Na to co su najvacsie problemy MHD bude mat kazdy iny nazor, lebo kazdy ma ine preferencie... osobne by som to videl takto:
1. Zrusit sucasny odbavovaci system - zaviest prestupne listky v predpredaji a u vodica len doplnkovy predaj za prirazku. Tym sa zrusi nespravodlive platenie tych co musia prestupovat (mam komplikovanejsie spojenie a este za to aj platim), znizi sa odpor k prestupovaniu a zaroven vyrazne zrychli doprava.
2. Zaviest zvyhodnene predplatne cestovne listky.
3. Vyrazne zmenit system organizacie MHD.
4. Spravit system customer-friendly - lepsia komunikacia s cestujucim, zmena spravania niektorych zamestnancov dopravcov, atd.
5. Zaviest IDS - nadvaznosti na primestsku dopravu, jednotna tarifa, atd.
Problem je, ze okrem bodov 1 a 2 si ostatne neviem predstavit kym tu bude SAD ZV (3 a 5 lebo v SAD ZV nevedia robit cestovne poriadky, 4 uz z podstaty tej spolocnosti). A kym este donedavna bola sanca, ze v buducnosti sa ich podari zbavit, dnes uz to take lahke nebude, kedze vlastnia cast DP a teda aj trolejbusovu drahu, mestske vozidla, atd..
1. Zrusit sucasny odbavovaci system - zaviest prestupne listky v predpredaji a u vodica len doplnkovy predaj za prirazku. Tym sa zrusi nespravodlive platenie tych co musia prestupovat (mam komplikovanejsie spojenie a este za to aj platim), znizi sa odpor k prestupovaniu a zaroven vyrazne zrychli doprava.
2. Zaviest zvyhodnene predplatne cestovne listky.
3. Vyrazne zmenit system organizacie MHD.
4. Spravit system customer-friendly - lepsia komunikacia s cestujucim, zmena spravania niektorych zamestnancov dopravcov, atd.
5. Zaviest IDS - nadvaznosti na primestsku dopravu, jednotna tarifa, atd.
Problem je, ze okrem bodov 1 a 2 si ostatne neviem predstavit kym tu bude SAD ZV (3 a 5 lebo v SAD ZV nevedia robit cestovne poriadky, 4 uz z podstaty tej spolocnosti). A kym este donedavna bola sanca, ze v buducnosti sa ich podari zbavit, dnes uz to take lahke nebude, kedze vlastnia cast DP a teda aj trolejbusovu drahu, mestske vozidla, atd..
Agent007