Vynimocne musim suhlasit s PITom
Rusit trolejbusove spoje kvoli subeznej autobusovej linke je do neba volajuca kravina. Nech sa 22 predlzi po Rakytovne a 21 zrusi (spoje nech sa presunu napr na 23). Pre pripadny vypadok spojov v Kremnicke by sa mohli po Krematorium predlzit vsetky spoje linky 90. A Sladkovicovu riesit vyhradne trolejbusmi.
Bolo by dobre, keby ste si v Bystrici este uvedomili, ze pri existencii mesacnikov nie je potreba X liniek odvsadial vsade, ale ze mozete bez problemov prestupit!
To iste plati o linke 26!
A naprosto suhlasim aj s PITovym navrhom na vikendovu upravu 24+25. Ved ten sucasny vikendovy grafikon je ukazka naprostej demencie.
To je samozrejme, ale ako sa hovori lepsi vrabec v hrsti ako holub na streche. Ked si to porovnam so septembrom 2006 je to jedna basen co je tu dnes. A ked neprsi tak aspon kvapka.
Tie subehy v radvani mas pravdu, aby z kremnicky chodil bus cez vikend kazdu polhodinu je nezmysel, ale si vezmi keby ich zrusili zacali by vypisovat babky ako nemozu ist na cintorin atd a tiez rakytovce/kremnicka by boli proti samozrejme by sa toho chytili ich mestski poslanci a zriadil by sa este vacsi nezmysel ako je dnes ked kazdy druhy spoj ide inak. Alebo by bola dalsia linka ktora by nemala zmysel. Toto je myslim riesenie aj vlk syty aj ovca cela.
Linky 3+5 cez prazdniny sa skomplikovali ale zasa na prazdniny to bohate staci, ved 75% cestujich chodi do skol a babky s doktormi do nemocnice uz nejak zajdu.
101 102 no ano koncepcia sa zmenila ale teraz mi to pride ako niekdajsia linka 31 (nie som si isty cislom) co sa otacala na hlbokej. V stave v akom su minibusy ked nepredpokladam nakup novych sa aspon zachovala obsluha starej sasovej, rudlovej a uhliska.
V zasade sa da povedat, ze situacia momentalne zodpoveda tomu, ako keby v roku 2004 BBDS nesprivatizovali protizakonnym podvodom CSAD Ostrava, ale Bystricka Dopravna Spolocnost (majitel CSAD ZV). Akurat predtym sme nemuseli pocuvat kecy o tom, aky je kto zachranca a podobne slinty.
Len ten smajlík na konci by si mal mať tento ? aby to vystihlo výsledok.
Trenčín je na tom dobre, pretože riaditeľom je Juraj Popluhár, ktorý predtým v šéfoval v Žiline a on je dosť nadšený a má snahu robiť veci lepšie, čo sa o odpade z SAD BB a SAD ZV (a časti z nich prejdenej do DPMBB) zlúčených do SAD ZV nedá až na niekoľko kusov výnimiek povedať nedá ?
Tak polepšil - L35 má o dva spoje viac v "x" a o 1 v "a" a prišiel o 15 spojov v "x" a 8 v "a". Ale je pravda, že keď to ide pravidelne, tak to vyzerá v tom CP L35 plnšie ?
Čo sa týka Pršianskej terasy, ja osobne predpokladám, že od 01.09.2011 bude nasledovať ďalšia zmena, keďže toto bude pre ľudí problém a budú papuľovať.
žiaľ, je to vec mesta, to človek nemôže čakať od SAD. V TN to pochopili tiež postupne, ale aj napriek výbornému generálnemu riaditeľovi SAD je to práve MsÚ a poslanci, ktorí by mali vedieť, čo je pre mesto výhodné. Druhá vec je, aký má k tomu postaj SAD (či nejak lobuje "za" alebo "proti", resp. či samo je ochotné pomôcť, alebo hádzať polená pod nohy - a v tom je rozdiel medzi TN a BB v roku 2006). Áno, DPM to pochopil hneď, ale... tá dopravná bisexualita BB rozhodne neprospela a dnes už DPM=SAD.?
Ono časť BB to pochopila už dávno a preto od januára 2008 na linkách DPMBB časový lístok platí, takže sa zase nemožno tváriť, že sa zavedie niečo z ničoho. Je len tragédia, že sa nepodarilo niektorým toľko rokov vysvetliť, že časové predplatné lístky sú úplne základná vec.
Som rád, že BB tiež po x-rokoch pochopila, že sú potrebné aj PCL, aj nočný spoj, aj intervaly, aj slušná doprava do najväčších sídlisk (hoci škoda, že nie už v roku 2006, ale lepšie ako značka n pri spojoch 2,3,4 linky 97 ? ).
