Keby sa ozvem na okresný úrad, že či mi to môžu aspoň elektronicky poslať - myslím tie technické výkresy, ktoré musia mať ako podklad pri rozhodovaní o udelení stavebného povolenia -, tak by to mohli poslať nie?
Jediná zverejnená vec je stavebné povolenie na areálové komunikácia a spevnené plochy, ale už pri letmom pohľade je zrejmé, že kadečo sa nerealizovalo ani tak, ako je to v tom dokumente. http://uradnatabula.banskabystrica.sk/images/app_icon/pdf.gif
Prosím Vás, kde nájdem k dispozícií kompletné pôdorysy stanice so zakreslením vedenia inžinierskych sietí? A ešte kde sa nachádza zásobník čerpacej stanice? Lebo som počul taký argument, že usporiadanie nástupíšť, vjazdu a výjazdu nebolo možné inak, lebo tam sú vedenie rôzne inžinierske siete a zásobník benzínky tam je. Tak chcem vedieť, že či je to pravda alebo blud mudrlanta, čo hľadá obhajobu pre ten paškvil, ktorý vybudovali.
"Práce zároveň počítajú s vyznačením zastávok mestskej hromadnej dopravy vodorovným dopravným značením."
Aj toto sa minie účinku, rovnako ako aj zastávky na Starohorskej, rázc. a Tatranskej sú permanentne obsadené zaparkovanými autami, niekedy až tak drzo, že cestujúci napr. s kočíkom má problém prebojovať sa od prístreška k dverám autobusu.
A Zvolen 5:15 dať von, medzi mestami Banská Bystrica a Zvolen sa neprepravuje. Je to 611506/6 a nie 611506/8 (chybné označenie). Niektoré spoje 503402 mohli byť doplnené aj v náväznej linke do Námestova.
Neviem, čo je so spojmi do ČR, ale v prevažnej väčšine zatiaľ chýbajú vo výpisku SAD ZV a ktoré nástupištia majú? Z N.1 neodchádza nič (nefunkčný odkaz)?
-chýba kolónka Brno ÚAN Zvonařka (iná ako Benešova tř. 9:35t - spoj 601903/44 zrušený): 6:00(1)(2)(3)(4)(5)(7) 601710/1, nový spoj 7:45(63) 601903/42 ide 28.9. a 17.11... (ale vnútroštátku má linka 601903 povolenú bez mriežky, iba tento spoj neberie po Zvolen), 17:35(7) 603703/3
-chýba kolónka Plzeň,CAN: 22:40(4)(7) 603703/1
-v kolónke Praha ÚAN Florenc chýbajú vyobrazené všetky ďalšie spoje liniek 606705, 601701, 802702, 601711, okrem spoja 12:00(7) linky 601903 so zdupľovanými riadkami; 5:00 606705/2, 6:50(1)(4)(5)(7) 601701/12, 10:50 802702/1, spoj 601903/16 11:30t5 je zrušený (nepôjde 28.9.), 12:00(1)(2)(3)(4)(5)(7) 606705/4, 12:00(7) 601903/6 zostáva, 15:45(7)18 ide od 29.10. (presun 601903/8 z Prahy,hl.n. 15:45t4 a úprava znamienka a neg.značiek), 21:30 601711/2, 23:20 802702/3
-v kolónke Praha,hl.n. chýba 13:28(7) 603702/6; pribudnú občasné medzisviatkové spoje po celoštátnej zmene CP 601903/2 7:45(67), 601903/4 9:45(62), 601903/96 13:45(68))
-chýba kolónka Staré Město, žel.st. 8:00(1)(2)(3)(4)(5) 601712/2, 8:00(6)(7) 601712/4
-MAL teda chýbajú i v opačnom smere - Košice: 1:25 802702/4, 14:40 802702/2, Brezno: 6:50(2)(6) 603703/2, 12:45(1) 603703/4, 19:15(6)16 nejde 30.9. a 18.11.; Donovaly 15:15(6)16 ide od 28.10. 601903/1 (po presunutí spoja 601903/41 15:10(30) a úprava znamienka a neg.značiek), Harmanec: spoje 601903/35(33) a 601903/15(35) sú zrušené, spoj 601903/5 22:00(5) pôjde tiež 27.9. (z vývesiek sa nestihneme dozvedieť) a 16.11., keďže nepôjde 29.9. a 17.11.; po celoštátnej zmene CP pribudnú občasné medzisviatkové spoje 601903/15 22:00(61), 601903/95 22:00(64), 601903/45 22:00(64), 601903/7 3:45(65)+1 deň (prechádza polnocou so zmenou dátumov);
Warszawa je hádam odchod 3:30(6), prečo vidím 4:30(6)?
Načo sa zobrazujú zaniknuté spoje "n", "79", "f...", zbytočné zavádzanie, bardejovské nočáky 701501 2:00/2:20 už nechodia, ani spoj 15:30, načo mŕtva linka 404502 a kolónka Štúrovo, alebo 3 spoje v Šahách, či mýliaci zaniknutý spoj 9:25 do Ružomberku? Senica 15:20 tiež už od celoštátnej zmeny nechodí.
