Dnes len tak stručne:
L1: 1520, 1509, 1503, 1511, 1002?
L2+8: 1529, 1512
L3+9: 1515, 1006?, 1519
L6: 1514, 1524
L7: 1517
L20: 955BC
L22: 244AY, 351BJ, 349BJ
L34: 756BX, 460AI
L43: 028AG
L51: 694BI
L54: 632AS
L55: 245AY, 485AI, 649BU, 588AF
L90: 348BJ
Poštová banka skončila.
L1: 1520, 1509, 1503, 1511, 1002?
L2+8: 1529, 1512
L3+9: 1515, 1006?, 1519
L6: 1514, 1524
L7: 1517
L20: 955BC
L22: 244AY, 351BJ, 349BJ
L34: 756BX, 460AI
L43: 028AG
L51: 694BI
L54: 632AS
L55: 245AY, 485AI, 649BU, 588AF
L90: 348BJ
Poštová banka skončila.
Majkl
Okrem toho, že pre mňa bolo mimoriadne zaujímavé z hľadiska zloženia vozidlového parku, chcel by som poznamenať aj niekoľko interesantných postrehov (pre porovnanie s BB):
-oficiálne sa síce nastupuje len prednými dvermi, ale na zastávkach, kde niekto vystupuje (t.j. všetky v centre mesta) nastupujú cestujúci aj ostatnými. Vodič sa s kontrolou lístkov vôbec neobťažuje. Výmena cestujúcich na zastávkach tak prebieha plynule a vcelku rýchlo.
-majú v ponuke mesačné predplatné lístky - celosieťový stojí 2470 HUF a na jednu linku 1460 HUF.
-jednorazový lístok stojí veľa - 120 HUF v predpredaji (cca 20 Sk) a 165 HUF u vodiča (cca 27 Sk)!
-odchody liniek sú vcelku pekne preložené a cez víkend majú základné linky celodenný 60 minútový interval
-jediným mínusom snáď boli len klasické maďarské zastávkové CP s odchodmi len z východzej stanice, ale bez uvedenej jazdnej doby k danej zastávke, čo ne-miestnemu dosť sťažuje orientáciu v odchodoch spojov. V predajniach Nógrád Vólán ale bola k dispozícií knižná forma CP aj s jazdnými dobami. Každá linka má len jednu chrono platnú 24/7.
-Salgótarján má síce len 48 000 obyvateľov, ale z hľadiska MHD určite prevyšuje Banskú Bystricu...
-No a na záver niečo málo o vozidlovom parku. V MHD jazdia tieto typy vozidiel: Ikarusy 260, 280, 283, 411, 412, 415, 417, 435, 436, 480, Rába Contact, Volvo 7000 (12M a 18M).