Ja dúfam, že vyradia B941 a nie B952 (ako si uviedol, je ich rovnaký počet, t. j. 6). SAD ZV v rámci MHD v BB už Karosy radu 700 veľmi neprevádzkuje (732 už nič a 741 sú zaradené dva kusy, ktoré tiež asi už dlho nebudú...)
Nahradia práve tie autobusy, čo jazdia na trolejbusových linkách. Preto tam teraz jazdia autobusy, inak by nezískali peniaze na nové trolejbusy. Už to tu bolo viackrát preberané. Autobusy nie sú označované v rozpore so zákonom, iba v rozpore s pravidlami, ktoré si stanovil sám DPMBB. Predpokladám, že nevyradia Karosy B952, ale B941, tých je tiež 6. Čo bude s nimi? No asi pôjdu do šrotu, lebo 19 autobusov budú musieť vyradiť. Hoci logickejšie by bolo, keby ich darovali SAD Balkán a potom vyradili nejaké balkánske 700-ky, však im to môže byť v podstate jedno, čo zošrotujú. V BA to takto nejde, pretože financie z tohto eurofondu (podobne ako z mnohých iných) môžu čerpať všetky kraje okrem Bratislavského. Lebo ten zarobí Slovensku najviac peňazí na daniach, tak ho treba diskriminovať. ? ?
"Náhrada autobusovej verejnej dopravy trolejbusovou." To je názov projektu DPMBB. A chcem sa opýtať, ktoré autobusy budú nahradené, keď DPMBB neprevádzkuje žiadne? Nerátam nasadzovanie na trolejbusové linky v rozpore so zákonom označovaných busov.
Akosi podozrivo mi to príde, že DPMBB vlasní 13ks Karosa B932 a 6ks Karosa B952. Takže podľa tohto sa asi nahradia všetky tieto busy. A čo bude s nimi? Veď ak by to šlo takto ľahko, tak v BA nasadia na trolejbusové linky všetky sólo-črepy B732 a majú tiež nové trolejbusy. Toto celé nejako smrdí, ešte aby sa vôbec nejaké trolejbusy nakúpili. ?
Ono je zbytočné nad tým polemizovať. Reálne to budú tak či onak sóla.
Vo všeobecnosti by však takéto konkrétnosti s podrobným opisom predmetu zákazky mali byť obsiahnuté v súťažných podkladoch (§ 34 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní), ktoré si záujemcovia vyžiadajú a teda uchádzači na rozdiel od ostatných, by mali presne vedieť, čo obstarávateľ obstaráva a teda čo mu majú ponúknuť, aby po zohľadnení požiadaviek, hodnotiacich ktitérií a stanovenej metodiky ich vyhodnocovania, mohli byť v súťaži úspešní.
Teoreticky môžu. Ak by si bol ale výrobcom trolejbusov, prihlásil by si sa do tendra, kde je hlavným kritériom cena s drahším kĺbakom alebo lacnejším sólom? Ďalšie kritérium je hmotnosť, a tú majú tiež kĺbaky väčšiu. Jedine v prípade posledného kritéria (počet dverí) môže byť pozitívom, že to bude kĺbak, ale toto kritérium nie je kľúčové. Ak by sa nejaký výrobca prihlásil s kĺbakmi, bolo by to dobré pre cestujúcich i DPMBB, ale išiel by sám proti sebe.
Už približne o 3 týždne (30.6.2010) by sa mala skončiť výluka na Ceste k nemocnici. Som na toto veľmi zvedavý ako to stihnú, pretože pôvodná cesta bola v uvedenom úseku kompletne odstránená a aktuálne tam nie je žiadna cesta (iba provizórna stavnárska betónka, pod ňou sa rysuje podklad pre nový kruhový objazd pri medokýši). Ak stihnú za tri týždne postaviť úplne novú cestu, tak budú mať odo mňa veľkú poklonu ?
Otázočka do pléna : O prebiehajúcej súťaži na nové trolejbusy sa tvrdí, že to budú krátke vozidlá, no nikde sa o tom nič nepíše. Aj na medzinárodnom vestníku je spomínaní len nákup trolejbusov, nikde nie je uvedené akých. Ako to teda je ? Nemôžu to byť kĺbáky? ?
Ďakujem
Na stránke DPM BB v sekcii "trasy liniek" zmizli linky 1/11, ..., 8/18 - tie sú označenú už iba ako 1, 2, ..., 8. Žeby to znamenalo koniec nezmyselného a hlavne nedodržiavaného označovania???
Počas rekonštrukčných prác na ceste I/59 Jelenec premáva linka č. 601469 odklonovou trasou priamo cez Dolný Jelenec (po starej donovalskej ceste, linkové autobusy ňou nepremávajú od roku 1961).
Neviem, čo skončí na zvyšných šiestich miestach, ale najväčším a neprekonateľným divom tohto kraja je predsa jeho samotný úrad vrátane volených "zástupcov".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.