Úplne súhlasím a naozaj tie dva schody v 15Trke nikomu nič nespravia. Naozaj by bolo dobré s touto oblasťou dačo robiť aby tá 15Trka mohla robiť aspoň tie niektoré ranné spoje na 3 a aj z vlastnej skúsenosti z pred niekoľkých rokov boli tie spoje na 3 plné, síce som chodil L6 ale vždy som na Novom Kališti videl ako idú za sebou dve plné 30Trky na 3.
A čo sa týka dvojdverákov tak zastávam názor že takéto vozy by ideálne na MHD jazdiť nemali a už vôbec nie na nosných linkách a dokonca nedávno sa jeden z nich objavil aj na 21,22 a 23 a kultúra cestovania strašná a na L1 a L6 ešte horšie
Mne osobne sa už stalo niekoľko krát, že som sa do L3 ráno (spoje okolo 7:00) proste nedostal. A interval je vtedy pomerne slušný (5 až 8 minút). Nedostal som sa do 2 vozidiel za sebou. Keď som sa tam dostal, narátal som takmer 90 ľudí (určite som nebol presný, čiže možno viac možno menej) a od kultúrneho cestovania to malo teda ďaleko. A to na ďalšej zastávke čakalo ďalších 6 ľudí, ktorí mali smolu a nenatlačili sa-nebolo kam. To si vyslovene pýta kĺbové vozidlo, no nie je-všetky sú vtedy iných linkách alebo inom poradí linky. Vtedy by pomohlo aj vypravenie 15TR aspoň na pár spojov. Veď predsa nemôže byť problém vozidlo vymeniť počas dňa za 12m, však to jazdí na Vozovňu. Najhoršie je vypravenie dvojdverového vozidla. Napríklad to býva pravidelne problém na L1 a L6, kde v prípade preplneného vozidla neviete vystúpiť. Čiže osobne by som prekúsol už aj schody v 15 Tr prípadne klbovej Karose.
+ ešte aj taká neochota lebo ako už aj viacerí vieme tak ten režim premávky kĺbových trolejbusov v BB je na rozdiel od iných miest celkom dosť zaujímavý
Prečo vlastne v nedeľu , ked prichádza mnoho študentov s batožinou , nie sú nasadené kĺbové trolejbusy ??
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.