Reply on: MatejBA #54598:
Ak je zmluva (rozumej dodatok 9, alebo slovami starého uja doplnok) neplatná, dopravca nemá povinnosť jazdiť a plniť ju: teda kraj však jazdiť zadarmo od nikoho žiadať nemôže, preto dopravca oddnes nejazdí. Podľa obchodného zákonníka ho do straty nemôže nik nútiť. A pokuty správny orgán ani nech nespomína, dopravca oznámil že dneškom nepremáva tak pokuta bude rovno výsmech od toho,kto neplatnosť spôsobil.
jednoducho neschopnosť, kraj keď vstúpil do týchto vôd,mal mať riešenie. A nie len mleť politicky na Kotlebu. Obce si teraz objednajú busy a budú žalovať kraj za náhradu škody pre nesplnenie zabezpečenia dopravnej obslužnosti. Nádhera, to bude šou!
presne!
Viko
A k tomu čo pľuješ po mne, skúsim to ešte raz a podrobne vysvetliť (aj keď 810zssk sa o to tiež snažil, za čo mu ďakujem, ale možno to na druhý raz lepšie zaberie).
Podmienkou pre vykonávanie PAD je (okrem nárokov na dopravcu samotného) licencia a schválené náležitosti z nej vyplývajúce - CP, cenník. Až keď chcem jazdiť vo verejnom záujme, vtedy potrebujem nejakú zmluvu. Keď tú zmluvu nemám, tak jazdím na komerčné riziko, alebo inak povedané, na vlastnú päsť.
Ak by bola diskusia v rovine, že ponúknutím na podpis neplatného dodatku boli uvedení do omylu a plnili v dobrej viere, potom áno, súhlasím, že má zmysel nárokovať si peniaze od kraja. Lenže práve Kvorka napísal "dopravca jazdil podľa licencie, teda mu treba zaplatiť", a to je, ako som vyššie uviedol, absolútny nezmysel, preto som sa toho chytil.