maciatko: vrátim sa k tvojim pozorovaniam ľudí, čo radšej chodia pešo ako autobusom. Tento trend je vzhľadom na oteplenie očakávaný, preto že ľudia poviťahovali, motorky bicykle a iné dopravné prostriedky. Tým pádom sa v Jarnom a Letnom období, nedá realne vystopovať úbytok cestujúcich. Na Jeseň sa uvidí, či sa cestujúci vrátia do MHD. Ak bude BBDS jednoť s cestujúcimi ako do teraz ako so špinovou handrou, dosť realne o tom pochybujem.
PIT
A na margo ohnutých rúr, o ktorých si dopravca myslí, že sú to označníky zastávok. Doporučoval by som BBDS okamžite prestať míňať finančné prostriedky štátnej akciovej spoločnosti na také nepodarky (akými sú aj el. tabule firmy EMtest) a imitácie označníkov, ktorých má už v meste ŠTYRI druhy a konečne prešli ku komplexnému riešeniu a zjednoteniu všetkých týchto označníkov v zmysle ustanovení všeobecných právych predpisov vydaných pre oblasť dráh, nakoľko tieto sú prísnejšie a je nenormálne, aby každý označník v meste vyzeral inak a súčasne vôbec nespĺňal svoju funkciu nositeľa CP, prípadne výňatkou Tarify a Prepravného poriadku, ako aj dopravnej značky rezervujúcej oblasť zastávky pre zastavovanie vozidiel. To ale musí byť aj ako dopravná značka umiestnený - teda zobrazovacou plochou kolmo na pozdĺžnu os komunikácie a nie byť skrytý napr. niekde za prístreškom. Súčasne si je pri jeho umiestňovaní nutné uvedomiť, že vozidlá dopravcu sú povinné zastavovať na zastávke pri označníku zastávky, čo znamená zastaviť prvými dverami v tesnej blízkosti označníka (čo súčasne urýchľuje nástup cestujúcich do vozidla) a nie spôsobom, ako je o napr. na Kyjevskom námestí, kde ešte aj kĺbové trolejbusy bežne zastanú pri označníku zastávky v smere Nové Kalište i to len v lepšom prípade, aspoň poslednými dverami. Skrátka BBDS už niekoľko rokov považuje za označník čokoľvek vo vertikálnej polohe, na čo sa im podarí nejakým drôtom prichytiť tabuľku s cestovným poriadkom. Pritom v praxi vôbec neuplatňuje jeho funkcie. To ale zákon minimálne od roku 1996 nepripúšťa!