Reakcia na: Jano14 #56164:
Je tu ešte jeden problém, uvediem príklad: ak rozdelíme nejaký prúd napr. Sásová - VUB - ŽST a Sásová - VUB - Radvaň, tak jedna linka má dojazd 15 minút a druhá 30 minút, pri obehu potom vzniknú tzv. diery, resp. stav, že minimálne v jednom smere nebude schopnosť dodržať rozpätie 10 / 15 minút, ale minimálne v jednom smere napr. nepôjde z VUB na Sásovú 05, 15, 25, 35, 45, 55 (pri jednej linke, či už dlhej, alebo krátkej), ale 05, 10, 25, 30, 45, 50. A sme zase pri tom, že nikto nie je kúzelník a bolo by / je neefektívne aby napr. dlhá linka čakala zbytočne polhodinu na konečnej k pravidelnému intervalu a kôli tomu treba ďalší autobus a najmä šoféra. Mylím tým napr. rameno Rudohorská - Ďumbierska - VUB (20, 21, 22, 23 dnes) a to isté, rameno Tatranská - Partizánska - VUB (26, 28) dnes). Napr. dnes je to tiež na linkách 7 a 26 smer Internátna pekná ukážka: cez víkendy ,,7,, chodí :25 a ,,26,, : 37, a potom 50 minút diera, detto cez pracovné dni v sedle ,,7,, :20 a ,,26,, :34 a potom 45 minút diera, v špičke ,,7,, : :20 a ,,26,, :14 a :44. Toto je presne to, keď je plno liniek odvšadial všade a každá má úplne rozdielnu dobu jazdy a sú riedke intervaly, tj. ide to zasebou a potom dlho nič. Pokiaľ niekto nebude mať ,,gule,, toto utnúť a prekopať systém, lebo však chceme priame spojenia všade, tak dovtedy bude celá MHD prakticky nepoužiteľná pre plne platiacich cestujúcich ako alternatíva autu.
Postaja