Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Intenzívne sledujem novú výpravu od 1.3.2005 a zistil som asi toto: zmenili sa tieto preklady:
997BS/035BM/039BM/038BM sa zmenilo na 367AJ/035BM/039BM/038BM

993BC/244AR/241AY/839AK sa zmenil na 993BC/244AR/241AY/997BS

Vozidlo 839AK to vyzerá tak, že má pridelené jedno a to isté poradie na L22. Tento aj minulý týždeň jazdila na tom istom poradí. LUK, možno ťa to bude troška zaujímať. Všetko som to odpozoroval len počas 2 týždňov novej výpravy, takže ešte sa to môže aj zmeniť, ale zrejme to je takto.

Včera jazdila 026AV namiesto 241AY (L91, L24), dnes jazdil namiesto 241AY voz 815AF. Dnes ráno išla akurát 035BM po Rudohorskej (7:50) na Pieninskú, odtiaľ na L90/800. Takže neviem prečo, ale tento voz začínal až o 8-smej. Preto všetky spoje predtým robilo pochopitelne nejaké sólo - len tak pre vysvetlenie.

Čo sa týka voľných klbakov, tak po 3.1.2005 boli 3 volné vozidlá /367AJ, 006AG, 815AF), po zmenách od 1.3.2005 vzniklo nové poradie na L25 - zaradila sa 367AJ, takže v súčasnosti sú voľné 2 klbaky. Volné sóla by tiež mohli občas prevetrať, lebo dlhodobé státie vo vozovni zanechá na vozidlách svoje. Snáď počas letnej výluky trolejbusov (výstavba kruhových objazdov na Troskách) sa im ujde možnosť zajazdiť si.

Na záver časť dnešnej výpravy:
L26: 006AG
L90: 715BE
Nárast vzkm odjazdených v elektrickej trakcii na pravidelných spojoch oproti stavu pred 3.1.05 (c/w/a): 3,8% / 9,3% / 4,2%
Nárast oproti stavu pred 1.3.05: 1,8% / 1,9% / 3,2%
Dnes:
L1: 1520, 1503, 1509
L2+8: 1507, 1004, 1529, 1003, 1528
L3+9: 1517, 1002/1006, 1515, 1527
L6: 1514
L7: 1513, 1522, 1505
L20: 692BI, 955BC
L22: 712AO, 006AG?, 716BE, 348BJ, 485AI
L24+25: 294BD, 775AB, 997BS
L26: 367AJ, 244AR
L34: 028AG, 631AS, 606BE, 824BK, 695AR
L42: 877AF
L43: 756BX
L52: 026AV
L53: 588AF, 027AG
L55: 091AG/649BU, 694BI, 088BK, 245AY
L90: ?/035BM
L91: 815AF
L98: 601AR
Reakcia na: mimi #7991:
opravím to a pridám naraz s 53 a 56 (t.j. asi zajtra)...
Takze slubovane odchody L 90 zo zastavky Severna su tu.

smer Vozovna

05-34xSk,34xI
06-06cI,06xI,36cSk
07-07xI,40xI
08-10cI,47cI
13-00xI,40c
14-15xI,45c
15-24xI,50cI
16-24xI

