Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Po Kališti je tu ďalšia príležitosť pre dopravákov. V sobotu 20.8.2011 pôjde mimoriadny autobus po trase Železničná stanica - Jakub - Harmanec - Dolný Harmanec - Panská koliba (Kráľova studňa). Odchod autobusu spred ŽST je o 8:00. Dôvodom je slávnostné otvorenie symbolického cintorína vo Veľkej Fatre v lokalite Smrekov.
Reakcia na: Papyr #45082:
nie zeby 600 V nedokazal jazdit na 750 V, len by asi dlho nevydrzal. 🙂 V BB vedia na vybratych usekoch (meniarnach) zmenit napatie ked testuju 600 V trolejbus.

Keby nahodou DPB odkupil stare BB trolejbusy, znamenalo by to okrem upravy na 600 V aj nutnost urobit minimalne velku prehliadku. Stale by vsak slo o investicie do stareho, vysokopodlazneho trolejbusu.

30 Tr nema problem jazdit na 600 V, alebo 750 V. Je to cisto softverova zalezitost.
Jak by pravil Švejk "tak nám "vyasfaltovali" Tulskou..." Je to krásna chvíľka ak si odmyslím trvácnosť takejto opravy...
Reakcia na: Peter6607 #45080:
keď tu jazdila tá prešovská LE krabička #701 (24 Tr), tak to bol JEDINÝ trolejbus čo cez ten víkend jazdil a teda celá sieť bola 600V.

Re #45082 Papyr: jj, presne tak.
Reakcia na: Peter6607 #45080:
Ked su v BB na rekonstrukciach vozidla na 600 V a jazdia po bystrickych uliciach, Bystrica znizuje napatie v sieti na 600 V, aby tieto vozy po Bystrici mohli jazdit.

Skutocne plati to, co som napisal - tr na 600 nemoze jazdit pod 750, opacne to ide.
Reakcia na: 810zssk #45075:
Postup ohľadom homologizácie 3001 mi nie je známy. Možno sa to prerábalo, alebo to u nových trolejbusov neplatí, len viem že u 14/15Tr to nie je možné.
Reakcia na: Papyr #45076:
Nápodobne. Čo potom robila Prešovská Škoda 24Tr (600V) v BB?
Tie naše 15Tr (6521 je dávno 6607) boli prestavané na 600V, prečítaj si ten popis.
Reakcia na: BB-Schuhu #45078:
predčasné, to je zatiaľ len názor súdu "od stola" (pre tých čo vedia čo je trestný rozkaz to musí byť jasné). Ešte len po podaní odporu sa tým budú riadne zaoberať. Je tam ešte dosť otáznikov...
Reakcia na: BB-Schuhu #44720:
Návšteva Pršianskej terasy dňa 14.8.11: výveska L 601 463 na označníku na Medenej doplnená, ešte v auguste s názvom "Kráľová,vrchy", v septembri tento názov zaniká a bude zhodný s MHD názvom: "Pršianska terasa Medená", L 601463 bude stáť aj na Mosadznej ☺
Reakcia na: Peter6607 #45074:
Mal by si vediet, ze trolejbus s napajanim na 750 moze ist na 600 (ma nizsi vykon), ale trolejbus na 600 nemoze ist na 750.

Pekne si si nas..l do huby. Bratislavske trolejbusy 6601–6606, 6521, 6608–6611 su konstrukcne na 750 V, napriek tomu jazdia pod bratislavskym napatim 600 V.
Reakcia na: Peter6607 #45074:
Mozno mi nieco uslo, ale vysvetli mi ako potom testovali 30Tr v BA ked sa to "neda"...
Reakcia na: 810zssk #45063:
Mohol by si hádam vedieť, že trolejbus s napájaním na 750V nemôže jozdiť pod napätím 600V. Aj naše 15Tr07 museli prejsť touto zmenou, prečítaj si popis vozidla.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=35
Reakcia na: BB-Schuhu #45057:
Ja tiež nepatrím medzi pravidelných návštevníkov Kalištia, naposledy som bol pred dvomi rokmi, pri ukážke bojov a sadení 102 stromčekov, ale skôr preto, aby som niekde vypadol. Ono to povstanie z historického hľadiska bolo zbytočné a čo po ňom ostalo...Toľko môj názor
Reakcia na: dispecer1 #45058:
Kompletnú výpravu vozidiel SAD ZV na Kališti (13.8.2011) nájdeš v dispečeráku, príspevok #8123.
Reakcia na: irizar #45070:
Nehovoriac o tom že ten diaľkový autobus je na AS o 10-28 a o 10-34 ide zo železničnej stanice na Sásovú L20, čiže prípadný jeden-dva kusy cestujúcich by piánko stíhali prestup tam. Možno to pre nich nie je najpraktickejšie ale vždy lepšie než šachovať s dvadsaťštvorkou.
Reakcia na: JOSH #45069:
Vieš čo by bolo naozaj na hlavu? Rozbiť interval na nosnej linke MHD kvôli jednému diaľkovému spoju, z ktorého MOŽNO bude niekto prestupovať. A ak potom príde autobus z Malachova alebo zo Zvolena, z ktorého by tiež niekto chcel prestúpiť, tak ho posunieme o ďalších päť minút? Nehovoriac o tom že posun jedného spoja ti potom automaticky posunie aj ďalšie, ktoré dané vozidlo vykonáva, a možno rozbije oveľa dôležitejšiu možnosť prestupu niekde inde...
Viete čo je na hlavu? Prichod dialkovej linky Turzovka-BB-ZV na Vajanskeho je 10:25 v tu istu chvilu ide aj L24 do Sasovej, preco neposunu ten spoj aspon o 5min aby sa dalo prestupit? To fakt dilino robil ten cp
Reakcia na: fragma #45067:
Ach jaj, to malo ísť do dispečera, sorry ?
Niečo z dneška, 14. júla 2011:
L 21/22: ZV-167CA, ZV-169CA
L 2: #3002 (ŠPZ ? BB-LUKY)
L 5: #3008
L 1: #3014 #3018
L 601455 Hronsek: ZV-711CD (Karosa B 952 PAL ZV)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.