Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nejako sa na RJ lepí smola. Je za tým náhoda alebo objektívna príčina (napr. prehriate vozne vplyvom nefunkčnej klimatizácie a nemožností otvárať okná v kombinácii so zlým zdravotným stavom cestujúceho)???
Už počas minulého týždňa boli zaznamenané dva kolapsy cestujúcich vo vlakoch RegioJet, z toho jeden smrteľný. To zároveň vysvetlľuje príčinu opätovného meškania večerného RJ vlaku do Zvolen v pondelok minulý týždeň, o ktorom tu už bola reč.

1.8.2016, Horná Štubňa obec
"Na zastávke Košťany nad Turcom k vlaku RJ 1011 RJSK privolaná pre cestujúcu RZP z dôvodu náhlej nevoľnosti, potom ju však cestujúca odmietla. Pri opakovanej nevoľnosti cestujúcej vlak zastal medzi Odbočkou Dolná Štubňa - Čremošné, na zastávke Horná Štubňa obec, odkiaľ bola privolanou RZP cestujúca odvezená na ošetrenie."

4.8.2016, Ružomberok
"Po zastavení vlaku RJ 409 RJSK vlaková čata ohlásila výpravcovi, že privolali RZP k cestujúcemu, ktorý odpadol. Privolaná RZP muža (občan ČR, 61 rokov) oživovala, no neúspešne, následne ho vyložila z vlaku a ten bol odvezený pohrebnou službou."

zdroj: http://www.zsr.sk/slovensky/media-room/vyjadrenia-pre-media-2016/august/nehody-a-mimoriadnosti-na-tratiach-zsr-za-31.-tyzden.html?page_id=4829
Reakcia na: PeterBB #52112:
Bohužiaľ, aj takéto veci sa stávajú, odpoveď od RJ na ich Facebooku:

Dobrý den, dnes ráno se při přestupu na vlak RJ 401 omdlel jeden z cestujících. Personál okamžitě cestujícímu poskytl první pomoc a zavolal záchrannou službu, navzdory tomu klient bohužel zemřel. Celá událost nás velmi mrzí a vyjadřujeme tímto hlubokou soustrast rodině. Cestujícím se spoje RJ 401 se omlouváme za zpoždění, k němuž došlo při snaze o záchranu života cestujícího. Zpoždění RJ 401 dosáhne 200 minut a zpožděn bude také spoj RJ 404 a to pravděpodobně o 180 minut. Klienti z těchto spojů mají možnost svoje jízdenky bezplatně stornovat. Ještě jednou se všem velmi omlouváme, celá událost nás skutečně mrzí. Radka za tým RegioJetu
Ďalšia masívna redukcia diaľkovej dopravy SAD Lučenec
http://portal.cp.sk/News.aspx?c=7&mi=1

Spoje prechádzajúce cez Banskú Bystricu zrušené od 15.8.2016:
- 5:50(6) Tornaľa - 8:30(6) Banská Bystrica
- 12:50(6) Banská Bystrica - 15:35(6) Tornaľa
- 7:10x Tornaľa - 9:55x Banská Bystrica
- 12:50x Banská Bystrica - 15:35x Tornaľa
- 14:15(7) Rimavská Sobota - 16:15(7) Banská Bystrica
- 17:25(7) Banská Bystrica - Tisovec - 19:40(7) Rimavská Sobota
- 5:30 Rimavská Sobota - 7:55 Banská Bystrica - Žilina - 11:15 Trenčín
- 14:30 Trenčín - 17:10 Zvolen - 18:40 Rimavská Sobota
Reakcia na: BB-Schuhu #52108:
Tak už sa pohol, cez Harmanec jaskyňu prešiel s meškaním 82 minút. Už teraz som zvedavý čo bolo príčinou a či teda mu opäť došla nafta na rovnakom mieste po štyroch dňoch...
Reakcia na: BB-Schuhu #52108:
Už má 60 meškanie ?
Reakcia na: S499.1023 #52107:
Áno, je to tak ako píšeš. Rovnako ani ja neviem, ktoré HDV v daný deň išlo.