smer Pieninska

06-09x,39c
07-14x,44c
08-19x,53c
13-33x
14-18x,51x
15-25c,55x
16-26c,54x
Tak dokonca to bolo aj piatok,len o 2 hodiny skor ako dnes. Teeeeeda..!!?? Oprava v predoslom prispevku,spravne ma byt "zrovna",a taktiez neviem ako sa tam dostal smajlik namiesto oznacnika uzatvorenia zatvorky..?
Asi mam yrovna na tento(vid #7129 Re:) kus stastie,a to dokonca na tom istom mieste,a pri frekvencii mojich navstev je to stejne pozoruhodne..?! Hmmm..? Nahoda je blbec,teda su "veci medzi nebom a zemou.." P.S.: A to este neviem,ci aj vtedy nebol piatok,musim urobit "kuk" do kalendara.
Teda neviem,ci je to nahoda,alebo vzdy po mojom prichode sa to zacne kazit,ale T-bus 1513 vykapany na Nam. slobody,ale v opacnom smere ako minule.
Priznávam sa, pomýlil som si vozy. 035BM na ľavom boku erb nemá... ? (dnes L90)
Na spoji 43/1407 opäť 601AR 🙂
Takže teraz je to jasné. Chyba je na strane dopravcu. Prosím paánaSnopka nech odstráni chybu v cestovnom poriadku linky 90 na stránke www.sadbb.sk a pridali tam aj zastávku Severná, keď že tam oficialne stojí.
No takže spoja 13.30V do Brezna som sa nedočkal... Na celej AS nie je ani pol slova o tom, že by Granus nejazdil...
S Kamim sme prišli na dalšie zaujímavé veci. Na stránke www.sadbb.sk sa v zmenách od 1.1.2005 zastávka Severná uvádzala. Od 1.3.2005 tam neni. Isté je,že na zastávke Severná linka 90 zastavuje a je tam aj platný CP.
Tak teraz kto v tom má chaos? Dopravca my?
?
Reakcia na: Danny #7980:
Príď sa predvedčiť osobne ti ten cestovný poriadok ukážem. Ešte dnes po príchode z práce ho odpíšem a poskytnem na fórum. Bývam tam a viem aké autobusy tam stoja a aké nie.
Reakcia na: Ikarus WRC #7958:
Ja mi jasné veľa vecí, ale nie to, ze tak bohorovne dokážeš kritizovať vyjadrenie názoru niekoho iného ?
K tým ľuďom,ktorí stáli ďalej ako na prvom schodíku autobusu sa do uší nedostalo ani jedno slovo dotyčného šoféra.
Reakcia na: mimi #7979:
Na ich internetovej stranke nie je o tom ani zmienky (na zastavke Severna- linka 90 nie je uvedena)
Podla toho, co hovoris, ta mala 90-ka isla zo Sasovej cca o 7:30, v case najvacsej spicky!!! ?
LUK a PIT oficialne 90 tka stoji od 1.1.2005 na zastavke Severna a na oznacniku je aj CP pre obidva smery.
Reakcia na: Ali B. #7975:
ups, to je nejaké čudné. Logicky som predpokladal, že tam majú obidva BP... Ale pri BBDS logika značne kríva

Re #7974 mimi: a prečo by tam a ODKEDY mala stáť???
Reakcia na: mimi #7974:
S tou L90 je to nejaké čudné, keďže v CP na sadbb.sk táto zastávka nie je v zozname zastávok a teda tam nemá dôvod zastavovať.
Reakcia na: mirbed #7968:
V našom prípade je to u trolejbusovej dopravy jednoznačne dané v § 33 ods. 3 vyhlášky MDPaT SR č. 250/1997 Z. z., ktorou sa vydáva dopravný poriadok dráh, kedy "Na zastávkach môžu zastavovať vlaky samostatne alebo taký počet, aký umožňuje dĺžka nástupišťa (nástupnej hrany). Každý tretí vlak musí na zastávke opäť zastaviť pri označníku "Zastávka"."
Problémom sú autobusy, kde kedysi bolo všeobecne upravené v § 20 ods. 7 vyhlášky Ministerstva dopravy č. 127/1964 Zb. o mestskom prepravnom poriadku, že "Ak na zastávke stojí súčasne viac vozidiel (súprav vozidiel), dopravca je povinný znovu zastaviť každé tretie vozidlo (súpravu) pri označení zastávky, znovu zastaviť každé vozidlo (súpravu) pri označení zastávky je dopravca povinný v prípade, že
tam stojaca osoba ťažko postihnutá na zdraví dáva osobitným označením 2) znamenie na zastavenie; toto ustanovenie sa nevzťahuje na konečné zastávky, na zastávky osobitne vybavené na hromadné nastupovanie cestujúcich a na zastávky, na ktorých sa prevádzka miestnou úpravou dopravcu riadi odchylným spôsobom.", pričom ale táto vyhláška bola 01.09.1996 zrušená zákonom NR SR č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave, ktorý takéto ustanovenie neobsahuje a navyše v § 11 ods. 1 písm. c) ukladá cestujúcim povinnosť "nastupovať do autobusu a vystupovať z neho iba na zastávkach a keď autobus stojí a vodič alebo iný člen osádky autobusu dá na to pokyn; nastupovať a vystupovať mimo zastávky možno iba na pokyn vodiča alebo iného člena osádky autobusu,", z čoho vyplýva absurdná situácia, že ak vodič otvorí predné dvere, v podstate dáva pokyn pre začatie nástupu i keď na zastávke nestojí!
To však v zmysle vyššie uvedeného neplatí pre trolejbusy. Na druhej strane normálne DP zvyknú upraviť v prepravnom poriadku takéto veci, pričom sú i pre autobusovú dopravu ustanovené rovnaké požiadavky, ako pre vozidlá dráhy. Problém však je práve to, čo hovoríš, že nikto nevie, čo má BBDS v prepravnom poriadku, keďže stále nie je v súlade so zákonom, voľne sprístupnený verejnosti.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.