Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: michalkobb #49302:
Zaklad je, ze to musi prevadzkovat ako riadny autobusovy dopravca, resp. taxi. Ziadna partizancina. Potom je to len o marketingu a dohode so samospravou. Taxisluzbu SADka robit nebude. Mozno v horsom pocasi by mohol jazdit aj miesto velkeho autobusu.


Nieco na cyklo temu:
http://bystrica.sme.sk/c/6943747/na-juznych-svahoch-chopka-ma-vzniknut-bike-world.html
Reakcia na: roman85 #49300:
Ja som to myslel skôr tak, že by si spolupracoval s BBSK, mestom, aj SAD ZV (ak sa to dá:) a že by si bol súčasťou tejto cyklodopravy, ktorá je zameraná na špeciálne lokality, kam bežný cyklobus nechodí. Propagáciu by ste mali spoločnú, možno aj web... skrátka že by to nebolo na princípe tej "strely", ale len doplnenie ponuky cyklobusu. Táto služba by aj mohla byť drahšia, ale čo by dali cyklisti za to, keby sa vedeli dostať na nejaké "špeci" trasy, hoci aj za vyššiu sumu. Teraz chodí cyklobus za 1, resp. 2 eurá. Ak by som mohol ísť s partou na miesto určené mnou s tým, že sa mi bicykle bezpečne odvezú, som úplne v pohode ochotný nechať na jednosmernom lístku aj 5-7 eur každý víkend, prípadne zo 10 eur menej často... minimálne pre mňa je to atraktívne, ale nebolo by to odveci koordinovať s už fungujúcim cyklobusom, aby to bolo efektívnejšie. Možno nápad: Urobiť celosezónny rozpis na exotické lokality v okolí BB aj ďalej a ľudia sa môžu online registrovať. Ak by sa na mieste ľudia dohodli, že to dajú inde, tak upraviť trasu podľa želania... s právnickými otázkami celej veci sa už o teba postará PIT ?
Reakcia na: roman85 #49300:
Len potom nezabudni, že podľa § 56 ods. 10 zákona č. 56/2012 Z. z. o cestnej doprave "Prevádzkovanie osobnej dopravy, ktorá je podľa tohto zákona autobusovou dopravou (§ 😎, vozidlami s obsaditeľnosťou najviac deväť osôb vrátane vodiča je od 1. januára 2014 taxislužbou." a podľa § 26 ods. 1 "Prevádzkovať taxislužbu môže len držiteľ koncesie podľa tohto zákona.", ktorý okrem iných podmienok má osvedčenie o odbornej spôsobilosti.
Reakcia na: michalkobb #49299:
len ci by ma niekdo neukamenoval ako sasovsku horucu strelu, samozrejme by som chodil radsej 10minut po buse , alebo na trase kde by cyklobus nechodil , samozrejme by som ratal aj zo zimnou verziou ,bezky, lyze ...
Reakcia na: roman85 #49297:
Podľa mňa je to s tým mini-cyklobusom výborný nápad. Takto sú ľudia obmedzení len na určité miesta, kam chodí veľký bus, ale s touto službou by sa dalo ísť v podstate kdekoľvek. Spoplatnené by to mohlo byť dajme tomu podľa počtu km... aj keby bola služba drahšia ako bežný cyklobus, za tú flexibilitu by si cyklisti určite radi priplatili (ja určite:). Možno by nebolo odveci odkomunikovať to s mestom, aby tá služba bola propagovaná zároveň s bežným cyklobusom a aj na stránkach SAD Zvolen (po dohode - tých 8 cyklistov im systém podľa mňa až tak nenabúra, najmä keď sa často stáva, že 1 autobus nestačí). Následne by sa dala žiadať aj spoluúčasť tretích strán na dotovaní takéhoto mini-cyklobusu (rovnako ako pri veľkom). Možno už nie v plnej výške, ale aspoň časť by zase mohlo zaplatiť OOCR. Pre mňa je takéto riešenie ešte atraktívnejšie ako bežný cyklobus, ktorý má svoje obmedzenia...
Reakcia na: BB-Schuhu #49295:
Dnes okolo pol jedenástej schádzal cyklobus z Donovál do Banskej Bystrice, okrem vodiča vpredu sedel asi aj pomocník-nakladač? Takže Donovalský šiel.
CO BY STE POVEDALY NA CYKLOTAXI ? povedzme ze 8 miestne dukato s privesom vas ako partiu odvezie kde budete chciet , harmanec , donovaly , sachticky , lubietova .... v pripade mensich skupin -jednotlivcov by sa robili rezervacky na www stranke , aky je vas nazor ? ❓
Reakcia na: BB-Schuhu #49295:
Ráno CYKLOBUS premával! Šiel 7:42 cez Harmanec (cca 4 bicykle na vlečke) smer Šturec
Upozorňujem, že cyklobus zdá sa už nepremáva. Dnes čakalo na Ďumbierskej na spoj na Šachtičky asi 5 cestujúcich, no do 13:25 cyklobus nepriešiel. Podobne nešiel asi ani včera, keďže v čase kedy mal vykonávať spoj na Šturec som ho stretol ísť úplne opačným smerom.
Na stránke dopravcu SAD ZV sa jasne píše toto: "V prípade nepriaznivého počasia CYKLOBUS NEPREMÁVA! Za nepriaznivé počasie sa považuje ranný dážď, prehánky alebo mrholenie. Pri len zamračenom počasí cyklobus premáva riadne podľa harmonogramu."
Zdôrazňujem, že dnes je v Banskej Bystrici a okolí malá oblačnosť (aspoň v dopoludňajších hodinách), teda určite nepršalo (iba ak niekomu v hlave). Nepremávanie cyklobusu teda neviem odôvodniť. Rovnako ani na stránke dopravcu nie je žiadna info k tomu, že cyklobus by tento víkend nemal premávať. Ak teda cyklobus už zrušili, prečo o tom dopravca neinformuje na svojej stránke alebo aspoň výveskou na zastávke ?? Novinka s nadpisom "CYKLOBUS v Banskej Bystrici do konca mesiaca SEPTEMBER 2013" je teda značne zavádzajúca.

