Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: JJ #40955:
Hej, mne je tiez jasne, ze akekolvek zahustovanie intervalu sa u vas konat nebude a teda ze kratke vozidla budu krokom nadol. No ved ale co ineho od BB cakat, ze ano, uz umysel kupit nejaky novy trolejbus je v tomto meste na skakanie dva metre od radosti.
Reakcia na: vladis888 #40950:
Isteze. Ale to, ci sa tam hodi solo, klbak, elektricka, ci metro, a v akom intervale, to sa vsetko odvija od jedinej zakladnej premennej - POCET LUDI PREPRAVENY ZA HODINU. Ked mas velky dopyt, posli velky bus.

Re #40949 Tao: Jezisi kriste, tak na tych dvadsat minut medzi 7.25 a 7.45 interval zahustim alebo tam dam vlozeny spoj... Jedna sa o dvadsatminutovy usek z 24 hodinoveho cyklu, tak to mam brat ako vseobecny argument proti kratkym vozom s kratkym intervalom?
VLÁČIKOM PRETÓRIUM
ZA HISTÓRIOU BANSKEJ BYSTRICE http://dpmbb.eu/documents/vlacik%20s%20vykladom.pdf Tento odkaz nejde od piatku. ?
Reakcia na: JJ #40955:
Ja si tiež myslím že keby boly len solo vozy tak interval by zostal rovnaký. ved tá MHD ide kadým rokom nižšie a nižšie. O takých 5 10 rokov tu možno MHD ani nebude lebo ked bude tak možno prevádzkovaná minibusmi.
Reakcia na: Petik #40953:
petik, garantujem ti, že v Bystrici rovnica "prevaha sólo vozidiel = hustejší interval" neplatí.
Reakcia na: Petik #40953:
v BB je to asi o tom, že či budú sólo linky s dlhými intervalmi alebo kĺbové linky s dlhými intervalmi ? Iná možnosť by znamenala zvýšeie nákladov na prevádzku v dôsledku potreby väčšieho počtu vodičov - vyššie mzdy atď. Podľa mňa intervaly sa na žiadnej linke nebudú skracovať, skôr opačne...
Reakcia na: vladis888 #40950:
Velkokapacitne dopravne prostriedky su na to, aby sa nasadili tam, kde je vela cestujucich. Na linke, kde je spickovy interval 12 minut je klbovy bus skoda! Kto ma chut cakat tak dlho na zastavke? Potom sa necudujte, ze ludia jazdia radsej autami. Pokial su narazove napory cestujucuch, ako napr zaciatok vyucovania, tak tam mozes dat vlozeny spoj, ktory moze byt kludne klbovy.
Ale ak chcete mat nahovno MHD s dlhymi intervalmi, tak si lobujte za klbaky.
Reakcia na: Sedemstovka #40951:
No veď keď keď kľbák je sardinkáreň tak pri sóle ľudia ostanú na zastávke to bude už len výhoda ?
Reakcia na: BB-Schuhu #40948:
Tak ono Slivkový lekvár, ehm Slivtour zvykne bývať preplnený, istý piatok, keď som išiel do Trnavy, som od BB až po ZM stál v tlačenici jak na MHDčke, ale pozitívum bol príjemný, dobre naladený vodič, ktorý si z ničoho nerobil hlavu, tým pádom bola aj "organizácia" v buse lepšia.
Re #40949 Tao: V tom čase je aj kĺbák sardinkáreň ...
Reakcia na: Papyr #40947:
Ved trocha rozmýšlaj. načo si myslíš že sa robia veľkokapacitné dopravné prostreidky. Načo je električka keď miesto nej môže ísť 10 karos v 5 min intervale.
Reakcia na: Papyr #40947:
v tomto máš pravdu ale nie úplnú si zober napríklad školákov, ktorí chodia na 8:00 do školy.
Trolejbus pôjde každých 10 minút krátky ale na ten čo pôjde 7:20 a 7:50 sa ti ľudia vykašlú lebo každý pôjde tým "akurátnym" a preto bude krátky trolejbus 7:30 a 7 :40 sardinkáreň ?
Dnes Slivtour (Stropkov - Bratislava) bol taký preplenený, že na Donovaloch ani nezastal!! Kopec cestujúcich na zastávke mali smolu, mohli čakať ďalšie dve hodiny na prímestský spoj RK-BB. V sobotu idú po 14. hodine z Donovalov smerom na BB len 3 spoje, čo nie vždy stačí.
Reakcia na: vladis888 #40939:
Dajme tomu, ze potrebujem odviezt max. 600 ludi za hodinu. Bud tam dam klbak kazdych 15 minut (4*150=600) alebo kratky kazdych 10 minut (6*100=600). Ano, ludia nechcu cakat dlho. To im ale zabezpecia skor kratke vozy s kratkymi intervalmi. Klbaky posobia na cakacie doby skor predlzujuco.
Teda podľa mňa sú hlavne 14 Tr v dobrom stave, tie neskoršie GO.. napr. 1001, 1005, 1006, 1007 ... ale ani 15 Tr niektore netreba zabudnúť, 1501 - to bola riadne vydarená GO, tri roky po nej je, takže tie vozy by som kľudne ponechal... potom, 1513, 1518, 1523, 1524 apod. vyzerajú aspoň pre laické oko schopne. Samozrejme ešte najnovšie 1528 a 1529, ale tie odpudzujú tým otrasne vyblednutým lakom.. s tým by sa mohlo niečo robiť. Toť môj názor.
ja som včera neveril vlastným očiam ked som videl na L3 o 21:39 z nového kališta smer radvan že došiel trolej 1006
SOR je cely ešte len prototyp .. take chyby čo by nespravili ani deti ?
Reakcia na: mirkobb #40937:
SOR v ponuke dlhú verziu MÁ, už ti to bolo vyvrátené a stále si len melieš svoje... všetky verzie trolejbusu SOR sú len v počte 1-2 kusy, čiže v podstate prototypy...
Reakcia na: Petik #40940:
Aj NB 18 sa už vyrábajú sériovo ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.