavka pri st. nmocnici by mohla byt obsluhovana zachadzkou linky 101., by plne postacovalo ,aj starsy obcania by si chvalili ....
Reakcia na: mirkobb #40354:
No to by už bol len nápad zabezpečovať dopravu linkou od nikiaľ nikam na zabezpečenie obsluhy jednej zastávky na dočasne "slepej" ceste vzdialenej cca 400 m od zastávok na hlavných trasách MHD. A to aký interval by na takomto niečom mal byť?? Je treba sa vrátiť späť na zem.
Reakcia na: BB-Schuhu #40369:
Krásne fotky. Myslím že ZV-023AD ešte existuje, resp. značka áno. ?
Reakcia na: lubman #40363:
nie je. Myslim si ze to nie je informacia ktoru je niekto povinny ti spristupnit. Musis poznat niekoho, co take udaje ma (ja nemam).
Dávam do pozornosti zaujímavé fotografie z 1. polovice 0-tych rokov 21. stor. http://www.mestskadoprava.net/galeria/index.php?/categories/created-monthly-calendar-2001-3-4

Vidieť môžete EOS, BB-868BA na Parkovisku Mičinská, rovnako zaujímavá je aj jedinečná Karosa HD12 SAD ZV a dokonca aj Karosa C934E ZV-475AL v čase svojho rozkvetu (teraz jej vodiči jazdia na ZV-302BY).
Reakcia na: lubman #40363:
Od SAD ZV urcite nie, od DPMBB asi tiez nie.
Reakcia na: brefos #40366:
Po tom, čo tu odznela spŕška príspevkov, už ani nemám chuť ďalej diskutovať ohľadne tejto trati. Čo spomínal LUK, stanice sú tu ďaleko od obcí - to je fakt a je to nevýhoda železnice ako takej. Málokedy sa podarí zriadiť stanicu v tesnej blízkosti intravilánu (na rozdiel od autobusu, ktorý môže cestujúceho vysadiť takpovediac pred bráničkou). Súhlasím aj s tým, že asi by sa to finančne nevyplácalo. Len neviem, či je dobré iba to, čo je aj výhodné. Neviem naozaj, ale asi hej... Tak to je všetko na túto tému. Späť k MHD.

mirkobb: Nevieš, či je niekde harmonogram prác na severnom obchvate, príp. predbežné termíny plánovaných výluk? Možnože sa pôjdem popýtať do ich infocentra. ?
Reakcia na: expresbb #40364:
Len spomeniem to, že napríklad sa obnovila aj lokálka na Muráň( aj keď to veľmi často nejazdí), aj PD-Nitrianske Pravno. Tak si myslím že trasa na Krupinu je tiež zaujímavá, aj keď sa tu spomínalo že to je drahé. Tiež si myslím z môjho pohľadu že človek z Krupiny do ZV pôjde skôr vlakom hlavne preto že pre neho je to o čosi lacnejšie, keďže pre chudobnejšieho Krupinčana je dobrých aj 10 centov na jednej jazde. Ja to poznám z vlastnej skúsenosti. Tak ma tu nebičujte zase. ? Napríklad moja suseda jazdila do Vígľaša busom, ale akonáhle zistila že vlak je lacnejší o pár centov, tak presedlala na vlak. Bus sem tam meškal, aj kvôli nehodám na cestách a vlak je pohodlnejší a aj rýchlejší. ?
Reakcia na: kallokallo1 #40362:
Zaujímavá trasa, myslím že niečo na ten štýl by mohlo byť. Škoda len, že nemáme viac minibusov. Ale nevadí, môže byť aj klasický bus. Napokon, stále som zvedavý na organizáciu dopravy - čakal som že dnes sa už niečo dozviem, ale stále nič.

Tá koncepcia rozvoja minibusovej dopravy na roky 2010-2014 akože platí? Plánuje sa s prírastkom jedného minibusu tohto roku?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.