Majkl, LUK, Kami: Pozerali ste ten CP? Sú tam fantastické časy na konečnej zastávke 1 - 3 minúty i keď je možné, že na Starohorskej sa vozidlá majú striedať medzi linkami, čo ale nie je možné na opačnej konečnej, kde je tento čas bežne 2 - 3 minúty. Bonbónikom je, že u posledného spoja na linke je odchod z tejto konečnej zastávky v CP o 1 min. skorší, ako príchod na ňu z predchádzajúceho spoja. Nemám slov, ako môže niečo takéto niekto vymyslieť ? A pre Majklove potešenie sú na linke 3 chroná - čas spoja cez víkend v oboch smeroch 22 min., v "xwc" zo Starohorskej 25 min. a na Starohorskú do 9:00 to je 25 min. a po 9:00 až do večera 27 min. To chcem vidieť, ako sa bude dodržiavať CP poslednom spoji o 22:20
Uzasne!
Prave som videl autobus MHD! Presne v tom istom case, ako chodievala linka 10 z Karpatskej, smer Slovenka!!! (23:37)
Kolka to nostalgia ma pochytila :-)))
Dokonca sa mi zdalo (to sa mi fakt asi len zdalo), ze to bol ten povodny nocny bus (s vylepsenym motorom a pod).
Jeden postreh z vecerneho cestovania linkou 25:
Tajovskeho SOUS smer Sasova, 18:08 (odchod podla grafikonu 18:06)
Strieborne nam. 18:22 !!! (grafikon 18:10)
Karpatska 18:34 (grafikon 18:20).
Myslim, ze to vela slov nepotrebuje. Male ospravedlnenie je, ze na ceste bolo trochu snehu (no zase az take hrozne to nebolo) a pred Slovenkou bolo tolko ludi, ze sa takmer vsetci skoro nepomestili do klboveho busu.
Apropos Hlasenie zastavok: Posledne 2 razy co som isiel busom hlasenie zastavok fungovalo "fantasticky": 2-3 zastavky bolo ticho, potom naraz vychrlilo 2-3 zastavky, zahlasilo nasledujucu a potom repete po 2-3 zastavkach.
? Ten kto zrušil 32 by sa mal denne prechádzať s kočikom po tej skvelej ceste ktorá vedie na Pršiansku terasu.Hlavne teraz v zime.Alebo tam byvajú iba milionári v socialnych bytoch /ako tie byty nazval bystricky zajac/,ktory sa vyvažaju na mercedesoch?Súdruhovia z MHD zobudte sa veď aj tam byvaju obyčajny ĺudia ktory sa potrebuju dostať do práce či obchodu.
Samozrejme, čím menší rozsah dopravy, tým drahšia prevádzka trombelusov. Dráty sa odpisujú, či jazdí jeden spoj za hodinu alebo za päť minút, meniarne musia byť v činnosti, vrchári v pohotovosti, to je jednoduché, takýmto spôsobom vyženiem náklady na trombelusy na takú sumu, na akú sa mi bude práve chcieť.
Čože sa deje? Autoškolu 182BS som nevidel asi pol roka (od septembra) a teraz za 4 dni už 3x. V piatok okolo 11:00 h bola v Radvani, v sobotu okolo 8:30 na Uhlisku (!), a tiež dnes ráno, 7:10 bola na THK? Žeby konečne prijali nových šoférov?
V piatok som navštívil bývalé družobné (dnes partnerské) mesto Banskej Bystrice - Salgótarján.
Okrem toho, že pre mňa bolo mimoriadne zaujímavé z hľadiska zloženia vozidlového parku, chcel by som poznamenať aj niekoľko interesantných postrehov (pre porovnanie s BB):
-oficiálne sa síce nastupuje len prednými dvermi, ale na zastávkach, kde niekto vystupuje (t.j. všetky v centre mesta) nastupujú cestujúci aj ostatnými. Vodič sa s kontrolou lístkov vôbec neobťažuje. Výmena cestujúcich na zastávkach tak prebieha plynule a vcelku rýchlo.
-majú v ponuke mesačné predplatné lístky - celosieťový stojí 2470 HUF a na jednu linku 1460 HUF.
-jednorazový lístok stojí veľa - 120 HUF v predpredaji (cca 20 Sk) a 165 HUF u vodiča (cca 27 Sk)!
-odchody liniek sú vcelku pekne preložené a cez víkend majú základné linky celodenný 60 minútový interval
-jediným mínusom snáď boli len klasické maďarské zastávkové CP s odchodmi len z východzej stanice, ale bez uvedenej jazdnej doby k danej zastávke, čo ne-miestnemu dosť sťažuje orientáciu v odchodoch spojov. V predajniach Nógrád Vólán ale bola k dispozícií knižná forma CP aj s jazdnými dobami. Každá linka má len jednu chrono platnú 24/7.
-Salgótarján má síce len 48 000 obyvateľov, ale z hľadiska MHD určite prevyšuje Banskú Bystricu...
-No a na záver niečo málo o vozidlovom parku. V MHD jazdia tieto typy vozidiel: Ikarusy 260, 280, 283, 411, 412, 415, 417, 435, 436, 480, Rába Contact, Volvo 7000 (12M a 18M).
a vy, deti, tiez padajte do p... s takymi prispevkami. Vonku nie je dost snehu na hranie, ze sem musite take hovadiny pisat? Urobme dohodu - ja tu KUA prestanem na vas nasr... revat, vy pojdete do p...i a toto forum nechame bystrickym dopravakom, co vy na to? Lebo kto koho prezyvku napodobnuje, to fakt nie je o tunajsej MHD!
A ostatnym pravidelnym citatelom sa ospravedlnujem za offtopic... ja uz budem slusny. ?
LUK: Nevieš náhodou, tá ženská o ktorej sa píše v článku, to je tá, ktorá jazdí(-ila) medzi Breznom a BB s mercedesom? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majkl
Okrem toho, že pre mňa bolo mimoriadne zaujímavé z hľadiska zloženia vozidlového parku, chcel by som poznamenať aj niekoľko interesantných postrehov (pre porovnanie s BB):
-oficiálne sa síce nastupuje len prednými dvermi, ale na zastávkach, kde niekto vystupuje (t.j. všetky v centre mesta) nastupujú cestujúci aj ostatnými. Vodič sa s kontrolou lístkov vôbec neobťažuje. Výmena cestujúcich na zastávkach tak prebieha plynule a vcelku rýchlo.
-majú v ponuke mesačné predplatné lístky - celosieťový stojí 2470 HUF a na jednu linku 1460 HUF.
-jednorazový lístok stojí veľa - 120 HUF v predpredaji (cca 20 Sk) a 165 HUF u vodiča (cca 27 Sk)!
-odchody liniek sú vcelku pekne preložené a cez víkend majú základné linky celodenný 60 minútový interval
-jediným mínusom snáď boli len klasické maďarské zastávkové CP s odchodmi len z východzej stanice, ale bez uvedenej jazdnej doby k danej zastávke, čo ne-miestnemu dosť sťažuje orientáciu v odchodoch spojov. V predajniach Nógrád Vólán ale bola k dispozícií knižná forma CP aj s jazdnými dobami. Každá linka má len jednu chrono platnú 24/7.
-Salgótarján má síce len 48 000 obyvateľov, ale z hľadiska MHD určite prevyšuje Banskú Bystricu...
-No a na záver niečo málo o vozidlovom parku. V MHD jazdia tieto typy vozidiel: Ikarusy 260, 280, 283, 411, 412, 415, 417, 435, 436, 480, Rába Contact, Volvo 7000 (12M a 18M).