Reakcia na: 810zssk #53043:
Máš veľkú pravdu, zbytočné komplikovanie aktuálnej dopravnej tepny ktorou je Železničná stanica, zo ŽST sa po novom dostanem stále skvele do Podlavíc, na Fončordu a do Radvane všetkými linkami doteraz sem premávajúcimi. Zatiaľ čo spojenie zo Sásovou sa nejako intergalakticky zrušilo ? Linku 97 nejdem ani komentovať, celkovo KATASTROFA.
A nakoniec je zaujímavé to že na Terminál sa dostanem zo Sásovej "perfecto" a z iných mestských častí
ani len jednou linkou ?? (neberem do úvahy L97, ktorá ja takmer nevyužiteľná ? ).
Napokon musíme poďakovať činnosti pána Modranského a "pracovnej skupiny pre MHD" za rozvážnu a veľmi účelnú robotu na týchto zmenách ktoré tento spolok navrhoval už od apríla tohto roka ? ?
SJT.1
Keď je doprava predmetom biznisu a ako daktoho ošklbať, že si musia autobusy parkovať kdesi v háji, tak je to vizitka tých čo v doprave "melú".
Pokojne mohli ubrať z parkovania pre IAD a dať tam 15-20 miest pre autobusy. Ostatne tušíš aspoň "by-očko", že koľko prímestských liniek v BB končí na autobuske? Diaľkové linky pripočítaj ... a potom píš.
A to obratisko v Termináli, tak to je teda "kauf" ? Tebe nezaplo, že autobusová časť mala byť spravená tak, aby to bolo prepojené s obratiskom MHD a teda mohla byť MHD časť, PAD a diaľková+medzinárodná doprava. V prvom rade mali riešiť priestor pre autobusy a čakáreň + infocentrum. Pri troche snahy to mohlo byť hneď pri staničnej budove a s prístupom k prvému nástupišťu, čo donedávna bolo aj možné zo starej stanice a bolo to celkom praktické. Namiesto toho tam ten idiot čo to projektoval vycapil zásobovanie, pretože to je to, čo asi musíme mať najbližšie pri železničnej stanici a nie autobusový terminál. ? Obchody mali dať čo najbližšie smerom k zimáku a Nám. Slobody a zásobovanie malo mať pod nimi práve vjazd tam kde majú autobusy, pretože na zásovanie sa fakt nemusí nikto pozerať. Ale nuž, projektovala sa nákupná a nie autobusová stanica.