Mimochodm by ma zaujímalo, či skutočne nie je možné v ľudských silách, aby vozidlá MHD chodili podľa platného CP minmálne v čase, kedy jazdu ovplyvňuje vysoká intenzita dopravného prúdu na komunikáciách, kedy sa tvoria predovšetkým na nábreží zápchy.
Ne 21.11.2004 Tulská II - L6/1929, odchod 19:40:10 cet, meškanie +10:10,
St 24.11.2004 Tulská II - L6/2243, odchod 22:36:20 cet, skôr o -7:40,
Št 24.11.2004 Tulská II - L6/2243, odchod 22:34:08 cet, skôr o -9:52 (vozidlo 1516)
Nedodržaním odchodu podľa platného CP dopravca porušil § 28 písm. a) zákona NR SR č. 164/1996 Z. z. o dráhach v spojení s § 32 ods. 1, § 34 ods. 2 vyhlášky MDPaT SR č. 250/1997 Z. z., ktorou sa vydáva dopravný poriadok dráh a vodič vozidla porušil povinnosť podľa § 55 ods. 1 spomínanej vyhlášky.
Upozornenie: príslušný dráhový správny úrad môže dopravcovi, ktorý porušuje pravidlá prevádzkovania dopravy na dráhe, podľa § 60 písm. b) zákona o dráhach uložiť pokutu do výšky 1 000 000 Sk a podľa § 44 písm. a) odňať licenciu za porušenie povinností ustanovených zákonom o dráhach.
Papyr, stlpy: urcite ano. Pokial je majitel nehnutelnosti normalny, tak suhlas da, ak je hnup, tak neda, ale potom zacina vhodna zivna poda pre Podivinovu metodu priehradoveho nosnika.
MirkoBB: to by aj mna zaujimalo ako to chcu. V mraze staci aj strkova cesta. Ak to nemaju byt vyhodene peniaze treba pockat na teploty nad nulou nech sa da aspon betonovat a presunut prostriedky na buduci rok. A mozno fakt maju asfaltovu zmes ktora tuhne po styku so snehom.
Dobry den. Predpokladam,ze ak budu chciet tu spojnicu medzi Sladkovicovou a Zvolenskou dokoncit co najrychlejsie,tak to budu asfaltovat pocas najväcsieho snezenia,mrazu a pod. Ako je vlastne na SK zvykom,a potom sa nebudeme stacit cudovat,ze tam za pol roka budu vytlky,asfaltovy povrch nekvalitny,vlastne ako vsetko,co sa robi v nevhodnom obdobi! Alebo je uz ta technologia pokladania asfaltu tak "vymakana",ze sa to moze aj za podmienok,ako som uviedol na zaciatku?
A: Tak prepáč, ale Ty ako nový som nevedel, čo si zač, lebo sem tam sa tu realizujú kadeaký exoti. Ale mňa by naozaj zaujímalo, čo bolo na tých značkách zvláštne. Ď.
LUK,predsa nikoho tým neobťažuješ,ja som to napísal pre toho,koho zaujímajú ev. čísla.A informácie o výprave vozidiel samozrejme,že zaujímajú aj mňa.Ďakujem.
Este k stlpom. Je ozaj symtaticke ze stare stlpy boli robene ako trakcne, a uz su stare takze ich je lepsie vymenit. A nove zas nie su robene ako trakcne. Ani toto zasadne neovplyvni celkove naklady. Tyka sa to len 1,1 km.
Danny, LUK: takze pokial je to len trosku mozne, treba sa stlpom vyhnut a prevesy kotvit na prilahle budovy vsade tam, kde sa to da. Inak je to aj o pasivnej bezpecnosti, ci uz vedenia samotneho alebo potencionalneho narazaca. A to iste plati aj o verejnom osvetleni, dopravnych znackach a zariadeniach. Stale je vsak rozhodujuci posudok statika, hned za nim financie.
Danny, LUK: Cosi k tym stlpom. Nielen hlbka zakladu, ale aj nosnost je zaujimava. Okrem toho trakcny stlp musi mat zaklon smerom k chodniku, ked nan chcete vesat prevesy a to osvetlovacie stlpy nemaju. Taktiez kazdy a jeden musi mat odobrenie statika. A len tak na margo: videl som skodovy protokol, po nehode museli menit stlp. Cena aj s robotou - a teraz si sadnite - viac ako 110tis Sk za jediny kus. Tak z toho tipujem, ze pri vystavbe trate aspon 75tis, mozno aj viac, urcite to zavisi od celkoveho poctu.
Pardon pani, predosly prispevok sem nepatril, mea maxima culpa. Ani nie tak mea, ako tento zazrak prirody nevhodny na wapovanie. Vystrihajte sa znacke Sony Ericsson!
Vševedko: naposledy aj 6613 po vydatnom dazdi a zateceni do 24V relatkorozvadzaca. Tssbum-tssbum, aúúú! Béééé! Uz len hlasenie alá DP-M v zneni ODSTRAŇTE SVÉ ÚDY Z DVEŘNÍHO PROSTORU chyba! Ale v 15TrM to nie je aplikovatelne, tam je tlacitko na skratenie predzvanania a ine zapojenie dveroveho obvodu. Inak to, co popisuje Andy, to by mohlo byt aj velke blokovanie a pohyb kridlom dveri. Pokial to netrhlo na jazdu, tak vypnute, sak jak inac u Janeckú? :-);-):-D
s tou Blavou je to takto: od 1.5.2004 zacali so seriou KA a pre stvorcove EC so seriou tusim LA alebo LB pricom povodne slovenske EC skoncili pri serii JR to som si isty lebo EU znacku som videl uz zo serie JS, cela seria J od BA-xxxJR sa postupne zacala doplnat podobne ako tomu bolo v dalsix okresox.. tak asi tolko pre vysvetlenie
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PIT
Ne 21.11.2004 Tulská II - L6/1929, odchod 19:40:10 cet, meškanie +10:10,
St 24.11.2004 Tulská II - L6/2243, odchod 22:36:20 cet, skôr o -7:40,
Št 24.11.2004 Tulská II - L6/2243, odchod 22:34:08 cet, skôr o -9:52 (vozidlo 1516)
Nedodržaním odchodu podľa platného CP dopravca porušil § 28 písm. a) zákona NR SR č. 164/1996 Z. z. o dráhach v spojení s § 32 ods. 1, § 34 ods. 2 vyhlášky MDPaT SR č. 250/1997 Z. z., ktorou sa vydáva dopravný poriadok dráh a vodič vozidla porušil povinnosť podľa § 55 ods. 1 spomínanej vyhlášky.
Upozornenie: príslušný dráhový správny úrad môže dopravcovi, ktorý porušuje pravidlá prevádzkovania dopravy na dráhe, podľa § 60 písm. b) zákona o dráhach uložiť pokutu do výšky 1 000 000 Sk a podľa § 44 písm. a) odňať licenciu za porušenie povinností ustanovených zákonom o dráhach.