podľa § 46b ods. 1 písm. a) zákona NR SR č. 164/1996 Z. z. o dráhach má cestujúci právo na "bezpečnú, pokojnú a pohodlnú prepravu dráhovým vozidlom, na ktoré má cestovný lístok, miestenku, a to do stanice alebo zastávky, po ktorú zaplatil cestovné". Z praxe je však medzi cestujúcimi a BBDS zásadne rôzny pohľad na pohodlnosť prepravy, o ktorej je však objektívne ťažko hovoriť, keď sa musím pozerať na ľad na vnútornej strane okna vozidla. Ponúka sa otázka, či takéto dráhové vozidlo neohrozuje zdravie osôb a či dopravca nie je povinný zastaviť prevádzku takéhoto vozidla podľa § 27 ods. 1 písm. c) zákona NR SR č. 164/1996 Z. z. o dráhach.
nedovoľujem si odhadnúť, aká je "definícia" busboardu, tak reklamu zaberajúcu "väčšiu" plochu na vozidle označujem ako veľkoplošná reklama, keďže nebola celoplošná ?
Je to presne o nerovnomernom rozložení spojov. Kým idú v priebehu 8 min. dva spoje (8:08 a 8:16), potom ide ďalší až o 22 min. (Tebou spomínaný 8:38). Pri nesprávnom spôsobe nástupu len jednými "pol-dverami" dochádza k meškaniu jedného spoja, následný, ktorý ide po ňom už po 8 min. ide skôr poloprázdny, čím sa ešte výraznejšie zvýši čas, kým pôjde ten po 22 min., ktorý už jednoducho nemá ani šancu ísť v súlade s CP a nieto ešte kapacitne uspokojiť množstvo ľudí, ktoré sa v tom čase v priebehu pol hodiny nazbiera. Najhoršie je, že sa zďaleka nejedná o ojedinelý prípad, ale je ich kvantum (napr. aj #6758) a navyše je to chronická prax...
Kami
To akoze SADka soferom zraza prachy za to ze kuria?
Vsak to je uplny brutal!
Nemala by sa pozriet na zimu v trolejbusoch hygiena?
Urcite existuje na to nejaka norma. Predsa nie je normalne aby v trolejoch nekurili ked je von -10.
Kami
To akoze mam ujovi soferovi zabuchat na budku a povedat mu ze nech zakuri?
Dnes o 6:37 v troleji c 7 smerom do mesta bola totalna zima. Kedze bol trolej dost napchaty ako tak sme nadychali ale ked pri VUB skoro vsetci vystupili citelne sa ochladilo.
Co s toho ten sofer ma ked nekuri?
Co s toho SAD ma si predstavit viem.
Ako sa pohodlne cestuje rano zo Sasovej?
Zastavka Karpatska (uz mimo spicky, no "vdaka" zmene grafikonov predsa spicka): 8:38, linka 25
Autobus prisiel na zastavku taky prepchaty, ze zobral asi 3 ludi. Cela plna zastavka mala jednoducho smolu! Takych 40-50 ludi!
Asi sa niekto z vrchnych spolieha, ze nasledny spoj linky 90 vsetkych zoberie. Ale nie vsetci chcu ist tym smerom ako ide L 90 a na inych zastavkach (kedze je to expres) ani nezastavil!
je pravda ze discpecer moze dialkovo ovladat kurenie a do isteho casu sa to tak robilo. Ako uz sofer v #6762 napisal, teraz je zodpovednost hodena na vodicov. Myslim ze stav ked trolejbusy su biele od namrazy (videli ste reklamu na Apline diesel ? ) je neunosny. Zodpovednost za kurenie by sa mala opat preniest na dispecera.
budem parafrazovat "To vie len On".
Tieto famy su znacne rozsirene, ale nepriame dokazy naznacuju ze k zmene od 1.2. nedojde. Skutocny stav vsak pozna jediny citatel/prispievatel tohto fora.
skutocne to nie je zly napad , ak sa nic zle nestane tak do konca mesiaca budu vsetky linky. A potom to vsetci mozete skontrolovat - viac hlav, viac kapusty.
Dnes na L22:606be wow 028ag,813af L54-632as s reklamou na očkovanie L53-088? L55- 245ay L51-297ah L56-027ag dnes som na L2,3,8,9 videl len jednu 732 karosu ostatné deviatkoue bohvie či sedmičkové pomrzli alebo čo???:-D
Mám dve otázky: - je to pravda, že od februára bude chodiť znova 24 ? - a je to pravda, že kúrenie v trolejbuse zapína diaľkovo dispečer v Kremničke ? Viem že tá prvá je už ošumelá, ale počul som taký pokec...... Ď.