A ako JJ písal, keby tu nebola SAD ZV, tak sme tu už mohli mať neúmerne podstatne lepší stav už niekoľko rokov a to nielen v oblasti CP. Až teraz sa podarilo u SAD ZV pretlačiť aspoň nejaké pozitívne zmeny, ktoré však vyšli z inej dielne, ako ich nepodarenej galaxie, ktorá žiaľ každú dementnú vec neustále len kopíruje ďalej alebo ju ešte viac rozvedie do blbosti. A aha a predsa sa to dá napr. cez víkend urobiť inal a lepšie.
Pozitívne zmeny vidieť preto práve na autobusových linkách SAD ZV, kde bolo čo upravovať. Na trolejbusových linkách s výnimkou posilnenia L1 k žiadnym reálnym pozitívnym zmenám nedošlo (+ chaotickejší CP L3+5 spôsobený "c" spojmi, znižovanie výkonov Radvani paradoxne na dráhe a nie na súbežných bus-linkách). Pri niektorých linkách sa zmenami od 1. júla ich zrušením, či podstatnými zmenami a redukciami trasy stráca účel, pre ktoré boli zriadené, ako je to v prípade L101 a 102, čím sa ruší, resp. drasticky obmedzuje obsluha Pršianskej terasy, Skubína, Karlova, Kačice a Bakossovej a teda i zhoršuje obsluha Uhliska, keďže doteraz sa z neho týmito linkami bolo možné dostať aj do iných častí mesta.
Re #44297 BB-Schuhu: Presne tak - kompletný "knižný" CP nie je prehľadnejší, ale má komplexné informácie, avšak prehľadnosť je jednoznačne vyššia na zastávkovom CP - ono to záleží od toho, čo potrebuje človek zistiť.
Čo sa týka víkendového CP L24 a 25, tak to naďalej nechápem ani len náhodou. Ak sú rozhodujúce začiatky služieb v nemocnici o 7:00 a 19:00, tak to znamená, že je potrebné pre pravidelnosť polohy spojov, aby išli tak, že to bude vyhovovať tým začiatkom služieb.
Čo teda bráni tomu, aby celý víkend jazdila L25 tak, ako spoje v smere do/z nemocnice vzhľadom na začiatky tých zmien a L24 by jazdila v presne opačnej polhodine?? U L24 nie je žiadny fixný potrebný čas, ku ktorému sa je potrebné prispôsobiť (s výnimkou prípadnej snahy o zamedzenie zhodného času jazdy s L26, čo som nemal pocit, žýe by niekoho doteraz trápilo).
Re #44306 kvorka: k písm. e) - nebude, sú to len spoje, ktoré jazdili na L97 pred zrušením, kedy tieto spoje SAD ZV bežne ponecháva v CP s poznámkou "n", ale nečakaj, že to bude dôvodom na ich fungovanie od 01.09. Ak by došlo k nejakému posilneniu, tak nezávisle od tohto.
Re #44305 810zssk: Lenže tu nad tým rozmýšľajú odborníci z inej galaxie, takže cena bude pre úplne všetkých cestujúcich rovnaká a výrazne vyššia ako cez deň.
K tvojmu poslednému bodu. Nerobil by som si také nádeje. Totiž všimol som si, že tie "n"- spoje sú presne bývalé spoje linky č. 97, zrušené pred dvomi rokmi (1.7.2009). Takže do súčasného CP sa dostali zrejme tak, že ich "zabudli zmazať".
áno, akurát oproti TN s týmto rozdielom:
a) v TN jazdí spoj okružne po celom meste, čiže na stanicu sa človek dostane z každej väčšej časti mesta (áno, medzi sebou je to už problém najmä na trase najväčších sídlisk, lebo smer Sihoť - Juh, ktoré spojenie neexistuje). V BB je Radvaň, Fončorda a Podlavice bez nočného spojenia úplne.
b) v TN je 5 spojov za noc, v BB je jeden
c) v TN na nočák neplatí PCL (v BB zatiaľ nevieme)
d) v TN sa do nočáku nastupuje len prednými dvermi (síce len neoficiálne, ale je to tak)
e) v BB podľa tohto (http://web.sadzv.sk/pages/mhd_bb_11/60119701.htm) možno bude nočák premávať od vyhlásenia aj častejšie a aj do radvane a cez Fončordu - žeby od 01.09.?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka
a) v TN jazdí spoj okružne po celom meste, čiže na stanicu sa človek dostane z každej väčšej časti mesta (áno, medzi sebou je to už problém najmä na trase najväčších sídlisk, lebo smer Sihoť - Juh, ktoré spojenie neexistuje). V BB je Radvaň, Fončorda a Podlavice bez nočného spojenia úplne.
b) v TN je 5 spojov za noc, v BB je jeden
c) v TN na nočák neplatí PCL (v BB zatiaľ nevieme)
d) v TN sa do nočáku nastupuje len prednými dvermi (síce len neoficiálne, ale je to tak)
e) v BB podľa tohto (http://web.sadzv.sk/pages/mhd_bb_11/60119701.htm) možno bude nočák premávať od vyhlásenia aj častejšie a aj do radvane a cez Fončordu - žeby od 01.09.?