Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BB-Schuhu #42874:
Vidíš ja o tom neviem a to som tam býval celkom často. ?
Reakcia na: brefos #42872:
Ja som kdesi videl fotografiu C744 v Divíne. Len už teraz neviem, kde presne to bolo..
Sem som nahodil aj dôkaz z roku 2007, ale teraz fakt neviem kam jazdia http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=513157.jpg&httpref=2484/59086 mám len túto jednu. ?
Reakcia na: kvorka #42871:
Vari jazdí jedno smer Poltár a druhé Divín? Viem že jazdilo aspoň jedno na Fiľakovo, tuším Radzovce, Čakanovce a tak. Možno až do Šiatorskej Bukovinky (pretým Šiatorošskej Bukovinky). No ja som kĺb v Divíne alebo Ružinej nikdy nevidel. Tak to si musím spraviť výlet. ☺
Inak ma zaujalo ohľadne SAD LC, ktorý má v prevádzke LC dva kĺbové C744 po GO (a veľmi vydarenej). Prevádzka LC má dbe kĺbové poradia, jedno smer Poltár a druhé smer Divín. Oba busy zbierajú najmä školákov a prcujúcich po zastávkach na ich trasách. Horšie je, ak jedno z vozidiel vypadne, adekvátna záloha nie je (čo sa snáď často nestáva). Tieto poradia sólo autobsuy nezvládnu, preto si myslím, že tieto "harmoniky" sa ešte dočkajú aj svojich nástupcov.

PS: bdue sa otvárať nová autobusová stanica v LC, priestory pre cestujúcich sú vynikajúce, kaviareň, prevádzky...jednoducho keby také niečo máme v BB, úplne by stačilo.
Tak nakoniec BB tambus prezil v premavke vsetky ostatne klbove na Slovensku... ?
Úpravy prevádzky MHD B.Bystrica dňa 24.12.2010
Na základe rozhodnutia Magistrátu Mesta Banská Bystrica bude dňa 24.12.2010 upravená prevádzka MHD v meste Banská Bystrica podľa upresnenia, ktoré si môžete pozrieť TU !
Úprava bude realizovaná na linkách č. 20, 21, 22, 24, 25, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 42, 43
http://web.sadzv.sk/pages/mhd_bb_09/Zmeny_241210.htm
Otváracie hodiny počas vianočných sviatkov:
Predajné meisto na Námestí slobody bude mať počas sviatkov
otvorené v pracovné dni nasledovne:
22. - 28.12. 2010 7:00 - 17:00
29.12.2010 6:00 - 18:00
30.12.2010 7:00 - 17:00
31.12.2010 7:00 - 13:00
www.dpmbb.eu
Reakcia na: S499.1023 #42864:
Neviem, čo ostatné máš na mysli, avšak ignorácia časových PCL (keď v časti siete fungujú), či nabíjaj si koľko chceš, je tvrdošijná politika SAD ZV, ako aj ďalšie zverstvá, ktoré spáchali v MHD v BB. A keďže ja mám pamäť ešte lepšiu, tak viem, že nástup druhými dverami (aj to s oneskorením) je len výsmech nástupu všetkými dverami, ktoré nasľubovali, keď chceli oblbnúť poslancov (inak ten nakoniec sľubovala v tom čase už aj BBDS, čiže nič výnimočné, akurát realita úplne niekde inde), rovnako sľuby o jazdnom výkone na úrovni roku 2004 (čo bolo uvedené aj v zmluve) a šetreniu peňazí na MHD, z ktorých sa takisto neudialo ani jedno, ba dokonca v oboch prípadoch je to ešte horšie a dalo by sa pokračovať ďalej a ďalej.
Dúfam, že v čo najkratšom čase ich to po 5 rokoch prejde a už začnú robiť dopravu ako treba, keď už dostali mestský majetok pod kontrolu a okupujú skoro všetko, čo sa dá, resp. ich niekto kopne smerom, ktorým treba (teda s výnimkou mulového riešenia, keďže ich sa zbaviť už v podstate dá len ťažko).
