z tých rozheganých krámov rozhodne ten najlepší. Ale vec má aj druhú stránku - ak mám niekde 51%, načo by som takú vec kupoval? Jedine, žeby som to mal za facku...aby nemuselo VZ vyjadriť súhlas ad intra. Takže - dobrý kšeft je jediný dôvod na otázku "prečo".
Preto, že firma, ktorá nemá konkrétneho pán ale zato má prakticky bezodný prítok peňazí zo štátneho vrecka, je obsadená od stredného managementu vyššie ľuďmi, ktorí pociťujú potrebu odhryznúť si aj pre seba, politické strany si cez Ňu filtrujú svoje financovanie - preto. Štát je proste najhorší hospodár. Nielen u železnice, u všetkého.
Tak ma dnes rano napadlo, ked som siel primestskou linkou, ci budu mesacniky platit aj na byvale linky 5x, kedze podla CP "Medzi zastávkami MHD platí tarifa MHD".
Samozrejme, ze mu ide o zisk. A to je spatne? Ty by si pracoval zadarmo?
Zda sa ti, ze napriklad sukromna Student Agency poskytuje v autobusovej doprave zle a drahe sluzby? Ze statny dopravca by verejne blaho v dialkovej doprave zaistil lepsie? Buduci rok budeme moct aj v zeleznicnej doprave porovnat sluzby statnych drah a sukromnika, ktoremu ide o zisk (RegioJet).
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
cerno