Reakcia na: PIT #52072:
Ja podporujem ekologicku trakciu, rozvoj trolejbusov a Sasova je ukazkovym prikladom lokality kde trolejbus naozaj zmysel ma. Len je pre mna otazne aka ma investicia zmysel v systeme, ktory ako celok nema ambiciu byt nicim viac nez sockou. Ak sa postavi trat do Sasovej, bude ochota tuto trat pouzivat ako nosnu a zabezpecit tam taky pocet spojov aby investicia bola zmysluplna? Kolko cestujucich to ma ambiciu prepravit? A aky je vyhlad toho poctu cestujucich v najblizsich rokoch? Co sa DPMBB a nim realizovanych zlepseni tyka, to uplne kvitujem a samozrejme ten dopravca spravil v Bystrici obrovsky kus roboty - do takej miery ze skrz celu tu tragickost MHD BB by sme nasli par nimi zavedenych elementov ktore mozme v ramci SR nazvat takmer spickovymi.
Ja som rozhodne za trat do Sasovej, ale ta MHD BB nespasi. Trolejbusy pomozu zivotnemu prostrediu a za istych okolnosti mozu pomoct aj ekonomike. Z pohladu cestujuceho vsak nie je skoro ziaden rozdiel medzi autobusom a trolejbusom - a myslim si ze kluc k zatraktivnovaniu MHD je niekde uplne inde. Stale neexistuje moznost neobmedzene a bezplatne prestupovat s akymkolvek listkom (napr. v Nitre boli od 1.7. zavedene plne prestupne papierove listky), stale existuje system linkovania odvsadial-vsade raz za den, stale neexistuje nocna doprava (keby aspon tie denne linky koncili neskor...), stale neexistuje garantovanie najdolezitejsich prestupov.. toto su vsetko veci kde sa da Brnom inspirovat tak povediac zadarmo a s ovela vacsim efektom pre cestujucich.
S499.1023