Taký Mgr. Modranský toho stihol nasľubovať tiež - ešte aj veci, ktoré sami zrušili, či im bránia normálne fungovať, by ako poslanec zrazu vedel zrealizovať a ako ho trápi problém každého obyvateľa a že všetky požiadavky končia na jeho stole a že ako poslanec môže "pomôcť" viac. Inak to mi je nesmiernou záhadou, ako je možné, že tej jeho demagogickej megakampani pred komunálnymi voľbami, kedy olepil aj vozidlá DPM svojimi nálepkami ako vianočné stromčeky, sa tu nedotkol nikto a to sa tu bežne rozoberajú iné sprostosti...
Reakcia na: PIT #42863:
Ak mi pamäť dobre slúži, tak v tomto jedinú debilitu vniesla SAD CCC dobíjaním kariet u vodiča (pričom pre zmenu zaviedla nástup druhými dverami). Všetko ostatné spáchala ČSAD SAD BBDS BB.
Reakcia na: S499.1023 #42862:
Neviem, v čom mu to akože malo zobrať nadhľad. Len napísal poznámku smerom k jednoznačnému stavu, že keď debilná SAD ZV dotiahla do BB ďalší zo "zlepšovákov" predaja čohokoľvek za akýchkoľvek podmienok u vodiča, čo sa následne muselo aplikovať v celej sieti, tak potom je dôsledkom to, že ľudia svojím uvažovaním a spôsobom realizácie "nakupovania" vo vozidlách zbytočne zdržiavajú a znižujú cestovnú rýchlosť. A je úplne jedno, že podľa zákona je možné platiť tým, či oným - však aké IQ potrebuje človek mať, aby mu bolo jasné, že sa nemôže rozčulovať, keď chce zaplatiť napr. 0,60 € nominálom napr. 100 eur na prvom spoji a pod. Keby radšej fungovali predplatné časové lístky v celej sieti, ktoré by sa nabíjali výlučne tak ako teraz na predajnom mieste dopravcu a nikto by nemohol nabíjať kredit na ČK s vkladom napr. pod 4 eurá (teda aby si nanabíjal kredit napr. dva ryzy za týždeň).
Reakcia na: Robo #42861:
Nikdy by som si nepomyslel, že budem nesúhlasiť s LUK-om ale máš úplnú pravdu. Bohužiaľ, aj brigádnické vykonávanie práce vodiča berie človeku potrebný nadhľad. Pamatám si to aj zo seba.
Reakcia na: LUK #42825:
tak pardón, cestujúci sú vinní za meškania, keď platia v hotovosti hoci aj drobnými centovými mincami? A čo tak nezmyselnosť súčasného odbavovacieho systému? (dobíjanie kariet u vodiča nezdržuje??)
Reakcia na: Spirito #42842:
Na tieto duchaplnosti, čo si tu dnes popísal si prišiel sám, či ťa nimi kŕmia samotní vodiči?

K tvojim zdôvodneniam predčasného odchodu, ako napr. v príspevku #42846 - ak sa takáto situácia vyskytuje, potom je to chyba autora CP, ktorý absolútne nezohľadnil prevádzkové pomery na linke, ale zároveň to nedáva právo vodičovi nedodržiavať CP.

A pochop aj rozdiel medzi náskokom a meškaním - kým to prvé je v civilizovanej prevádzke neprípustné a za porušenie sú vodiči sankcionovaní, meškanie, pokiaľ za to môžu objektívne dôvody, je akceptovateľné. Naopak to ale rozhodne neplatí, ako sa to tu snažíš vykresliť a ako si to vysvetľujú možno aj vodiči.

