Nooo, nejaké rezervy by sa ešte našly (záľaha kladív a typické dýchodosadistické poznámky o párnych a nepárnych týždňoch. Som rád, že žijem v obci o približne rovnakej veľkosti ako Jakubany ale v inom časopriestore, takže nám vlaky jazdia v párnych aj nepárnych týždňocxh rovnako .
Ak by mal od decembra 2020 prevziať dopravu iný dopravca, tak by súťaž už musela byť vyhlásená, ideálne aj uzavretá. To sa nedá zbúchať za tri mesiace, ak už pre nič iné tak kvôli čakacím dobám na nové autobusy (jedine že by sa dočasne jazdilo s kade-tade zohnanými jazdenkami, viď Ústecký kraj).
Ja mám už dlhšie obavy z toho ako si s vyhlásením súťaže dáva na čas Bratislavský kraj a to má Slovak Lines zmluvu až do 14.11.2021. Pri konci roku 2020 by som už neveril v nič.
Nezapadla,ale:
A nie je to právoplatné (a ani nebude)
B ide o čiastočne rozhodnutie
C potom ak by náhodou to hlúpe Zvolenskej rozhodnutie ostalo, tak som zvedavý na TN, MT a inde, kde postup bol rovnaký. Dopravca by si teraz za rok 2019 mohol pýtať komerčné sumy a nie regulované zmluvou, čiže BBSK by ešte na to aj doplatil...
Zdá sa mi, že úplne zapadla informácia o tom, že zvolenský okresný súd rozhodol, že zmluva medzi BBSK a SADZV je neplatná.
Keďže autobusy jazdia ďalej a kraj ďalej platí dotácie, je možné sa domnievať, že SADZV prijal minuloročný návrh dohody od BBSK na zaistenie dopravy na 2 roky, t.j. do konca roku 2020. Uvedomujem si, že rozhodnutie je zatiaľ pravdepodobne nepravomocné, ale v tejto chvíli je to jediné rozhodnutie v danej veci, ktoré je stole.
Zaujímalo by ma, či už kraj pripravuje novú súťaž, ako chce rozdeliť súťažené linky medzi dopravcov (podľa okresov, celý kraj a pod.) a či pripustí aj malých dopravcov na 1 linku (napr. v PID sa taký dopravcovia vyskytujú). Alebo či bude kraj zase vyčkávať, vyhlási súťaž na poslednú chvíľu a potom sa mu tam nikto neprihlási. Myslím, že ak chce kraj súťažiť nového dopravcu, mal by už ideálne v januári vyhlásiť zámer a základné podmienky.
V Čechách k zmene dopravcu bežne dochádza, takže by to nebolo nič nové.
Dopravné karty SAD Zvolen sa dajú používať na všetkých linkách SAD Lučenec, rovnako sa dajú aj dobíjať v lučeneckých autobusoch. Oficiálne to takto funguje od 1.9.2019.
Nedodanie dát k novým cestovným poriadkom prímestskej autobusovej dopravy od 15.12.2019 dopravcom SAD Zvolen do Inpropu spôsobilo výrazné komplikácie, keďže nefunguje vyhľadávač spojení CP.sk, rovnako tak aj svetelné tabule na Terminali sú od nedele zahalené do tmy.
Stanovisko Inpropu k danému problému:
Neúplné dáta na CP.sk
Spoločnosť S.A.D. Zvolen nám napriek platnej zmluve nedodala k dnešnému dňu ich cestovné poriadky pravidelnej autobusovej dopravy a preto sme nadviazali spoluprácu priamo s Banskobystrickým samosprávnym krajom. Spoločným úsilím ručne plníme chýbajúce dáta a postupne sa budú dopĺňať do nášho informačného systému CP.sk. Pretože ručné prepisovanie dát je časovo náročná operácia nevieme presne povedať, kedy budú dáta na CP.sk kompletné.
Podrobné informácie o doplnených dátach na CP.sk budú uvedené v NOVINKÁCH na stránke https://www.inprop.sk/
sa divím aj adminom tu sekcie, že potom nie je ani v katalógu a je nejako ticho o tom. Stále sa hovorí iba o dvoch kusoch, ktoré 3 roky stoja (až na tých pár vybehnutí, ako SNP či Zv) a pritom nákup trolejbusov bol prefinancovaný v marci 2019 úverom z VÚB v rámci projektu SlovSEFF III (Slovakia Suistainable Energy Finance Facility Framework) na financovanie priemyselnej energetickej efektívnosti, ktoré zastrešuje EBOR podľa pravidiel Spanish Green Carbon Fund (zisky z predaja emisných kreditov zo Slovenskej republiky Španielsku).