Ale, dnes 1.8.2016 je podľa tis.zsr situácia podozrivo rovnaká. RJ prešiel odbočkou Dolná Štubňa o 21:20 s meškaním 36 minút, no potom sa objavil údaj zo ŽST Čremošné, kde udáva meškanie vlaku pred príchodom a postupne sa zvyšuje zo spomínaných 36 minút (aktuálne je 47 minút). Žeby po 4 dňoch rovnaká situácia?
Reakcia na: kvorka #52105:
Tak som vygooglil, že pravidelne jazdí okuliarnik KDS, v prípade neschopnosti alebo plánovanej údržby bardotka Výhrevne Vrútky. Tak neviem, čo šlo ten deň.
Po včerajších intenzívnych búrkach zostala poškodená a neprejazdná cesta cez Kremnické Bane, obchádzka pre osobná autá vedie cez Krahule. SAD ZV by mala zverejniť informáciu o opatreniach na linkách č. 613409 a 613503, nakoľko skoré obnovenie premávky sa podľa vyjadrenia SSC nepredpokladá.
Reakcia na: S499.1023 #52104:
Jasne ze chyba Rj.ta druha cast otazky len k faktu od koho sa poziciava 😉 Ty nie si dopravca,ktory by nemal jazdit na vypary,to je o hanbe a risku vo vztahu k zakaznikovi.
Reakcia na: kvorka #52103:
Myslím, že Výhrevne Vrútky ale to nie je podstatné, ŽltoZlo ho má prenajatý, tak sa má starať aj o to, aby mali natankované (nemal by som kritizovať, lebo s obľubou jazdím k pumpe na posledné výpary a tankuje naopak až po okraj hrdla, len aby som nemusel k pumpe príliš často).
Reakcia na: BB-Schuhu #52102:
šetrenie na nesprávnom mieste? čo to je za rušeň? nie náhodou ZSSK Cargo?
Mimoriadna udalosť na trati Banská Bystrica - Dolná Štubňa, odb. dňa 29.7.2016
Vlak RJ 1011 RegioJet uviazol v km 37,700 z dôvodu nedostatku pohonných hmôt na rušni. Dopravca RegioJet požiadal o poskytnutie rušňa na stiahnutie vlaku do ŽST Čremošné dopravcu ZSSKC. Trať uvoľnená o 23:00. Meškanie 107 minút.

zdroj: http://www.zsr.sk/slovensky/media-room/vyjadrenia-pre-media-2016/august/nehody-a-mimoriadnosti-na-tratiach-zsr-za-30.-tyzden.html?page_id=4812

Nechýbalo veľa a ostal by stáť v niektorom z tunelov...
Reakcia na: Petik #52100:
Napriek tomu si myslím, že rozdelenie Československa bolo OK. Vieš si predstaviť, ako by sa v Československu delili eurofondy?
Reakcia na: S499.1023 #52097:
To ano, ale tak na Balkane. My nie sme ziadne horkokrvne narody aby nieco podobne hrozilo. Tu moze dost tak k bitke v krcme.
Reakcia na: BB-Schuhu #52096:
Rekonštrukcia sa robila jedine v Čremošnianskom tuneli, tam sa znižovala niveleta. Okrem toho sa rekonštruoval ešte Uľanský tunel I. (nad Uľankou) ale ten kvôli odvodneniu a sanácií svahu, keďže celý svah nad tunelom je nestabilný. Ostatné sa významne nerekonštruovali.
Reakcia na: Petik #52095:
Papuľovanie vedie kľudne až k občianskej vojne.
A k prierezu - ak na to chceš eurofondy, musíš to dať do nákladných koridorov a mať profil minimálne UIC GC.
Reakcia na: Petik #52095:
Mne sa tak zdá, že niveleta koľaje sa znižovala len vo vrcholovom Čremošnianskom tuneli, a to počas rekonštrukcie (1989-1993). O rekonštrukcii ostatných tunelov neviem.
Reakcia na: S499.1023 #52093:
Neviem, ako to presne s tymi prierezmi tunelov je, ale domnievam sa, ze v 80-rokoch sa znizovala niveleta kolaje v tuneloch prave kvoli elektrifikacii, hoci podla novsich noriem to uz zrejme zase nevyhovuje. Ak niekto vie viac, nech napise.
No a ak to bolo OK v 80-tych rokoch, znamena to zrejme, ze by to bolo na nejaku vynimku z noriem realizovatelne aj dnes.
Profil trate nahrava elektrifikacii, otazka je, ci je pocet vlakov dostatocny (10 parov rychlikov, asi 4 nakladne vlaky + v severnej polovici este 15 parov osobakov).
K bodu 2 - "papulovanie" rozhodne nevyvazi vsetky nevyhody. Teraz sa papuluje na EU.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.