Ja osobne som cyklobus rád využíval, ale tohto ťahania za nos a nekalej hry mám už dosť. Od BBSK (nie od dopravcu, s ním diskusia nie je) ako objednávateľa dopravy budem žiadať vysvetlenie tohto zlyhania cyklobusu v septembri. Žiaľ musím skonštatovať, že z mojej strany už nie je záujem využívať túto službu. Toľkej arogancie a nezodpovednému prístupu k cestujúcemu mi stačilo. Ďakujem za doterajšie služby, rád budem spomínať ?
Reakcia na: N/A #49292:
Tebou uvedený oznam bol ešte v priebehu včerajšieho dňa stiahnutý z webu, tak som zvedavý na zajtrajšie rekacie vodičov ?
No oznam je dostupný na www.sadzv.sk, takže by to malo platiť.
Neviem či dnes cyklobus vôbec premával. Ráno na Strieborné námestie na spoj 7:30 čakalo niekoľko záujemcov, avšak ešte o 7:26 tam cyklobus nebol. A potom o 7:34 som ho videl frčať po Štánikovom nábreží, avšak nie smerom na Strieborné námestie, ale akokeby na SAD !! ❓ Moja úvaha (neoverená) je asi taká, že vodič sa dotrepal s celou súpravou povedať ľuďom, že nepôjde, aspoň to tak vyzeralo.. ❓ Nevie niekto ako to teda bolo v skutočnosti a či jazdili tie zvyšné spoje (na Donovaly a Šachtičky)? V každom prípade je to v poslednom čase akési čudné a na cyklobus žiaľ prestáva byť spoľahnutie. Preto odporúčam každému záujemcovi, aby si radšej pripravil aj alternatívu v prípade ak cyklobus nepôjde.
Reakcia na: Moky #49288:
presne, súhlas ?
Reakcia na: PIT #49283:
ono to síce nie sú žiadne luxusné meista, ale pravdou je, že normu spĺňajú a kĺbak ich prejde bez problémov; jednak na L34 jazdila B941 touto trasou, a jednak sa kĺbak otočil aj v Skubíne. Je to podľa mňa o tom, či je vôľa, lebo veď aj s poslednou významnou zmenou (2 roky dozadu?) sa spomínala možnosť nasadenie kĺbakov na linku 34. Myslím si, že z dnešného pohľadu sa naozaj jedná o spoje, kde by kĺbak bol užitočný. Ak by sa jednalo o nejakú linku na Fončordu či na Sásovú, už by tam na 99% jazdili.
Reakcia na: mirkobb #49287:
Radšej pôjdem zo sídliska do mesta autom, akoby som mal na zastávke čakať 15 minút. SAD ZV preto, aby prilákal ľudí jazdiť MHD, ako vždy, neurobil nič.
Reakcia na: mirkobb #49281:
Aj ja si skôr myslím, že je to o neochote a neschopnosti dopravcu načúvať konštruktívnym návrhom. V rokoch 2006 až 2009 uvedenými úsekmi jazdil aj kĺbový autobus (L98/L34).
Reakcia na: mirkobb #49280:
To je zas ten skvely system primestskej dopravy u nas. Tri spoje za den a potom sa cudujeme ze tym nikto nechodi. Co tak tam radsej kupit jeden minibus a namiesto vozenia cez celu Bystricu spravit pekne pripojnu kyvadlovku Jakub - Spania Dolina (samozrejme s garantovanym vyckavanim na pripoje)? Usetrili by sa dve tretiny vozokilometrov (teda moznost bez narastu vozokm poskytnut dopravu trojnasobne tak casto, to uz mame 9 spojov denne) a vhodnejsie vozidlo by znamenalo dalsi pokles nakladov (opat dalsia moznost navysenia poctu spojov za usetrene prostriedky). A som uplne presvedceny ze napriek nutnosti prestupu by pocet cestujucich pribudol, kedze by bola k dispozicii ovela atraktivnejsia ponuka spojov.
Reakcia na: Kami #49277:
Jasne, zabudol som na SADkarske motto "MY vieme kedy VY potrebujete cestovat!"
mikrobb to popísal detailne a nie je tam čo vytknúť, a podľa mňa sú toto jediné dôvody prečo sa na linku č.34 nevypravujú kĺbové autobusy...dačo málo som aj ja odjazdil v MHD BB

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.