Rozmýšľali ste niekedy, prečo nie je intervalový cestovný poriadok na trati Bystrica-Zvolen? Ja som si to niekedy v minulosti vyhodnotil ako dôsledok jednokoľajnej trate a viac som nad tým neuvažoval.
Ale potom mi nedalo pokoj, že v okolí Prahy je intervalový cestovný poriadok aj na jednokoľajných tratiach s podobne hustou prevádzkou. Tak som si to skúsil nakresliť a výsledok je v prílohe.
Keďže je práve doba zverejňovania návrhov GVD na nasledujúci rok, je to zároveň môj návrh na úpravu, keby náhodou niekto z diskutujúcich pracoval na odbore dopravy BBSK.
Ale potom mi nedalo pokoj, že v okolí Prahy je intervalový cestovný poriadok aj na jednokoľajných tratiach s podobne hustou prevádzkou. Tak som si to skúsil nakresliť a výsledok je v prílohe.
Keďže je práve doba zverejňovania návrhov GVD na nasledujúci rok, je to zároveň môj návrh na úpravu, keby náhodou niekto z diskutujúcich pracoval na odbore dopravy BBSK.
Ale snáď nechcú prispôsobovať úroveň CP mentálne zaostalým aby potom aj tá úroveň služieb taká bola ako keby ju takí poskytovali ...
dns.mk
Pri zmätočných trasách spojov v rámci jednotlivej linky by to bolo celkom zaujímavé harakiri ako označiť v jednom CP na štýl ako je v MHD 6-8 druhov trás. Možno námet pre SADistov na zprehľadnenie trás a zavedenie mustra 2 max. 3 varianty trás spojov v rámci jednej linky. To by si vyžadovalo ale myslieť a pracovať, prepracovať obehy, t.j. 30 rokov staré obehy látané s miernymi modifikáciami po vystrihnutí, posúvaní spojov a prehadzovaním pár spojov medzi turnusmi a teda zmenu návykov a boľševického postoja z čias pred rokom 1989, kedy so založenými rukami s garantovaným prílevom financií od štátu (resp. od samospráv s prenesenými kompetenciami) neboli nútení sa nejak od roboty pretrhnúť aby posunuli kvalitu dopravný služieb ponukou spojení a ich štandardov na vyššiu úroveň. Nechápem, ako môže niekto s takýmto prístupom prežiť v tomto režime pokiaľ nie je istený nejak pokútne, že mu nehrozí strata biznisu, či miesta.