Re #42835 kallokallo1: Ako je systém nastavený, tak ho cestujúci využívajú, tak čo sa čuduješ? Kde si môže cestujúci, ktorý nemá ČK, zakúpiť lístok? Len u vodiča. Aj nabíjanie ČK u vodiča a najlepšie za 2€, považujem za nezmysel. Celkom by ma zaujímalo, aký dopad na zrýchlenie vybavovania cestujúcich bude mať zavedenie nástupu všetkými dverami po dodaní nových trolejbusov (ak to ešte platí). Dnes nie výnimkou stav, že kým pri vodičovi si cestujúci dobíjajú ČK za 2€, pri ďalších dverách už nikto nenastupuje - čiže aj po zavedení nástupu všetkými dverami ma bude limitovať čas vybavenia pri vodičovi. Alebo sa robil prieskum a tento argument je nepravdivý?
Reakcia na: S499.1023 #42857:
asi tak, na druhú stranu, v BB to jednak nechápu, a jednak prečo by to robili, keď mesto to nekontorluje, resp. dopravca má "svojich" ľudí všade, takže mu nič nehorzí. A "vačky" sa plnia z peňazí všetkých.
Reakcia na: Spirito #42840:
"Skus si to ist autobusom načas v hodinu ked mesto je mrtve ... A čo ja viem tak vodiči 316tky vždy čakaju až na odchod s vlastnej skusenosti tak neviem o čom je tu stále reč je vela ludi je jasne že meškanie je je málo ludi je jasne že je naskok" - je jasné, že by si mal písať bodky a čiarky, aby sa dalo identifikovať, čo si chcel napísať. Aj napriek tomu som to však zistil, avšak obsah je rovnaký ako forma - zlý.
Re #42846 Spirito: "tak to je už o vodičovy mudry vodič pride skor na nastavku kde je nastupuje minimum ludi aby prišiel skor na zastavku kde nastupuje vela ludi stym aby nazbieral menšie meškania..." - tak toto je absolútne zlé uvažovanie a je neprípustné, aby niečo také existovalo v praxi. V prípade takéhoto stavu je úplne zrejmé, že CP vypracoval obdobný magor, ako to robí v SAD ZV, ktorý v živote nevidel vyhlášku, ktorá mu jasne vysvetľuje zásady pre stanovovanie cestovného času medzi zastávkami pri zostavovaní CP (§ 10 ods. 4 vyhlášky MDPaT SR č. 311/1996 Z. z.) - a to roky nie sú schopní tí babráci intergalaktickí zmeniť, ale len stále kvákajú, akí sú skvelí a podľa akých neskutočne skvelých optimalizačných štúdií k niečomu došli a... v praxi NIČ, resp. ešte horšie. Tak ako to tu bolo uvedené, časy v CP sú záväzné už vzhľadom na definíciu pravidelnej autobusovej dopravy (§ 6 ods. 1 zákona NR SR č. 168/1996 Z. z.) a aj nakoľko dopravca má zo zákona prepravnú povinnosť. Samozrejmé je, že meškania môžu byť objektívne vzhľadom na okamžité mimoriadne prevádzkové pomery na cestách, počte cestujúcich, či iné prevádzkovo-technologické mimoriadnosti, avšak predčasný odchod nie je opodstatnený a povolený NIKDY, nakoľko neexistuje dôvod pre ktorý by mohol vzniknúť a to aj vzhľadom na spomínanú prepravnú povinnosť dopravcu (§ 8 ods. 2 zákona NR SR č. 168/1996 Z. z.).
Spirito_br: Skús sa zamyslieť a pochopiť, že ty tu nie si na to, aby si sa vozil pre vlastné potešenie ale pre cestujúcich. Môžeš jazdiť z objektívnych dôvodov s meškaním, nesmieš jazdiť v žiadnom prípade s náskokom. Cestujúci ti môže nasypať plnú misku drobných, ty jemu nie. Môžeš s tým nesúhlasiť, môžeš proti tomu protestovať ale to je asi tak všetko, čo s tým môžeš spraviť. A je to tak správne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.