Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kvorka #52105:
Tak som vygooglil, že pravidelne jazdí okuliarnik KDS, v prípade neschopnosti alebo plánovanej údržby bardotka Výhrevne Vrútky. Tak neviem, čo šlo ten deň.
Po včerajších intenzívnych búrkach zostala poškodená a neprejazdná cesta cez Kremnické Bane, obchádzka pre osobná autá vedie cez Krahule. SAD ZV by mala zverejniť informáciu o opatreniach na linkách č. 613409 a 613503, nakoľko skoré obnovenie premávky sa podľa vyjadrenia SSC nepredpokladá.
Reakcia na: S499.1023 #52104:
Jasne ze chyba Rj.ta druha cast otazky len k faktu od koho sa poziciava 😉 Ty nie si dopravca,ktory by nemal jazdit na vypary,to je o hanbe a risku vo vztahu k zakaznikovi.
Reakcia na: kvorka #52103:
Myslím, že Výhrevne Vrútky ale to nie je podstatné, ŽltoZlo ho má prenajatý, tak sa má starať aj o to, aby mali natankované (nemal by som kritizovať, lebo s obľubou jazdím k pumpe na posledné výpary a tankuje naopak až po okraj hrdla, len aby som nemusel k pumpe príliš často).
Reakcia na: BB-Schuhu #52102:
šetrenie na nesprávnom mieste? čo to je za rušeň? nie náhodou ZSSK Cargo?
Mimoriadna udalosť na trati Banská Bystrica - Dolná Štubňa, odb. dňa 29.7.2016
Vlak RJ 1011 RegioJet uviazol v km 37,700 z dôvodu nedostatku pohonných hmôt na rušni. Dopravca RegioJet požiadal o poskytnutie rušňa na stiahnutie vlaku do ŽST Čremošné dopravcu ZSSKC. Trať uvoľnená o 23:00. Meškanie 107 minút.

zdroj: http://www.zsr.sk/slovensky/media-room/vyjadrenia-pre-media-2016/august/nehody-a-mimoriadnosti-na-tratiach-zsr-za-30.-tyzden.html?page_id=4812

Nechýbalo veľa a ostal by stáť v niektorom z tunelov...
Reakcia na: Petik #52100:
Napriek tomu si myslím, že rozdelenie Československa bolo OK. Vieš si predstaviť, ako by sa v Československu delili eurofondy?
Reakcia na: S499.1023 #52097:
To ano, ale tak na Balkane. My nie sme ziadne horkokrvne narody aby nieco podobne hrozilo. Tu moze dost tak k bitke v krcme.
Reakcia na: BB-Schuhu #52096:
Rekonštrukcia sa robila jedine v Čremošnianskom tuneli, tam sa znižovala niveleta. Okrem toho sa rekonštruoval ešte Uľanský tunel I. (nad Uľankou) ale ten kvôli odvodneniu a sanácií svahu, keďže celý svah nad tunelom je nestabilný. Ostatné sa významne nerekonštruovali.
Reakcia na: Petik #52095:
Papuľovanie vedie kľudne až k občianskej vojne.
A k prierezu - ak na to chceš eurofondy, musíš to dať do nákladných koridorov a mať profil minimálne UIC GC.
Reakcia na: Petik #52095:
Mne sa tak zdá, že niveleta koľaje sa znižovala len vo vrcholovom Čremošnianskom tuneli, a to počas rekonštrukcie (1989-1993). O rekonštrukcii ostatných tunelov neviem.
Reakcia na: S499.1023 #52093:
Neviem, ako to presne s tymi prierezmi tunelov je, ale domnievam sa, ze v 80-rokoch sa znizovala niveleta kolaje v tuneloch prave kvoli elektrifikacii, hoci podla novsich noriem to uz zrejme zase nevyhovuje. Ak niekto vie viac, nech napise.
No a ak to bolo OK v 80-tych rokoch, znamena to zrejme, ze by to bolo na nejaku vynimku z noriem realizovatelne aj dnes.
Profil trate nahrava elektrifikacii, otazka je, ci je pocet vlakov dostatocny (10 parov rychlikov, asi 4 nakladne vlaky + v severnej polovici este 15 parov osobakov).
K bodu 2 - "papulovanie" rozhodne nevyvazi vsetky nevyhody. Teraz sa papuluje na EU.
Ešte vo štvrtok (14/07/16) keď som išiel 26-kou 11:20 zo zastávky Rudohorská horná, tak za Námestím slobody sa vodič nejak pozabudol a neodbočil na križovatke doprava, ale išiel rovno ako napr. 20-ka a 28-ka, čiže potom sa musel vracať popri žel. stanici. ?
Reakcia na: Petik #52092:
Ono je to všetko trochu zložitejšie, drôtovať každú riť tiež nie je žiadny dopravný idealizmus ale len a len výsledok lobbingu EŽ. Na trati MT - BB, pokiaľ viem, nie sú vyhovujúce prierezy tunelov pre elektrizáciu. To sú miliardové investície, ktoré sa nikdy nevrátia a za ktoré by sa dali z iného vrecka nakúpiť obrovské množstvá moderných dieselových jednotiek. "Rozbitie republiky" pokojnou cestou bol dar z neba, akokoľvek som bol vtedy proti. Konečne nemajú Slováci dôvod papuľovať, že robia na Čechov a Česi, že živia Slovákov.
Reakcia na: 810zssk #52088:
Ako problem vidim aj to, ze na 20km trati kazdy vlak krizuje protiiduci vlak, niektore vlaky aj 2x a potom sa prenasaju meskania a doprava je pomala a nespolahliva. ZSR tvrdi, ze na zdvojkolajnenie je tam malo vlakov, ale neviem, kolko by ich tam malo byt, aby to stacilo na zdvojkolajnenie podla ZSR?
Tiez by stalo za uvahu elektrifikovat trat BB-MT.
Napriklad v Cechach chystaju rozsiahlu elektrifikaciu: http://ekonomika.idnes.cz/stat-chysta-elektrizaci-dalsich-trati-dxv-/eko-doprava.aspx?c=A160715_173310_eko-doprava_suj
Len na Slovensku sa nic nedeje. Skoda, ze sme si nechali rozbit republiku. Mohlo to vyzerat inac.
Reakcia na: LUK #52090:
tak toto už je sila (modrá sila? či modrá k....) ?
Reakcia na: 810zssk #52088:
*na linkach ako BB-ZV
Reakcia na: kvorka #52087:
To ze nie je priamy vlak ZV-MT neznamena ze neexistuje suprava, ktora ma taky obeh 😉

Problem s bagetami na linkach BB-ZV je ze vytvaraju zacarovany kruh. Mame prazdny vlak? OK, kludne dajme bagetu aj pod draty, ale potom necakajme ze ta zeleznica bude atraktivna (lebo to bageta z podstaty veci nie je) a ze niekedy tam budeme mat dovod nasadit nieco normalne..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.