Reakcia na: draxter #54600:
Ubezpečujem ťa že zákon o CD poznám, kedysi som s ním riešil dosť veľa agendy (keď si dopravcovia v BSK mysleli že pre nich neplatí).Tvoje chápanie §11 je že prevádzková povinnosť sa nevzťahuje na dopravcu ktorý nemá zmluvu o službách? Lebo ja to chápem tak, že dopravca je povinný dodržovať ako DL, tak zmluvu o službách. Ak zmluvu o službách nemá, stále je povinný jazdiť podľa DL.
Pozri tiež §48, ods. 1, písm. u) spomínaného zákona: "Dopravný správny orgán uloží pokutu od 100 eur do 15 000 eur tomu, kto prenechá výkon pravidelnej dopravy inému dopravcovi alebo prevedie autobusovú linku bez súhlasu správneho orgánu, alebo svojvoľne prestane vykonávať pravidelnú autobusovú linku, alebo zruší alebo opustí autobusovú linku bez súhlasu správneho orgánu."
jednoducho neschopnosť, kraj keď vstúpil do týchto vôd,mal mať riešenie. A nie len mleť politicky na Kotlebu. Obce si teraz objednajú busy a budú žalovať kraj za náhradu škody pre nesplnenie zabezpečenia dopravnej obslužnosti. Nádhera, to bude šou!
presne!
Viko
A k tomu čo pľuješ po mne, skúsim to ešte raz a podrobne vysvetliť (aj keď 810zssk sa o to tiež snažil, za čo mu ďakujem, ale možno to na druhý raz lepšie zaberie).
Podmienkou pre vykonávanie PAD je (okrem nárokov na dopravcu samotného) licencia a schválené náležitosti z nej vyplývajúce - CP, cenník. Až keď chcem jazdiť vo verejnom záujme, vtedy potrebujem nejakú zmluvu. Keď tú zmluvu nemám, tak jazdím na komerčné riziko, alebo inak povedané, na vlastnú päsť.
Ak by bola diskusia v rovine, že ponúknutím na podpis neplatného dodatku boli uvedení do omylu a plnili v dobrej viere, potom áno, súhlasím, že má zmysel nárokovať si peniaze od kraja. Lenže práve Kvorka napísal "dopravca jazdil podľa licencie, teda mu treba zaplatiť", a to je, ako som vyššie uviedol, absolútny nezmysel, preto som sa toho chytil.