Načo sa vyobrazujú medzinárodné spoje s mriežkou smer Humenné 702802, 702803, 702805, keď cieľovú zastávku majú na našom území a z BB je vnútroštátna preprava zakázaná? To sú nie odchody, ale možné orientačné príchody (pre čakajúcich niekoho z tých spojov?, veď sem zájdu len dopytovo). To isté je aj v Brezne,žel.st. na "tisoveckej" výveske, zbytočne zhutnené riadky nepoužiteľných spojov...
Človek sa nedozvie pri niektorých cieľoch do dedín zachádzky (cez Riečku, Králiky/Kordíky, Moštenicu), Pohr.Bukovec cez víkend tam oddeľujú posledný spoj cez Hiadeľ a Moštenicu, veď aj tie 2 pred ním idú cez ne a okrem toho aj cez Podkonice. Vzdialenejšia konečná Trstená, (príp. Zákamenné.rázc.Novoť) neexistujú, niektoré spoje z 503402 nie sú doplnené.
Spoje 611404 14:20x Zvolen cez Vlkanovú by som uvádzal aj v kolónkach Krupina a Dudince (aj na výveskách na Zvolenskej ceste). Spoj 17:50(7) Hontianske Nemce dáva cez Zvolen, kde končí jedna linka, ale že to ide cez Banskú Štiavnicu prechádzajúc na Hont druhou, to sa už nedozvieme.
Od 1.10. budú ďalšie zmeny na 3-4 DAL linkách + MHD na AS, tak čakám doplnenia.
SAD ZV dvíha platy zamestnancom, tak snáď aj tým, ktorí tvoria cestovné poriadky a taktiež oznamy a títo ľudia si konečne povedia- je čas napísať aj niečo súvislé a vyprodukovať niečo múdre vo výške môjho platu...
nebude, lebo bus MHD teraz urobí vnútri AS dve kolečká nameisto pôvodne plánoveného jedného (v dsôledku absolútne nevhodnej zmeny presunu stanovísť MHD na výstupisko PAL a DAL). Takže možno to bude oveľa dlhšia (časovo) zachádzka ?
Ak sa nemýlim, terminál postavil súkromný investor, lebo mesto na to nemalo a mesto za to nakoniec aj tak zaplatí. Nieto teda divu, že investor postavil terminál tak, aby prehnal čo najviac ľudí obchodmi, dopravná funkcia je len sekundárna.
Správny postup mal byť, že by mesto ponúklo investorovi pozemok zadarmo ale s tým, že postaví terminál s dopravnou funkciou podľa želania mesta.
Po tom ako Terminal Vlak-Bus-Shopping pobavil cele slovensko predsa museli aj niekoh nastvat. Zial odniesli si to najme sasovcania. Rychly prestup z MHD do vlaku a spat uz nebude mozny. Najme pri meskani nasich socialnych vlakov ZSSK. Jedina dobra vec je ze ta zastavka sa vola Banska Bystrica, AS pretoze ak by to dali na Terminal Vlak-Bus-Shopping tak by smiech niektori nevedeli udrzat.
Najlepsie riesenie pre sasovcanov by bola zmena 28 - konecna na žel. stanici bez zachadzania do terminalu.
Keby AS bola postavená tak, aby spĺňala primárnu dopravnú funkcia a bola skutočne prestupným terminálom VHOD, tak by dopravná časť bola logicky situovaná čo najbližšie k ŽST a autobusové linky MHD mali byť ukončené na nej podľa možností všetky (tie, ktoré by mali mať v okolí konečnú). Pred ŽST by bola konečná trolejbusovej dráhy + prípadne priebežná zastávka pre autobusy, pre ktoré by to bolo vhodné a na AS, hneď vedľa, nie o 250 m popri/a cez/okolo obchodného centra. Ale o tom sme snívali 30 rokov a teraz už môžeme do konca života.
Samotné OC tam samozrejme, nielen vzhľadom na vlastnícke pomery, musí byť, ale je pre cestujúcich do určitej miery aj účelné. AS však vôbec integrovane prepojená so ŽST a mestskou dráhou nie je a navyše keď som si to tak viackrát prechádzal, tak nikoho nezaujímalo to, že okrem potreby prehnať ľudí cez OC, aby tam urobili biznis, skutočne pri dopravnej stavbe je podstatné, aby umožňovala aj čo najrýchlejší a najjednoduchší presun a prestup cestujúcich medzi jednotlivými dopravnými systémami. Tomu zodpovedá aj zatiaľ nedostatočná navigácia cestujúcich od ŽST do miesta vybavenosti AS, zastávky MHD na AS a obdobne tak od AS v smere na ŽST a k MHD pred ňou. Celkovo, keď v BB či už na ŽST alebo na novej AS človek vystúpi, ďalšia navigácia a odporúčanie využitia MHD je nulová.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pepe14
Najlepsie riesenie pre sasovcanov by bola zmena 28 - konecna na žel. stanici bez zachadzania do terminalu.